• Origineel x'Desire.

• - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen/rollentopic.

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

-1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

Rollen.

District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen

District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire

District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom

District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner

District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall

District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

ghehe.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:33 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

"Als het goed is niet," Reageert Noëmi met een flauwe glimlach, "We zullen ons best doen elkaar niet -" Haar adem schokt even "te vermoorden." Vervolgt ze. "Kom Es! We laten dit stelletje idioten in hun eigen problemen verdrinken!" Klinkt er naast me. Wanneer ik mijn hoofd draai zie ik Rowan met zijn districtgenoot. Mijn ogen blijven even hangen op het meisje. Destiny is jaloers. Jaloers op het meisje dat nu wel de aandacht van Rowan krijgt. De aandacht die Destiny eigenlijk zou krijgen. Ik mag die Rowan niet, evenals Steef. Ik wendt mijn blik af, als ik voel dat er iemand naar me kijkt. Wanneer ik terug naar Destiny en Noëmi kijk, zie ik dat het Noëmi was. Haar blik wil iets zeggen, maar pas als Destiny haar boog omhoog houd heb ik door wat. Ik kan soms nogal traag van begrip zijn. Ze kijkt gekwetst uit haar ogen en haar handen die gebald waren tot vuisten trillen. Ik wil net mijn mond open trekken, als ze de pijl loslaat. Met een razendsnel tempo ging de pijl richting het meisje en mijn ogen ging mee. Geschokt roept ze iets, maar wat dat kan ik niet verstaan, aangezien ik me nog op de pijl concentreer. Ze rolt over het gras heen en wanneer ze weer is opgestaan kijkt ze in de richting van ons. "Ik denk dat het nu verstandig is om te gaan" Mompel ik, terwijl ik een hand door mijn haar haal en tegelijkertijd op mijn lip bijt. Ik mag dan wel doorzettingsvermogen en stil zijn, maar ik vermijd ruzie's. Ik kan mensen daardoor wel proberen over te halen om een ruzie te vermijden, maar hier spring ik liever niet tussenin.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:44 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

De grijns die ik eerst op mijn gezicht had is nu niet meer te zien. Ik keek verbaasd op naar Esmee. 'Waar heb je het nou over?' zei ik schijnheilig en keek haar aan. Op mijn gezicht was geen ene emotie te zien. Liegen was iets wat ik goed kon, evenals de waarheid zeggen. 'Ach Esmee, misschien moet je niet zo janken.' zei ik en knikte naar Luca om te gaan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

[oepsie was eten(A) hahaha lastig als je 2 persongages op hetzelfde moment in hetzelfde groepje mensen aanwezig zijn :P]

Esmee McCane || District 4

'Waar heb je het nou over?' reageerde Destiny nog schijnheiliger dan ik voor mogelijk had gehouden en mijn lichte ogen kleurden onmiddellijk donker.
    'Ach Esmee, misschien moet je niet zo janken.' Vlak daarna knikte ze naar Luca.
    'Pardon?' vroeg ik ongelovig en met een licht hooghartige ondertoon in mijn stem. Ik liet dit niet op me zitten. Ik snelde toe en priemde met mijn zelfgemaakt speer in haar borst.
    'Als je me zo nodig moet haten: prima. Maar ga even iemand anders lopen pesten. Niet mij.'
    Met een ruk draaide ik me om en haakte mijn arm opnieuw in die van Rowan.
    'Kom op,' mompelde ik in zijn oor. Met mijn vrije hand streek ik even over zijn gespierde buik heen, maar zo dat Destiny het niét kon zien.

Ik begon hard te lachen. 'Moest dat speertje me pijn doen schattie.' zei ik en keek haar aan. Ze had haar arm alweer in die van Rowan gehaakt en ik rolde met mijn ogen. 'Denk maar niet dat hij je voor altijd zal beschermen.' zeg ik en laat nog een lachje horen. 'Als je eenmaal een ruzie hebt keert hij je de rug toe. Maar ja, geniet er maar van tot je het zal voelen meis. Ik hoop dat je er beter af komt dan ik.' Ik draaide me om. 'Let's go.' zei ik en keek Luca aan.

Ik sloeg mijn ogen ten hemel.
    'God, ik snap niet dat je met dat wijf hebt ge*****,' zei ik geïrriteerd en ik trok Rowan krachtig mee naar.. ja, dat wist ik niet.

[ik weet eigs niet of "schelden" oid toegestaan is tijdens het RPG'en, daarom doe ik het met sterretjes, lol :P (voor de mensjes die het bijv. niet waarderen ] :Y)

Ik hoorde haar nog wat zeggen en ik moest lachen. Je moest eens weten wat hij allemaal tegen me heeft gezegd schat. Dingen die hij nooit tegen iemand had gezegd. De waarheid sprak hij, dat zag ik in zijn ogen. Ik weet ook zeker dat hij nog van me houdt. Maar ach ik keek Noëmi aan. 'Het spijt me.' zei ik toen tegen Luca en Noëmi. 'Oprecht het spijt me, maar ik moest gewoon weten wat haar zogenaamd erin heeft gehouden. In de spelen.' Ik keek even weg en wierp mijn blik weer op beide. 'Zoals ze op mij overkwam kwam ze niet echt dreigend over.'

'Oprecht het spijt me, maar ik moest gewoon weten wat haar zogenaamd erin heeft gehouden. In de Spelen. Zoals ze op mij overkwam kwam ze niet echt dreigend over.'
    Dat hoorde ik.
    Nijdig draaide ik me om en liet Rowan even los, om vervolgens naar Destiny te lopen. Ik greep haar bij de voorkant van haar shirt en beukte haar tegen een boom aan. Met vlammende, ijsblauwe ogen keek ik haar aan.
    'Je kent mij niet, Destiny,' siste ik, waarbij ik haar naam benadrukte. 'Wat mij in de Spelen heeft gehouden, gaat jou evenmin aan.'
    Ik liet haar minachend los. 'Ik ben tien van jou soort waard, Eén. Háár -' ik wees naar Noëmi -'als je vijand beschouwen, alleen maar omdat die blonde zichzelf verdedigde? Dat is gewoon zielig.'
    Hoofdschuddend liet ik haar los en liep van haar weg, achterstevoren, zodat ik haar niet uit het oog zou verliezen. Ik was gewend dat vijanden je genadeloos een mes in de rug kon steken. Vertrouwen deed ik niet. Niet hier, tenminste.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:53 ]

Noëmi Crowe || District 12

Ik schudde geïrriteerd mijn hoofd. Geweldig - ik was gedegradeerd tot 'die blonde chick.'
    Ik blikte zuchtend naar Luca, om vervolgens mijn ogen neer te slaan toen ik besefte dat ik nog steeds onder het bloed zat.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:53 ]

[Zal ik de mentor van 11 ook maar overnemen? Hoewel ik dan mezelf help...]
    [Reactie van Jens of Steef?]
    Freya Aprilynne, district 11

Ik negeerde het feit dat Jonah mijn hand fijnkneep en de pijn die erbij kwam kijken. Door de pijn kon ik me concentreren, Jens zoch ruzie, ik ging hem ze niet geven. Ze zouden goede bondgenoten zijn... Ik probeerde mijn spieren rustig te houden, zodat de net geheelde snee niet weer open zou gaan.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

'Oh oh oh, Esmee.' zei ik en wierp drie pijlen inclusief een mes zodat ze vast zat aan een boom en moeilijk weg kon. Ik liep dreigend op haar af. 'Laat me zeggen dat ik genoeg over jou weet Esmee. Genoeg om te weten dat je gewoon een hopeloos meisje bent die een glimp wilt opvangen van een jongen die haar in het begin niet zag zitten.' Mijn ogen spuwde vuur. 'Schat, ik weet genoeg over jou.' herhaalde ik. Ik pakte het mes en duwde het tegen haar keel aan. 'Je hebt geluk dat ik geen zielige meisjes dood die alleen maar aandacht krijgen van een jongen omdat zijn vriendin hem net heeft verlaten.' Ik wierp Rowan een blik en keek naar Esmee. 'Weet wie zwak is. Ik doe dit namelijk nog steeds om dezelfde reden.' Ik glimlachte even nep. 'Probeer hier maar zelf uit de komen.' zei ik en pakte alleen mijn mes uit. Ik had nog genoeg pijlen. 'Ik mag misschien een bitch zijn, een kreng. Maar ik verlaag me niet tot jou niveau. Achter een jongen aan huppelen waar ik al jaren lang verliefd op ben.' Ik lach en draai me om. De enige plek die vrij was was bij haar been. Haar armen en andere been zaten vast tegen de boom aan en ik liep terug naar Noëmi, maar draaide me nog even om. 'Trouwens, we hebben hier allemaal in de spelen een naam.' zei ik en keek haar scherp aan. 'Hoe zou je het vinden als ik jou het hopeloze gevalletje zou noemen eh?'

