• De titel zegt het al!

    De mijne is Candle Cove

    Het zijn van die Urban Legends en zo..
    Klik hier om verschillende verhalen en 'rituelen' te lezen van Creepypasta

    Je kan het een beetje zien als Bloody Mary, Candyman, Slenderman, The Midnight game...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:17 ]


    Believe in yourself.

    Ik lees veel samenvattingen van horrorfilms en zo, omdat ik te bang ben om ze echt te kijken, dus dit vind ik ook wel interessant, maar die Squidwards Suicide... wow. :/


    Destroy what destroys you.

    Klinkt echt leuk :D


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Fiyero schreef:
    (...)
    ;~;

    Om my gosh, ze verkochten gewoon echte baby's of zo? Jemig D:


    Believe in yourself.

    Fiyero schreef:
    (...)

    lol ik wel, tenminste de eerste keer dat ik hem las, misschien zou ik hem nu niet meer zo eng vinden hahaha en nooo ik zou dat nooit durven, ook al is het nep :'D


    Hahaha okay! Lol, ik zou waarschijnlijk elke stap die je moet maken voor dat ritueel verpesten... Maar het lijkt me wel spannend. Ik wil ook nog eens Bloody mary spelen! Maar zo iets is veel leuker als er nog meer mee doen.


    Believe in yourself.

    Hebben ze ook een video van Squidwards suicide? ik kan het nergens vinden. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    Hebben ze ook een video van Squidwards suicide? ik kan het nergens vinden. :]

    Nee ze hebben alleen maar een plaatje waar je Squidward ziet met enge ogen en bloed tranen.. Er is wel een filmpje, waar in je die foto ziet en je dat geluid van de wind hoort en zo, wat ook word beschreven in het verhaal.


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Om my gosh, ze verkochten gewoon echte baby's of zo? Jemig D:


    Nee, de vrouwen werden zo gek dat ze de pop aanzagen voor hun eigen baby en dachten dat hun echte baby de pop was :|

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:50 ]


    As travars

    Mordor schreef:
    Ik dacht dat het over chocopasta in rare kleuren ging ofzo(cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had liever dat het over pasta ging -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fiyero schreef:
    (...)

    Nee, de vrouwen werden zo gek dat ze de pop aanzagen voor hun eigen baby en dachten dat hun echte baby de pop was :|

    Oh! Natuurlijk op die manier! Jemig :/


    Believe in yourself.

    zoveel spijt van het klikken op die link o__o


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see