• One Direction light up my world like nobody else the way that they flip their hair gets me overwhelmed







    wij zijn trotse eigenaars van een infectie, ja hoor het one direction infection (;

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:39 ]


    i'm broken, do you hear me.

    BOEM


    What's so bad about being different?

    nu ga ik het wat beter maken haha, ik dacht laat i khet al activeren wat het bleef maar weg xd


    i'm broken, do you hear me.

    hahahaha, CHELSEA WELKE POSTERS ZITTEN ER ACHTER ELKAAR ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HELL YEAH ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PIEF PAF BOEM I WANT ONE DIRECTION IN MY ROOM!

    hell yeahxD


    What's so bad about being different?

    YEAAH (:

    NeedYouNow schreef:
    PIEF PAF BOEM I WANT ONE DIRECTION IN MY ROOM!

    hell yeahxD
    hahahah dat liedje, boom boom boom, i want one direction in my rooomm.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahahah dat liedje, boom boom boom, i want one direction in my rooomm.



    ahahahaha jaaXD


    What's so bad about being different?

    NOG 4 FREAKING DAGEN!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    kijk weetje, ze hebben wel naar ons geluisterd, want op die site staat ja we hebben naar jullie geluisterd en ze komen naar nederland blabla. haha de power van nederland <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    kijk weetje, ze hebben wel naar ons geluisterd, want op die site staat ja we hebben naar jullie geluisterd en ze komen naar nederland blabla. haha de power van nederland <3


    ahahah
    HOLLAND RULEZ!


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    kijk weetje, ze hebben wel naar ons geluisterd, want op die site staat ja we hebben naar jullie geluisterd en ze komen naar nederland blabla. haha de power van nederland <3

    Idd, ik vind wel dat we geluk hebben omdat ze ons klein landje hebben gekozen :3

    Let er op dat dit geen individuele competitie maar een landelijke 'team' competitie is en er geen individuele prijzen te winnen zijn. One Direction zal elk land bezoeken dat genoeg airmile punten heeft verzameld (landen die meedoen zijn Duitsland, Zweden, Italie en Nederland). De activiteiten starten op 15 Augustus en eindigen op 5 September. Landen worden binnen twee weken na het sluiten van de campagne op de hoogte gesteld of 1D het land zal bezoeken.
    Door gebruikers geuploade foto's en video's, gebruikersnamen en profielfoto's mogen gebruikt worden in promo materiaal van One Direction, Syco Music of Sony Music


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mha ik kreeg opeens een idee voor een 1D verhaal door naar Pretty Little Liars te kijken, zou het orgineel zijn om een verhaal te maken van een mengeling van die 2 ? :Y)


    The soul needs autumn.

    Cardigan schreef:
    (...)
    Idd, ik vind wel dat we geluk hebben omdat ze ons klein landje hebben gekozen :3

    but they skipped Belgium D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."