• Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video from the block of flats following the incident
    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys hitting the ground
    The mother said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'

    By Anthony Bond

    PUBLISHED: 20:21 GMT, 25 June 2012 | UPDATED: 06:28 GMT, 26 June 2012


    A mother has been arrested after allegedly throwing her two young sons to their deaths from a 15th-floor balcony because she was 'fed up' with them.

    Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video taken from the block of flats in Moscow, Russia, in the moments following the incident.

    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys, aged 4 and 7, hitting the ground.





    Despite the efforts of neighbours, the youngsters died before the emergency services arrived.

    According to RT, the woman said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'.

    The woman - whose husband was away on a business trip - lived on the 8th floor of the building and it is believed she took the children to the 15th floor before throwing them off on Sunday.

    One neighbour in the same apartment block described the horrific scenes following the incident to Life News.

    The man, who wished to remain anonymous, said his wife woke him up to say that children were falling out of the building.


    Til hug og blod.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik weet dat er veel mooier lijken dan dat ze zijn; ik ben geen dom blondje en ik weet waar ik het over heb. Ik weet dat mijn leven in een ander land niet over rozen zal gaan, dat het niet perfect is. Maar ik heb een gruwelijke hekel aan NL, de manier waarop alles gaat, de cultuur en de omgangsvormen. Ik hou het hier nu al niet uit. Het voelt als een verstikking. Ik weet niet of je weet hoe het voelt om opgesloten te zitten maar zo voelt het voor mij op dit moment. Ik zit vast, opgesloten en het maakt me gek.


    Dat weet ik meer dan je je in kunt denken. Zeker met Val aan de andere kant van de wereld, maar lang daarvoor ook al. Ik heb zelfs op het punt gestaan mezelf hier voorgoed uit te schrijven, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ergens een paar maanden of jaar blijven is te doen, maar je leven hier voorgoed weggooien is heel wat anders.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Dat weet ik meer dan je je in kunt denken. Zeker met Val aan de andere kant van de wereld, maar lang daarvoor ook al. Ik heb zelfs op het punt gestaan mezelf hier voorgoed uit te schrijven, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ergens een paar maanden of jaar blijven is te doen, maar je leven hier voorgoed weggooien is heel wat anders.


    Ik begin ook met een paar weken van de zomer. Na de afronding van het VWO ga ik een paar maanden naar Afrika daarna maak ik hier mijn studie af en vertrek ik waarschijnlijk voor goed. Waarheen? Geen idee als het maar niet te westers is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jezus, dit is ziek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    o
    waar gaat het met deze wereld heen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik begin ook met een paar weken van de zomer. Na de afronding van het VWO ga ik een paar maanden naar Afrika daarna maak ik hier mijn studie af en vertrek ik waarschijnlijk voor goed. Waarheen? Geen idee als het maar niet te westers is.


    Errr...

    Dan wordt het waarschijnlijk zeker een koude kermis. De minst westerse landen zijn streng islamitische landen en Azië. Geen van beide plekken zijn erg pretig om te wonen. Op zich zouden ze nog wel cewl zijn om te wonen als je van het land houdt, maar om random in bijvoorbeeld Thailand te gaan wonen... Meh. overigens komt dat niet doordat de westerse cultuur het beste is fso. maar veel landen nemen ook westerse dingen over.

    overigens ben jij nu erg generaliserend niet voort een land, maar een hele cultuur (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Errr...

    Dan wordt het waarschijnlijk zeker een koude kermis. De minst westerse landen zijn streng islamitische landen en Azië. Geen van beide plekken zijn erg pretig om te wonen. Op zich zouden ze nog wel cewl zijn om te wonen als je van het land houdt, maar om random in bijvoorbeeld Thailand te gaan wonen... Meh. overigens komt dat niet doordat de westerse cultuur het beste is fso. maar veel landen nemen ook westerse dingen over.

    overigens ben jij nu erg generaliserend niet voort een land, maar een hele cultuur (cat)


    Ik hoef geen kritiek over mijn keuze, krijg ik die wel doe ik er niets mee. Het is mijn toekomst en ik weet dat het niet perfect wordt. Ik heb geen bord voor mijn kop hoor. Trouwens je zit nu alleen maar in het Oosten te wroeten maar daar ga ik sowieso niet heen. Afrika en Latijns-Amerika bestaan ook nog en dat zijn prachtige landen; met problemen inderdaad en corruptie, dat weet ik. Ik kies sowieso geen random land. Als je me een klein beetje kent weet je dan ik een onvoorwaardelijke band heb met Afrika. Ik hou ontzettend veel van het werelddeel en van de mensen. Je kan je conclusie trekken maar niet voordat je er bent geweest; en dan bedoel ik niet Noord-Afrika of Zuid-Afrika maar echt het Oost-Afrika, en de binnenlanden. Ik weet dat het Westen veel invloed heeft maar zulke landen geven nog wel om de cultuur en genieten per dag. Loop je er een dag rond en de sfeer is heel anders. Veel gemoeddelijker en vriendelijker. Je kent me niet dus je kan je conclusie niet trekken maar ik ben hier echt niet gelukkig en als ik daar rondloop voel ik me thuis alsof ik er hoor. Bij de mensen hoor. Je kent het waarschijnlijk niet dus trek je conclusie niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik hoef geen kritiek over mijn keuze, krijg ik die wel doe ik er niets mee. Het is mijn toekomst en ik weet dat het niet perfect wordt. Ik heb geen bord voor mijn kop hoor. Trouwens je zit nu alleen maar in het Oosten te wroeten maar daar ga ik sowieso niet heen. Afrika en Latijns-Amerika bestaan ook nog en dat zijn prachtige landen; met problemen inderdaad en corruptie, dat weet ik. Ik kies sowieso geen random land. Als je me een klein beetje kent weet je dan ik een onvoorwaardelijke band heb met Afrika. Ik hou ontzettend veel van het werelddeel en van de mensen. Je kan je conclusie trekken maar niet voordat je er bent geweest; en dan bedoel ik niet Noord-Afrika of Zuid-Afrika maar echt het Oost-Afrika, en de binnenlanden. Ik weet dat het Westen veel invloed heeft maar zulke landen geven nog wel om de cultuur en genieten per dag. Loop je er een dag rond en de sfeer is heel anders. Veel gemoeddelijker en vriendelijker. Je kent me niet dus je kan je conclusie niet trekken maar ik ben hier echt niet gelukkig en als ik daar rondloop voel ik me thuis alsof ik er hoor. Bij de mensen hoor. Je kent het waarschijnlijk niet dus trek je conclusie niet.



    ...

    Somalië? Sudan? Al die andere landen waar ze nog steeds lopen te steggelen over grenzen, waar rebellenleiders dictators worden, alleen maar om omvergeworpen te worden door de volgende dictator? De delen van Afrika waar Malaria heerst, waar chaos en anarchie heerst, waar haat tegen het westen heerst en ze ongetwijfeld zeer blij zijn met een dame uit het westen?

    No offense, maar de enige min of meer rustige delen van Afrika zijn het noorden en het zuiden. En beiden zijn alleen rustig en vergelijking met de rest van Afrika. Zeker, niet in alle landen is regelrechte burgeroorlog, maar Afrika is een gigantisch broeinest van ethnische spanningen. Dat is geen koude kermis, dat is een ijsfeest van glaciale proporties.

    Latijns Amerika zou wel kunnen, als je naar het verre zuiden gaat. Colombia, Brazilie en vooral Mexico zijn allemaal vrij onveilig.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)


    ...

    Somalië? Sudan? Al die andere landen waar ze nog steeds lopen te steggelen over grenzen, waar rebellenleiders dictators worden, alleen maar om omvergeworpen te worden door de volgende dictator? De delen van Afrika waar Malaria heerst, waar chaos en anarchie heerst, waar haat tegen het westen heerst en ze ongetwijfeld zeer blij zijn met een dame uit het westen?

    No offense, maar de enige min of meer rustige delen van Afrika zijn het noorden en het zuiden. En beiden zijn alleen rustig en vergelijking met de rest van Afrika. Zeker, niet in alle landen is regelrechte burgeroorlog, maar Afrika is een gigantisch broeinest van ethnische spanningen. Dat is geen koude kermis, dat is een ijsfeest van glaciale proporties.

