• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:09 ]

    Same problem! Ik kan er echt niet van slapen. D:

    join the club, ik heb precies hetzelfde probleem, hoewel ik wel mag uitslapen morgen :Y)

    Slapen lukt gewoon niet meer..

    Wordt er helemaal gek van en heb de warmste kamer van het huis....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Je kunt een eitje bakken op m'n voorhoofd. Geen ventilator?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb er ook last van :S

    Lig ook al in mijn ondergoed, maar het werkt niet. Zelfs niet met raam open. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had het juist koud gehehehhehe yes i am crazy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zelfde probleem, alleen ben ik ook nog eens verkouden, dus ik kan nauwelijks ademhalen D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Hier in huis valt het nog mee, maar eens ik buiten kom... hittevlaag! D:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Alle kleding uit behalve je ondergoed en een ventilator aan -> probleem opgelost.

    Mijn kamer was lekker koel, alleen mijn bed was warm.

    xlufjoetoexx schreef:
    Hier in huis valt het nog mee, maar eens ik buiten kom... hittevlaag! D:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Melonpan schreef:
    Alle kleding uit behalve je ondergoed en een ventilator aan -> probleem opgelost.


    Dat had ik al..

    Overdag valt het bij mij wel mee, maar 's avonds word het ook hier echt ongelofelijk warm en benauwd. Komt ook omdat ik op de 2de verdieping zit. Gelukkig zit ik aan de kant waar de zon onder gaat. Mijn broertjes kamer (die dus naast die van mij zit) is nog 10x zo warm.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb vannacht ook zo slecht geslapen, daardoor voel ik me nu ook niet helemaal 100%.


    stay safe because I like being alive at the same time as you