Leslie Day
Sam en ik hebben elkaars handen niet meer vast. En dan loop ik naar de mannen toe die Kimberley beet hebben. 'He! Dat is niet erg aardig weet je,' zeg ik. Maar ik word zo aan de kant geschoven. 'Laat haar gewoon gaan,' zeg ik. En ik ga tussen de mannen en Kimberley in staan. Wat niet echt goed lukt aangezien ze haar beet hebben. Ik zie dat Sam nadenkt over wat hij het beste kan doen. 'Wij zijn meisjes,' begin ik dan. 'Die hoor je met respect te behandelen.' maar ze luisteren niet. Ze duwen me ruw aan de kant tegen Sam aan. 'Ga maar bij je liefje staan,' zeggen ze spottend. En ik kijk ze kwaad aan. Dan wordt Kimberley meegetrokken. En ik word tegengehouden door Sam. Ik draai me kwaad naar hem om en zeg: 'Ik kan toch niet niets doen?' en hij kijkt me rustig aan. 'Anders pakken ze jou ook. Je bent geen superheldin Les,' zegt hij zacht. Hij heeft zijn handen op mijn schouders om echt tegen me te praten. 'Je kent me niet eens,' zeg ik kwaad tegen Sam. En ik schud zijn handen van mijn schouders. 'Misschien heb ik wel super krachten.' en ik draai me om om in de richting te lopen waar de mannen met Kimberley heen waren gelopen. Ik voel Sam's hand rond mijn pols. Hij trekt me mee in de andere richting. Ik verzet me hevig maar kan niets meer als hij me optilt en over zijn schouder gooit. 'Laat me los!' zeg ik verontwaardigd. Maar dat doet Sam niet. Hij brengt me terug naar de slaapzaal en legt me neer op mijn bed. Hij gaat op het lege bed naast mij zitten. Vanaf nu zijn bed. En hij zegt zacht: 'Je bent nu toch al te laat.'
I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.