• De titel zegt het al!

    De mijne is Candle Cove

    Het zijn van die Urban Legends en zo..
    Klik hier om verschillende verhalen en 'rituelen' te lezen van Creepypasta

    Je kan het een beetje zien als Bloody Mary, Candyman, Slenderman, The Midnight game...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:17 ]


    Believe in yourself.


    Als dit me zou overkomen zou... Brrr wil er niet eens aan denken, haha! K'zou me waarschijnlijk letterlijk dood schrikken!


    Believe in yourself.

    Lol, ik zit nu echt de hele tijd al te kijken op creepypasta.wikia.com en ik heb geen idee waarom ik daar nu nog zit o.o Die foto's, die verhalen, vanavond worden het nachtmerries D;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tuurlijk ik ga rustig plaatjes zitten bekijken en begin te lachen:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had ooit eens iets gelezen over Blue baby of zo. Die vond ik wel echt heel creepy.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb die van Jeff The Killer gelezen, die was ook best creepy. :')

    Ik heb net Squidward's Suicide gelezen... Best wel creepy :/


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Ik heb net Squidward's Suicide gelezen... Best wel creepy :/


    Die was inderdaad ook creepy, maar ik vond Suicide Mouse, over Mickey Mouse enger:
    Hier kan je die lezen

    En One Man Hide and Seek is ook creepy.


    As travars

    Fiyero schreef:
    (...)

    Die was inderdaad ook creepy, maar ik vond Suicide Mouse, over Mickey Mouse enger:
    Hier kan je die lezen

    En One Man Hide and Seek is ook creepy.

    Suicide Mouse vond ik niet echt eng.. Heb zelfs de video gekeken, haha!
    Die andere had ik blijkbaar al gelezen... Lijkt me wel gaaf om eens te proberen! haha!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:16 ]


    Believe in yourself.

    Ik heb er een gelezen een paar maand terug, waarbij een hoofd omdraaide van een enge zombie die gilde [echt KEIHARD] en sindsdien ben ik bang voor strips/cartoons/verhalen op internet die ik niet kan beoordelen. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Ik heb er een gelezen een paar maand terug, waarbij een hoofd omdraaide van een enge zombie die gilde [echt KEIHARD] en sindsdien ben ik bang voor strips/cartoons/verhalen op internet die ik niet kan beoordelen. (cat)


    Lol, die ene Koreaanse strip? Het deed me eigenlijk helemaal niks (cat)
    Oh wacht, een zombie die gilde, nvm.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)

    Lol, die ene Koreaanse strip? Het deed me eigenlijk helemaal niks (cat)
    Oh wacht, een zombie die gilde, nvm.

    Hahaha eerst dacht ik echt zo van: Oké dan...
    En toen kwam dat ding opeens op me afvliegen en dus schrok ik.
    maar eigenlijk wel awesome!


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Suicide Mouse vond ik niet echt eng.. Heb zelfs de video gekeken, haha!
    Die andere had ik blijkbaar al gelezen... Lijkt me wel gaaf om eens te proberen! haha!


    lol ik wel, tenminste de eerste keer dat ik hem las, misschien zou ik hem nu niet meer zo eng vinden hahaha en nooo ik zou dat nooit durven, ook al is het nep :'D


    As travars

    In rural southern Illinois a toy company began selling "realistic" baby dolls to expectant mothers. But apparently after the mother had her child the toy baby would start crying. Eventually the "rocking motion" advertised to calm it down wouldn't work, and you couldn't get it to stop without shaking it. Eventually when it started crying the parent would have to beat it, and the beatings and thrashings would have to get harder and harder to get it to be quiet. The only thing that seemed to shut the baby doll up permanently was the bash its head against the wall to destroy whatever mechanism triggered the crying. On more than one occasion though, neighbors called the authorities to report child abuse, and when the police arrived they found the the bloody remains of infants smeared across the walls and the floor. In most cases the mother couldn't understand why the police were there, she just "got rid of the stupid doll" as she rocked a baby-shaped bundle in her arms.

    ;~;


    As travars

    lol, ik snap er niet veel van. Mijn engels is heel, heel slecht. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Hahaha eerst dacht ik echt zo van: Oké dan...
    En toen kwam dat ding opeens op me afvliegen en dus schrok ik.
    maar eigenlijk wel awesome!

    Er was ook een Engelse versie.. maar ik kon 'm niet vinden :') Nu snap je er niet zo veel van, maar alsnog is ie great idd.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo