• Konichiwaa lieve mensen!!
    ik need jullie help (A) [lekker onlogische zin weer ><]

    ik moet voor school voor ''Engels'' een presentatie doen :|
    ja dat vind ik heel eng... maargoed daar gaat het eig niet over ><

    het punt is dat ik het over anime ga doen...
    ene uhm... info zoeken is een beedje lastig want ik weet niet presies wat ik moet gaan uitleggen... ik heb zoiezo een stukje dat ik uitleg wat het nou eig is.. maar wat moet ik voor de rest vertellen ??
    ik wou ook iets over cosplay vertellen... enzo
    maarja informatie is zo moeilijk te vinden want ik krijg iedere keer forums die ik neit moet hebben ¬¬

    oohja ik was ook van plan wat eigen tekeningen te laten zien... heeft iemand verder nog sugesties voor iets ?? ik ben een beedje inspi loos en ik schiet met dit soort dingen snel ijn de stres waardoor ik niet meer helder denk ><

    dus pliess help dit gestresde kind (A)


    A Noble was Born in Chaos

    ik kan je niet helpen ben niet zo in de anime
    ik weet hoe erg een presentatie in het engels is moets ik ook :X kreeg een 8! dus komt goed =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    leg verschillende soorten uit ofzeu?
    oh dom, ik weet er eigenlijk helemaal niets vanaf. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hmm ja eig best dom dat ik daar niet aan heb gedacht verschillende soorten >< maar dan nog ik moet een hele presentatie vullen ><


    A Noble was Born in Chaos

    Sorry,ik wil je helpen maar dat kan ik dus niet. Want ik ken niks van dat anime gedoe.

    Immortal schreef:
    ik kan je niet helpen ben niet zo in de anime
    ik weet hoe erg een presentatie in het engels is moets ik ook :X kreeg een 8! dus komt goed =D

    nee oke mja ik vind nederlands al moeilijk genoeg moet het nog in het engels >< maar ik heb ook gewoon problemen met voor de klas staan ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Leg het verschil tussen Anime en Manga duidelijk uit?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Leg het verschil tussen Anime en Manga duidelijk uit?

    ja mja dat heb ik al aangezien dat best wel een simpel verschil is... zelf ik begrijp het :O [dats best wel wat xD]


    A Noble was Born in Chaos