• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik hoop dat er snel meer duidelijk word voor jullie, want dit is ook niet leuk:S Oude mensen houden zich altijd groter dan dat ze zich eigenlijk voelen. Doet mijn oma ook met haar reuma;)


    Het speelt al een tijd. Van mijn tante al zeker vijf jaar en mijn oma al een half jaar. Het frustrerende is gewoon dat er niets wordt gevonden. Echte duidelijkheid hebben we nooit gekregen. Maar ja, ik vertrouw doktoren ook niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dank je schat.


    ars moriendi

    Footies, ik ga lekker voetbal kijken.(:
    En Demi, nogmaals veel sterkte!<3
    Btw. meiden, morgen ben ik pas 's middags online. Ik heb namelijk sportdag.;s
    Alvast sweet dreams! xox


    There is nothing more badass than being yourself

    Veel plezier met de wedstrijd, Em! <3


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Manon en Jasmine posten bijna nooit volgens mij:$ Of ben ik nu gek?

    Jaa precies, ik dacht echt even van: huh, wie waren dat ook al weer? x')


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Het speelt al een tijd. Van mijn tante al zeker vijf jaar en mijn oma al een half jaar. Het frustrerende is gewoon dat er niets wordt gevonden. Echte duidelijkheid hebben we nooit gekregen. Maar ja, ik vertrouw doktoren ook niet.


    Nee die kun je inderdaad niet altijd vertrouwen nee:S Zelf die hebben dingen wel eens fout:( Mja heel veel sterkte en je weet dat we er allemaal voor je zijn(flower)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaa precies, ik dacht echt even van: huh, wie waren dat ook al weer? x')


    Hhahaha preciesxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Nee die kun je inderdaad niet altijd vertrouwen nee:S Zelf die hebben dingen wel eens fout:( Mja heel veel sterkte en je weet dat we er allemaal voor je zijn(flower)


    Dank je.

    Jullie zijn echt te lief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dank je.

    Jullie zijn echt te lief.


    Jij bent ook altijd lief Deem(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dank je.

    Jullie zijn echt te lief.

    Don't worry, we luisteren graag naar je en helpen voor zover we dat kunnen. Dat vind ik nou één van die mooie dingen aan onze topics/ons groepje. Behalve kwijlen over onze footies, kunnen we elkaar ook dingen vertellen. Echt bijzonder, dit heb ik zo nog nooit gehad over het internet. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Don't worry, we luisteren graag naar je en helpen voor zover we dat kunnen. Dat vind ik nou één van die mooie dingen aan onze topics/ons groepje. Behalve kwijlen over onze footies, kunnen we elkaar ook dingen vertellen. Echt bijzonder, dit heb ik zo nog nooit gehad over het internet. (:




    En jou ook Naomi. Echt. Ik vind dit zo bijzonder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)



    En jou ook Naomi. Echt. Ik vind dit zo bijzonder.


    Ik heb gisteravond ook heel veel aan jullie gehad. Dit groepje is heel erg hecht en geweldig. We kunnen inderdaad met elkaar over onze footies praten en elkaar alles vertellen (flower) Love you Girls(heart2)


    ~


    *hugs you both* N'aww <3 ! Misschien moeten we serieus eens gaan overwegen eens iets leuks te gaan doen C:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:


    *hugs you both* N'aww <3 ! Misschien moeten we serieus eens gaan overwegen eens iets leuks te gaan doen C:


    Maar dan wel als we allemaal weer terug van vakantie zijn. Wel leuker omdat met zijn alle te doen en dan kan ik het mijn moeder beetje bij beetje brengen. Hahaha. Maar het zou echt zo geweldig zijn om jullie in het echt te meeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die Spanjaarden moeten wel echt winnen. Anders heb ik niet voor niets die rijst gegeten, bah. Al vrees ik het ergste.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."