• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:09 ]

    Haha heb 2 uur geslapen... werd om half 7 wakker en het is hier nu al 37 graden.. Lang leve de Airco in het kantoor!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    geen last van (bloos) maar er wordt zowieso gezegd, omdat ik in juli geboren ben, dat ik minder last heb van de warmte...gezien dat ik in de zomer geboren ben en ook nog een behoorlijk warme, als ik het zo goed weet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heerlijk geslapen vannacht. Raam open, gordijnen open, bed onder het raam en de ventilator aan :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ZomerElf schreef:
    geen last van (bloos) maar er wordt zowieso gezegd, omdat ik in juli geboren ben, dat ik minder last heb van de warmte...gezien dat ik in de zomer geboren ben en ook nog een behoorlijk warme, als ik het zo goed weet...


    En ik ben in November geboren.. D:

    xlufjoetoexx schreef:
    Hier in huis valt het nog mee, maar eens ik buiten kom... hittevlaag! D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Viel mee, was moe genoeg om in slaap te vallen :Y)
    Warmte is altijd irritant D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ZomerElf schreef:
    geen last van (bloos) maar er wordt zowieso gezegd, omdat ik in juli geboren ben, dat ik minder last heb van de warmte...gezien dat ik in de zomer geboren ben en ook nog een behoorlijk warme, als ik het zo goed weet...


    Ik ben geboren in een soort van hittegolf :Y). kijk maar op wikipedia, 11 mei 1998:

    11 mei
    Uitzonderlijke gebeurtenissen
    1998: Dit is van de hele 20ste eeuw de vroegste datum op het jaar waarop de temperatuur 30 °C bereikt in Ukkel (België ) .

    En mijn moeder lag daar te zweten in dat ziekenhuis :Y)

    EDIT: mijn moeder is om 12u 's middags het ziekenhuis binnengegaan en rond 11u 's avonds ben ik geboren. Dus ze heeft daar 11u gelegen. ocharme mijn moeder

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 11:46 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nergens last van hiero (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    geen last van gehad, ik ging pas om half een slapen en werdt net op tijd wakker voordat mijn trein vertrok naar leeuwarden -iets voor 12en werdt ik wakker- om naar mijn vervolg school te gaan voor stage bespreking.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb prima geslapen! Ook al was het warm I don't give a fuck. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik heb hetzelfde probleem, maar mijn raam staat altijd open, dus die warmte komt ook weer terug. Zelfs met een ventilator die ik niet heb.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat had ik gisteravond ook :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb een airco die ik rond 18 00 aanzet en dan als ik ga slapen is het heerlijk 16°c. Maar ja, ik weet niet wat je eraan kan doen.. Ramen openzetten?
    Ik slaap op zolder, dus het is altijd warm. Vroeger ging ik in mijn ouders´ bed liggen, dat was wel wat kouder..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Het hele huis voelde zelfs gisteren gewoon koel aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is hier zo warm in mijn kamer .______.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor