• Origineel x'Desire.

• - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen/rollentopic.

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

-1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

Rollen.

District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen

District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire

District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom

District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner

District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall

District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

[ Ik ga even een post voor Des zo schrijven xd ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Prisoner schreef:
    [ Ik ga even een post voor Des zo schrijven xd ]

[Okidokie. :'D]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Jonathan walker || district 11
    Als freya naast mij komt staan voel ik me al een stuk veiliger aangezien freya sterk en goed met wapens is. Freya begint tegen de jongen uit 13 te praten. Steef is blijkbaar vriendjes met hem geworden.

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

[ Have no inspi. dus korte ]
    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

'Ready.' gaf ik toen als antwoord en draaide me een stukje om. Na nog één laatste blik op Rowan en dat kind keek ik Luca aan. 'Waar wil je naartoe,' Ik keek om me heen. 'We kunnen twee kanten uit.' Ik dacht na, de één die naar het meer ging en de andere die naar het bos ging. Ik was blij dat ik Luca op heb kunnen vrolijken. 'Ik ben blij dat mijn simpele woorden toch nog wat hebben gedaan.' Ik zuchtte en Addisons stemmeetje kwam weer in me op. Luister goed naar je hart Meisje. Doe geen stomme dingen. Ik probeerde de stem uit mijn hersens te duwen. Ik wordt gewoon gestoord.

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

"Ready" Ze draait zichzelf een stukje om en werpt nog een laatste blik op de beide tributen van vier. "Waar wil je naartoe?" Ze kijkt me eerste even aan, maar dan wendt ze haar blik af en tuurt ze in het rond. "We kunnen twee kanten uit" Zegt ze en net zoals haar begin ik ook in het rond te kijken. "We kunnen beter door het bos heen gaan denk ik." Stel ik voor, terwijl ik even de tenen van mijn zere voet op de grond zet. "Ik ben blij dat mijn simpele woorden toch nog wat hebben gedaan" Zegt ze, waarna een zucht over haar lippen rolt. "Wat had ik anders moeten doen.. Hier blijven zitten en wachten totdat ik doodga zeker" Zeg ik en een zwakke glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Maareh, zullen we die kant dan nemen?" Vraag ik nogmaals, waarna ik even achterom kijk en alle tributen even één voor een bekijk. Mijn ogen blijven wat langer hangen bij Freya en Noëmi. Ze zouden het niet erg vinden toch? Wanneer ik iedereen weer even in me op heb genomen, wendt ik mijn blik af en kijk ik naar het bos.

Noëmi Crowe || District 12

Ik keek Fred even aan en liep toen richting Luca.
    'Wat gaan jullie doen?' Mijn stem klonk vlak. Ik was me er absoluut van bewust dat ik onder de schrammen en het bloed, maar merkte nauwelijks dat mijn handen lichtjes trilden.

Ik knik naar Luca, maar een vlakke stem hield ons tegen ik zuchtte. Het was Noëmi. 'Wat gaan jullie doen?' Ik draaide me naar haar om. Mijn blik stond afwezig en op het punt om het te begeven. 'Even lopen.' Zei mijn stem eentonig. Ik mocht misschien een wapenstilstand hebben met Noëmi. Dat betekende niet dat zij hoefde te weten waarom ik nu zo was. Luca wist eigenlijk al teveel. Ik keek haar aan. 'Vind je het erg? We blijven dichtbij. Niet al te ver weg.' Ik draaide met mijn ogen. 'Wees niet bang. Ik al Luca niks aandoen.'

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

Wanneer Destiny knikt, wil ik net de tak die mijn voet hoort te ondersteunen vooruit zetten, maar een vlakke stem zorgt ervoor dat ik hem nog even laat staan en me omdraai, voor zoverre dat kan. "Wat gaan jullie doen?" Vraagt Noëmi ons dan. Ik luister maar half naar wat ze zegt. Iets wat me meer opvalt is haar uiterlijk. Haar kleding zit vol met bloed en op haar gezicht zitten een aantal schrammen evenals op haar arm. Wanneer ik naar haar armen kijk, zie ik dat haar handen lichtjes trillen, maar ik kan er niet uit halen wat het zou moeten betekenen. "Even lopen" Een eentonige zin die word gezegd door Destiny zorgt ervoor dat ik mijn blik afwendt van Noëmi haar kledij en ik naar haar gezicht kijk. "Vind je het erg? We blijven dichtbij. Niet al te ver" Ze rolt even met haar ogen. "Wees niet bang. Ik zal Luca niks aandoen" vervolgt ze dan. Alsof Noëmi alleen maar hier naar toe is gekomen om te kijken of ik wel veilig ben. "Er zal niets gebeuren" Beaam ik Destiny en een zwakke glimlach die vrijwel bijna niet te zien is, siert mijn gezicht terwijl ik even in Noëmi's ogen kijk.

Freya Aprilynne, district 11

'Hij valt best wel mee als je hem leert kennen, eerlijk gezegd kon ik eerst ook niet met hem leven.' Ik mocht nu niet breken, ik ging dit niet verliezen...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Jens William Emberson. || District 13.

"Hij valt best wel mee als je hem leert kennen. Eerlijk gezegd kon ik eerst ook niet met hem leven". "Dat kan ik best begrijpen. Ik bedoel, wie kan er nou met zó iemand leven? Niet alleen hem maar ook jou. Maar ik doe er geen moeite voor om jou te leren kennen en al helemaal niet om hém te leren kennen" Ik wenk even naar Jonah, wanneer ik de nadruk op 'hem' leg.

[Niets persoonlijks voor Jonah. Jens is Freya gewoon aan het uitdagen. Whoop Whoop.]

'Even lopen,' beantwoord Destiny mijn vraag eentonig. 'Vind je het erg? We blijven dichtbij. Niet al te ver weg.' Ze draaide met haar ogen. 'Wees niet bang. Ik zal Luca niks aandoen.'
    Nijdig keek ik haar met vlammend ogen aan en ik zette een paar passen in haar richting. 'Dacht je dat ik dat dacht, dan?' rolde er feller over mijn lippen dan ik bedoelde. 'Ik wilde gewoon weten of Luca veilig was.'
    'Er zal niets gebeuren,' zei Luca toen en hij richtte zijn ogen op mij.
    Ik ademde een paar keer gecontroleerd in en uit. Het werkte: ik merkte dat ik mijn trillende handen onder controle had.
    Toen glimlachte ik terug naar Luca. Niet de zelfverzekerde, vrolijke lach die mijn gezicht normaal sierde - maar een glimlach die zwakker was dan normaal.

Luca bevestigde wat ik zei en ik keek Noëmi aan. 'Zie je nou? Niks aan de hand.' Ineens kreeg ze een uitbarsting en ik keek haar met een scherpe blik aan. 'Luister eens Noëmi.' begon ik en zette een stap vooruit. 'Als je het niet al dacht heb ik dat.' zei ik en wees ongezien naar Rowan opgegeven voor dit.' En doelde op de samenzwering. 'Ik vind dat je wel iets aardiger mag doen. Ik doe dingen namelijk niet zomaar. En onze wapenstilstand, kan als je zo door blijft gaan me de kop schelen.'

'Zie je nou? Niks aan de hand,' zei ze nog vlak voor mijn uitbarsting. Toen ik klaar was vervolge ze, met een scherpe ondertoon: 'luister eens, Noëmi. Als je het niet al dacht heb ik dat -' ze wees naar Rowan - 'opgegeven voor dit. Ik vind dat je wel iets aardiger mag doen. Ik doe dingen namelijk niet zomaar. En onze wapenstilstand, kan je als je zo door blijft gaan me de kop schelen.'
    Kwaad wilde ik erop in gaan, maar ik sloot op het állerlaatste moment mijn mond en slikte mijn woorden in.
    Ik was ook niet boos op háár. Ik was zelf het probleem.
    'Sorry,' mompelde ik lichtelijk uit mijn doen. 'Het was niet helemaal mijn bedoeling. Ik ben gewoon -' ik zweeg even en besloot op het laatst mijn woorden te veranderen. 'Ik ben gewoon moe. En hongerig.'
    Ik grijnsde zwakjes.

[Ik ben Kranten. Laat Luca maar gewoon toekijken or something >.< Maakt me niet uit wat hij doet (:]

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

Mijn blik verzachte meteen, toch wist ik dat ze loog. 'Ik begrijp je. Hongerig zijn laat ook het beest in me los.' Ik keek haar doordringend aan. 'Dat is niet het enige wat je dwars zit.' De wonden vielen me nu pas op en ik pakte mijn tas. 'Een EHBO kit. Misschien heb je er wat aan.' Ik pakte een stuk verband en verbond meteen mijn arm.