• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ' misschien' mompel ik omdat ik afgeleid ben door de nu toch wel zorgwekkende hoeveelheid bloed die uit mijn buik stroomt.
    'als de omstandigheden zo lopen dan ja' zeg ik standvastig. Al mijn aandacht is nu weer bij ons gevecht.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Misschien... als de omstandigeden zo lopen, dan: ja,' kwam er toen standvastig uit haar mond rollen.
    Ik kwam even overeind, zodat haar arm weer los kwam te liggen. Als het echt een strijd van leven op dood zou worden, zou ik er alles aan doen om te overleven. Ik wierp een blik naar Alex. Wat zou zij ervan vinden?


    [kut, ik moet eten. Schrijf maar een post dat Kaya gaat aanvallen ofzo:P]

    Kaya Adriana Fae || district 5
    Voordat ik van gedachte kan veranderen grijp ik mijn tak, en ram ik de scherpe kant in Noëmi's been. Dit gaat niet zoals ik het gepland had. Het gaat beter, dit is de beste ruzie die ik ooit gehad heb.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Een onverwachtse pijn in mijn been deed me het even uitgillen van de pijn. Ik greep instinctief naar de wond in mijn been en zakte op een knie. Het was het been waarin ik gebeten was door de Multitant. Het verband, door Luca geplaatst, was bijna volledig meegerukt met het terugtrekken van de tak in Kaya's handen. Nu werd de pijn naar mijn gevoel voor een triljoen keer vergroot. Ik wankelde even op mijn benen, terwijl mijn gezicht wit wegtrok van de misselijkheid, maar ik zou niet opgeven.
    Een nieuw soort kracht en doorzettingsvermogen vlamde naar boven toen ik in Vijf's kille, ijskoude ogen keek. Met een soort roekeloze woede kwam ik overeind, met hernieuwde gevonden kracht dat onverwachts door mijn lijf sidderde.
    Ik stak razendsnel mijn hand naar mijn rug, greep een pijl, spande mijn boog en liet los.
    De pijl raasde door de lucht heen.

    (aawww dood:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ik wacht op je Kaya-is-aan-het-doodgaan post :P]

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ik hoor een pijl door de lucht razen en weet dat het over is. Mijn laatste gedachten gaan niet uit naar mijn ouders, die verwaarlozen mij. en ook niet naar mijn vrienden, want die heb ik niet. net voor de pijl mijn hart raakt mompel ik nog: 'je kan goed schieten' Tegen Noëmi.ik heb gekregen wat ik wilde: een ruzie om nooit te vergeten. met een glimlach blaas ik mijn laatste adem uit.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jessiiicaa schreef:
    [ik wacht op je Kaya-is-aan-het-doodgaan post :P]

    ( die is er nu;))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Opnieuw verbaasde haar trage reflexen me, maar het volgende moment stond ik verstijfd van schrik.
    De pijl stak uit haar lijf, op de plaats waar haar hart behoorde te zitten. Geschokt liet ik mijn wapen naar beneden zakken, om het vervolgens op mijn rug te laten glijden.
    Ik deed een paar passen naar voren en zakte langs haar neer, met trillende benen en een schokkende ademhaling.
    'Je kan goed schieten,' mompelde ze met een glimlach. Een tevreden glimlach. Een lach die me voor een moment verwarde. Wílde ze dan doodgaan?
    Ik zag dat haar ogen langzaamaan dicht vielen, met de schim van de glimlach nog rond haar lippen.

    In de verte klinkt het kanon luid. Kaya Adriana Fae uit District 5 is zojuist gevallen.

    8 van de 24 Tributen hebben nu het leven gelaten.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    jonathan walker || Distict 11
    ik schrik als er een kanonschot afgaat. op een redelijk tempo ren ik naar freya toe. 'er is weer iemand dood.'zeg ik buiten adem.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ( hoe doe je het met de sponsers?? want misschien moeten er best wel aardig wat sponsers komen want ik weet niet jessica jij ben toch ook mentor. ik heb er iniedergeval nog niet genoeg om echt iets nuttigs te kopen dus ik dacht als we/je er nou 2 per echte week uitdeelt dan kan er uiteindelijk wel iets gekocht worden)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Waarom spreken we geen vaste dagen af voor de sponsors?]
    Freya Aprilynne, district 11

    Door het schot greep ik Daniël vast en drukte hem dicht tegen me aan, alsof ik hem kon beschermen tegen de wereld.
    Jonah kwam redelijk paniekerig aangerend, ik knikte alleen en probeerde tevreden te knikken. Ik kon nu niet staan beven, dan kwam ik over als een onwaardige tribuut.
    'Ja, goed dat wij het niet zijn, maar vreselijk jammer,' ik probeerde zo koud mogelijk te klinken, maar mijn stem werkte niet echt mee, ze trilde heel lichtjes. Ik moest nu hard zijn, voor Jonah, voor Daniël, en waar was Luca?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Daniel Thomas King-District 9
    Als ik een kanon hoor, kijk ik op van het beestje dat ik aan het villen was. De onbekende jongen, waarvan ik nu weet dat hij ook uit district 11 komt, komt aanrennen en hijgt buiten adem 'er is weer iemand dood,' Ik kijk eerst de jongen en dan Freya aan, om hun reactie te peilen. Nog een dode, een stap dichter bij huis. Toch ben ik niet blij, ik wil niet dat er mensen doodgaan, ik wil gewoon naar huis. Maar ik weet dat zodra ik dit hardop zeg, ik nog zwakker word gevonden en dus snel vermoord zal worden. Daarom houd ik wijselijk mijn mond.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ben zelf niet mentor, maar ik zat ook al te denken aan de Sponsoren/het uitdelen van pakketjes. Ik weet niet wat Desire in haar hoofd had om te geven/het te organiseren, maar ik zal wel ff een lijstje opstellen. Als jullie mij dan allemaal PB'en wat jullie personage eventueel nodig heeft, dan zal ik kijken hoe en wat ik alles ga verdelen en of jullie het krijgen.]