• Hey, ik heb mijn ouders eindelijk overgehaald en ik mag een piercing. Ik wil graag een neusvleugelpiercing maar ik heb er nog een aantal vragen over.
    Namelijk:

    Weet iemand goede plekken in Zwolle (Overijssel, Nederland) waar goeie piercers zijn?
    Hoe duur is het zetten van een piercing ongeveer?
    Wil diegene mij vertellen hoe het piercen gaat en of het pijnlijk is ja of nee?


    26 - 02 - '16

    Belikov schreef:
    (...)
    Schieten gaat sneller maar ik geloof niet dat de pijn veel verschil maakt. Eigenlijk denk ik juist dat piercen minder pijn doet dan schieten...


    Ik denk niet dat er veel keuze is want schieten is illegaal. Het heeft nooit gemogen hoor ik net, alleen in je oren. Het gaat sneller en misschien goedkoper, maar degene die het doet zou ik niet vertrouwen want het mág gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Bij schieten is de piercing veel dunner en het mag niet eens eens omdat het zo dichtbij of gewoon door kraakbeen heen gaat. Als je naar een goede piercer gaat dan vragen ze rond de veertig euro. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:58 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Volgens mij kost zoiets 30/40 euro.
    Maar piercen doet niet meer pijn dan laten schieten hoor. Denk zelfs dat piercen nog fijner is omdat je zeker weet dat het goed gaat. Met schieten heb je bij kraakbeen de kans dat het helemaal mis kan gaan.

    Mijn neuspiercing kostte 35euro. (Dat was de prijs voor het zetten en het juweeltje)
    Schieten mag idd niet meer, ze moeten het piercen.
    Dit doen zo gewoon zo : Ze zetten een klem op je neusvleugel zodat je bloed even word afgesnoerd op dat deel (dan is het ook minder pijnlijk). Daarna drukt hij gewoon de naald erdoor en steekt hij gewoon het juweeltje erdoor en klaar. (:

    Ohja, niet verschieten als je oog (aan de kant waar je je piercing laat zetten) plots begint te tranen. Dat is normaal aangezien je piercing in de beurt van je traankanalen word gezet. Daar kan je niets tegen doen. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    GYHO schreef:
    Bij schieten is de piercing veel dunner en het mag niet eens eens omdat het zo dichtbij of gewoon door kraakbeen heen gaat. Als je naar een goede piercer gaat dan vragen ze rond de veertig euro. :Y)

    Ik ben ook naar een goede piercer geweest (de beste die hier in de buurt is in ieder geval) en ik hoefde maar 15 euro te betalen. 40 euro kostte mijn navelpiercing...


    Believe in yourself.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat er veel keuze is want schieten is illegaal. Het heeft nooit gemogen hoor ik net, alleen in je oren. Het gaat sneller en misschien goedkoper, maar degene die het doet zou ik niet vertrouwen want het mág gewoon niet.

    Dat weet ik (: Ik heb hem ook laten piercen. Maar als ik toen de keuze had gehad had ik sowieso voor piercen gegaan, illegaal of niet (:


    Believe in yourself.

    Ik ben vandaag naar een juwelierdinges in mijn woonplaats geweest, maar die deden het alleen met een vreemd kliksysteem en de man die dat moest doen was weg. Dus, ik zoek nog steeds plaatsen in Zwolle (Overijssel) waar ik dan wel m'n piercing kan krijgen.


    26 - 02 - '16

    In Nijverdal & Arnhem schijnen ook goeie te zitten. ;p Alleen weet ik verder niks van want ben zelf een pussy om er ooit een te nemen. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean