• Hey, ik heb mijn ouders eindelijk overgehaald en ik mag een piercing. Ik wil graag een neusvleugelpiercing maar ik heb er nog een aantal vragen over.
    Namelijk:

    Weet iemand goede plekken in Zwolle (Overijssel, Nederland) waar goeie piercers zijn?
    Hoe duur is het zetten van een piercing ongeveer?
    Wil diegene mij vertellen hoe het piercen gaat en of het pijnlijk is ja of nee?


    26 - 02 - '16

    - Ik weet geen plek in zwolle.
    - Het laten zetten van een neusknopje koste bij mij 32,50...schieten inbegrepen...
    - Een neusknopje ging bij mij net zoals het zetten van oorbellen. Een apparaatje wat een beetje je neus in gaat, er wordt tot 3 geteld en geschoten. Een klein prikje, meer eigenlijk niet...

    Ik heb het laten doen bij 't Oortje in Groningen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb hem in Apeldoorn laten zetten, het deed maar even pijn.

    Miyavizm schreef:
    Ik heb hem in Apeldoorn laten zetten, het deed maar even pijn.


    Hoe voelt het ongeveer? Net als een oorbel?


    26 - 02 - '16

    ZomerElf schreef:
    - Ik weet geen plek in zwolle.
    - Het laten zetten van een neusknopje koste bij mij 32,50...schieten inbegrepen...
    - Een neusknopje ging bij mij net zoals het zetten van oorbellen. Een apparaatje wat een beetje je neus in gaat, er wordt tot 3 geteld en geschoten. Een klein prikje, meer eigenlijk niet...

    Ik heb het laten doen bij 't Oortje in Groningen.


    Dat zou ik maar niet doen. Schieten is schijnt helemaal niet goed te zijn, je moet het echt laten piercen. Daarom worden veel oorbellen tegenwoordig ook gepierced. De meeste piercingshops zijn wel goed denk ik, de prijs ligt meestal tussen de 30 en 40 euro en je zal huilen, maar alleen omdat het zo dicht bij je traanbuis is haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou ik maar niet doen. Schieten is schijnt helemaal niet goed te zijn, je moet het echt laten piercen. Daarom worden veel oorbellen tegenwoordig ook gepierced. De meeste piercingshops zijn wel goed denk ik, de prijs ligt meestal tussen de 30 en 40 euro en je zal huilen, maar alleen omdat het zo dicht bij je traanbuis is haha.


    Oke ^^
    Dankje :3


    26 - 02 - '16

    Schieten mag zelfs niet meer. Ik heb dus voordat die wet er kwam laten schieten, dat deed geen pijn. Maar piercen weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:29 ]

    Miyavizm schreef:
    Schieten mag zelfs niet meer. Ik heb dus voordat die wet er kwam laten schieten, dat deed geen pijn. Maar piercen weet ik niet.


    Ik heb die van mij 3 weken geleden laten schieten :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    (...)

    Ik heb die van mij 3 weken geleden laten schieten :W


    Maar wat is minder pijnlijk? Piercen of schieten? Nu weet ik het nog niet, meh.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou ik maar niet doen. Schieten is schijnt helemaal niet goed te zijn, je moet het echt laten piercen. Daarom worden veel oorbellen tegenwoordig ook gepierced. De meeste piercingshops zijn wel goed denk ik, de prijs ligt meestal tussen de 30 en 40 euro en je zal huilen, maar alleen omdat het zo dicht bij je traanbuis is haha.


    Misschien een stomme vraag, maar waarom is schieten slecht? Ik heb nooit last gehad van mijn oorbelgaatjes, dus ik vraag me af, wat kan daar dan mis aan gaan?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Officieel mag het alleen nog maar worden gepierced.. (dat is wat mij werd verteld)
    Ik heb het ook gedaan en toen die man een de piercing er in wilde doen lukte het niet dus moest hij er op duwen en het was heel bloederig.. Dus, ja bij mij was het een beetje pijnlijk. Maar dat is echt bij iedereen anders. Ik vond mijn navelpiercing bijvoorbeeld helemaal geen pijn doen (:

    Voor €15,-
    Oh, en hoe het gaat:
    Hij zette een klem in mijn neus met een soort kokertje, daarna pinde hij er een naald door heen, dat in het kokertje terecht kwam. En daar heb ik niet echt goed opgelet want ik had ook net mijn navelpiercing laten schieten en daar zat ik dus naar te kijken.. Maar ik geloof dat hij daarna de naald er uit haalde en de piercing er in duwde. Met veel pijn en moeite.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:43 ]


    Believe in yourself.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar waarom is schieten slecht? Ik heb nooit last gehad van mijn oorbelgaatjes, dus ik vraag me af, wat kan daar dan mis aan gaan?


    Ja idd. Ik heb mijn neuspiercing die ik inmiddels niet meer heb ook laten schieten en daar waren helemaal geen problemen mee.. Daarbij doet piercen toch meer pijn?


    Tell me about it, stud.

    Momentum schreef:
    (...)

    Maar wat is minder pijnlijk? Piercen of schieten? Nu weet ik het nog niet, meh.


    Ik denk dat je beter kunt laten piercen, gezien de risico's die eraan vast zitten (wat ik op internet lees)...bij mij is schieten goed gegaan en ik heb alleen een verdoofde neus gehad, die later wakker werd en pijn deed door de schok...geen ontsteking en ook absoluut geen problemen...het was denk ik maar goed dat ik niks van de risico's wist, want dat had ik het waarschijnlijk niet gedaan...ben ik bang...

    ik weet van een vriendin, die een tongpiercing heeft laten zetten, dat de pijn mee valt...bij een piercingstudio, koste rond de 50 euro, die tongpiercing...en ik was degene die misselijk werd...ik kan namelijk niet tegen bloed...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    (...)

    Ik denk dat je beter kunt laten piercen, gezien de risico's die eraan vast zitten (wat ik op internet lees)...bij mij is schieten goed gegaan en ik heb alleen een verdoofde neus gehad, die later wakker werd en pijn deed door de schok...geen ontsteking en ook absoluut geen problemen...het was denk ik maar goed dat ik niks van de risico's wist, want dat had ik het waarschijnlijk niet gedaan...ben ik bang...

    ik weet van een vriendin, die een tongpiercing heeft laten zetten, dat de pijn mee valt...bij een piercingstudio, koste rond de 50 euro, die tongpiercing...en ik was degene die misselijk werd...ik kan namelijk niet tegen bloed...


    Maar wat zijn de risico's dan? Is het dan zo gevaarlijk om het te laten schieten?


    26 - 02 - '16

    Lancelot schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar waarom is schieten slecht? Ik heb nooit last gehad van mijn oorbelgaatjes, dus ik vraag me af, wat kan daar dan mis aan gaan?


    het schijnt dat de pistooltjes niet goed genoeg te desinfecteren zijn en door de schok het kraakbeen kan gaan scheuren...

    edit: ik heb trouwens ook nooit last gehad van mijn oorbellen en tot nu toe ook geen last van mijn neuspiercing...ik denk dat je je gewoon erg goed van de risico's bewust moet zijn, net als bij een operatie...

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:50 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ja idd. Ik heb mijn neuspiercing die ik inmiddels niet meer heb ook laten schieten en daar waren helemaal geen problemen mee.. Daarbij doet piercen toch meer pijn?

    Schieten gaat sneller maar ik geloof niet dat de pijn veel verschil maakt. Eigenlijk denk ik juist dat piercen minder pijn doet dan schieten...


    Believe in yourself.