Jonathan Walker || district 11
    Het voelt fijn om freya's hand vast te houden. Hoewel de neiging om te gaan huilen over is, blijf ik haar hand vast houden. Het voelt alsof ik hier niet alleen ben. Ik probeer ongemerkt oogcontact met freya te maken. Ik begrijp nog steeds niet wat ze met steef en jens wil bereiken. Waarom zou ze vrienden met hen willen worden. Ik bedoel bondgenoten hebben we genoeg. Als freya niet op mijn oogcontact-actie reageert beweeg ik mijn hoofd iets dichter naar haar oor. ' freya!' mompel ik nogmaals. Deze keer wat dwingender. Ik wil nu wel echt weten wat er gebeurt. Als er geen reactie komt, zeg ik: ' zullen we gaan? Ik heb steef geslagen en voor de rest heb ik geen aspiraties om met hún om te gaan.' hun zeg ik op een zo minachtend mogelijk stemmetje. Terwijl ik met mijn ogen steefs en jens' kant uitwijs.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:41 ]

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

( ik weet niet of ik dit al gezegt heb want mijn internet is te sloom om het te checken maar ik ben weer terug van vakantie;) maar volgende week ben ik van maandag tot vrijdag niet zo vaak online want dan ben ik dertig kilometer per dag aan het lopen:s ik ben wel om 3 uur klaar maar dan ben ik wel heel moe dus dan moet ik nog kijken of ik achter mijn computer kan kruipen;) )

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

'Dat zou me gewoonweg niets kunnen schelen,' reageerde ik fel en ik trok de pijlen uit de boom en knakte ze doormidden, om ze in het vervolg voor haar voeten te gooien.
    'Je weet vast niet dat Rowan om me gesmeekt heeft - hij wilde mij. Meerdere malen.' Ik lachte en schudde mijn hoofd. Toen draaide ik me naar 12.
    'Sorry, Noëmi. Ik bedoelde het niet zo. Ik hou gewoon van bijnamen.'
    'Geeft niet,' glimlachte ze en ik liet mijn ogen langs haar gelaat glijden. Ze zat echt onder het bloed en de wonden: dat kon nooit allemaal van haarzelf zijn.
    'Alles oké?' vroeg ik daarom en ze knikte flauwtjes. Ik glimlachte flauwtjes terug.
    'Vast niet,' zei ik toen tegen d'r en ze grinnikte geamuseerd.
    Toen draaide ik me weer naar Destiny. 'Kutwijf.'

Destiny Alexia Fernandes Rodrigue || Dsitrict 1

'Liefje, begrijp je niet hoe verschrikkelijk hopeloos dit klinkt. Je probeert nog gelijk te krijgen. Schat, het verbaasd me niks dat Rowan dat heeft gedaan. Voordat hij in de spelen raakte was hij een player, hij heeft het me bekend.' Ik hief mijn schouders op. 'Maar ik hoef mijn gelijk heus niet te krijgen door dingen te zeggen die hij tegen mij zei.' Ik keek haar van top tot teen aan. 'Maar, zijn we nu klaar lief?' vroeg ik toen. Ik keek even naar Noëmi. 'Ik heb een fles in mijn tas.' zei ik toen. 'Helemaal gevuld met wat, heb er niks van gedronken. Je kan je wonden ermee afspoelen.'