• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    Jonathan walker || District 11
    'Ik weet niet wie het is.'mompel ik. ik dacht dat ik toch iedereen in deze arena kende.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Volgens mij is het beter als we naar de mentoren opsturen wat we nodig hebben? Of nee, dat mocht niet, volgens mij moet die dat zelf afleiden, wel, je kan een 'subtiele' hint in je post zetten...
    Maar stuur ons gewoon maar wat extra sponsoren voor zover de personages het verdienen...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Moeizaam kwam ik overeind en draaide me resoluut om. Vanuit de verte zag ik de Hovercraft dichterbij komen om het lichaam op te komen halen.
    Trillend zette ik een paar stappen naar voren, maar ik moest moeite doen te blijven staan. Ik zat onder het bloed, had overal pijn en schrammen. Onwillekeurig flitsten mijn ogen naar mijn handen, die ook bebloed waren.
    Ik had bloed aan mijn handen. Letterlijk én figuurlijk.
    Met mijn onregelmatige ademhaling probeerde ik vooruit te komen, terwijl ik mijn handen afveegde aan mijn broek. Een onverwachtse brok kwam in mijn keel deed de tranen in mijn ogen opwellen, maar ik probeerde het weg te knipperen.
    'Fred?' fluisterde ik schor.

    Mededeling.

    Omdat ik nu bezig ben met de organisatie van de sponsoren (er zijn nu eenmaal nog geen parachutes uitgedeeld) wil ik graag dat jullie me ALLEMAAL persoonlijk een PB sturen wat jullie karakter hééft en wat je graag erbij zou willen hebben. Dan maak ik onderling een afweging en stuur ik een aantal sponsors naar de Mentoren.
    Ik neem de Mentortaak van x'Desire even over. Ik heb zelf geen mentor, dus deel ik de sponsoren namens Desire's mentor uit.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:02 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Rustig maar,' zuchtte ik, het verbaasde me hoe vast en zeker mijn stem klonk. 'Het is niet jouw schuld, ze zocht problemen, die kreeg ze. Ze glimlachte zelf...' Ik sloeg mijn armen om haar heen en negeerde het bloed, je kon het toch niet zo goed zien op de zwarte kleding.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Zal ik de giften van alle districten zonder mentor regelen? Normaal ging Desire dat ook doen, maar Jessiiicaa doet nu al veel...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Graag, ik wilde al gaan voorstellen wie dat wilde doen(a)]

    (ja doe maar anders word het wel erg druk voor jessica eventueel wil ik ook wel een paar districten mentordingen regelen.)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Rustig maar,' zuchtte ik, het verbaasde me hoe vast en zeker mijn stem klonk. 'Het is niet jouw schuld, ze zocht problemen, die kreeg ze. Ze glimlachte zelf...' Ik sloeg mijn armen om haar heen en negeerde het bloed, je kon het toch niet zo goed zien op de zwarte kleding.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik viel trillend in zijn armen, terwijl hij "rustig maar" in mijn oor fluisterde. Ik dook in zijn schouder om mezelf even van de wereld af te sluiten. Om mezelf even bij elkaar te rapen en mijn tranen tegen te houden.
    Ik had iemand vermoord. Het was onvermijdelijk in deze Arena geweest, maar toch had ik gehoopt dit moment zo lang mogelijk uit te stellen.
    'Het is niet jouw schuld. Ze zocht problemen en die kreeg ze. Ze glimlachte zelf...'
    Met betraande ogen keek ik naar hem op. Eén zilverwitte rolde over mijn wang.
    'Waarom haatte ze me zo?' vroeg ik zacht. 'Wat heb ik haar ooit misdaan?'

    [ Hoebedoel je wat ze hebben ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hoebedoel je wat ze hebben ? ]


    [wat jullie karakter hebben qua wapens (wat ze van de Hoorn gepakt hebben en wat ze eventueel zelf gemaakt hebben. Ik zal ook nog ff een PB sturen ;)]

    Frederick Smith, district 12

    'Dat lag niet aan jou, als ze mijn gezicht als eerste gezien had, was ik het geweest, ze was gefrustreerd. Ze had gewoon een probleem met zichzelf en dat werkte ze uit op jou, de arena doet rare dingen met mensen, dat ligt helemaal aan de situatie, niet aan jouw...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xFreedom schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik zie dat haar handen beginnen te trillen en ze even op haar lip bijt. Ze kijkt me even met een waterige glimlach aan, waarna ze vervolgens naar Rowan en Esmee wenkt en naar de grond kijkt. Ik begrijp wat ze bedoeld. Tenminste, dat denk ik. En als ik heel eerlijk ben wil ik ook wel even weg hier. De meeste komen weer terug, waardoor het drukker word, maar dat niet alleen. We zijn hier goed zichtbaar door de open plek die ik heb uitgekozen. "Kunnen we alsjeblieft gaan?" Vraagt ze nogmaals met een smekende blik. Ik knik even. "Zou je die stok naast je kunnen pakken?" Vraag ik aan haar, terwijl ik even naar de stok naast haar wijs. Als ik die niet heb ben ik bang dat ik niet eens overeind kan komen.


    Had ik hier al 'n reactie op gehad?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Nope, overheen gelezen zal snel schrijven ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mededeling.

    Ik heb de mensen die nog niet de gegevens hadden doorgestuurd een PB gestuurd. Dus als je het al doorgegeven had, krijg je geen PB.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:34 ]