    Latijns Amerika zou wel kunnen, als je naar het verre zuiden gaat. Colombia, Brazilie en vooral Mexico zijn allemaal vrij onveilig.


    Ten eerste; Malaria is flink overschat, ik slik de Malaria pillen ook niet als ik er ben. Ik heb met mensen daar gepraat en zoveel werden er niet ziek van en niemand ging ervan dood. AIDS is een groter probleem wat men nu in de hand is aan het proberen te krijgen.
    De rebellen vallen best mee. Congo en Somalië hebben er last van maar in Sudan valt het allang weer mee. Dictatoren worden ook steeds minder; men gaat voor democratie en dit gaat goed. (Homo)sekualiteit en vrouwelijke leiders het wordt tegenwoordig allemaal geaccepteerd. Het is zonde dat jullie dit beeld hebben van Afrika want het gaat in grote stappen vooruit en er zit veel potentie in. Het noorden is momenteel niet echt rustig hoor :')
    Als ik naar Afrika ga denk ik meer aan Kenya, Uganda, Tanzania, Malawi etc. Deze landen zijn relatief veilig en meestal veiliger dan menig Aziatisch land.
    De haat tegenover het Westen is helemaal niet zo groot; je wordt zelf te het gekke toe geëerd. Iets wat me wel behoorlijk irriteerd.
    Burgeroorlogen zijn allang niet meer ter spraken; alleen bij verkiezingen wil dit nog wel eens gebeuren maar bij de meeste gebeurd dit niet eens meer. Ik weet niet of je ooit in Afrika bent geweest maar ik zou er eens heen gaan voordat je, je conclusie trekt.
    Als ik naar Zuid-Amerika ga is het of Argentinië of Brazilië of Chili.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ten eerste; Malaria is flink overschat, ik slik de Malaria pillen ook niet als ik er ben. Ik heb met mensen daar gepraat en zoveel werden er niet ziek van en niemand ging ervan dood. AIDS is een groter probleem wat men nu in de hand is aan het proberen te krijgen.




    Heb je ooit van sikkelcelanemie gehoord? Het is een heel vervelende genetische mutatie, waarbij je bloedcellen sikkelvormig zijn. Deze sikkelvormige bloedcellen zijn wat minder efficient dan de ronde cellen, en kunnen bovendien vastlopen in de cappilairen wat ongelofelijk pijnlijk is en kan leiden tot necrose. Het vooroordeel dat negers lui zijn komt mogelijk daarvandaan: Als ze op een slavenplantage hard moesten werken lagen sommigen namelijk al snel creperend van de pijn op de grond.

    Het enige voordeel eraan is dat sikkelcelanemie tegen malaria beschermt. Sikkelcelanemie komt gigantisch veel voor in Azie, afrika en ronde de middelandse zee. Malaria is zo'n ernstige ziekte dat mensen die eigenlijk een zwaar genetisch nadeel hebben door middel van evolutie enorm vaak voorkomen. Zo ernstig is malaria.

    Ook op kleinere schaal kun je merken wat een ernstige ziekte het is. Malaria kan heel gevaarlijk zijn. Niet alle vormen zijn dat, maar vergis je hier niet in. Dat jij toevallig geen malaria gekregen hebt is alleen maar geluk voor jou. Maar doe niet een van de grotere medische problemen van de toekomst van de hand.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)



    Heb je ooit van sikkelcelanemie gehoord? Het is een heel vervelende genetische mutatie, waarbij je bloedcellen sikkelvormig zijn. Deze sikkelvormige bloedcellen zijn wat minder efficient dan de ronde cellen, en kunnen bovendien vastlopen in de cappilairen wat ongelofelijk pijnlijk is en kan leiden tot necrose. Het vooroordeel dat negers lui zijn komt mogelijk daarvandaan: Als ze op een slavenplantage hard moesten werken lagen sommigen namelijk al snel creperend van de pijn op de grond.

    Het enige voordeel eraan is dat sikkelcelanemie tegen malaria beschermt. Sikkelcelanemie komt gigantisch veel voor in Azie, afrika en ronde de middelandse zee. Malaria is zo'n ernstige ziekte dat mensen die eigenlijk een zwaar genetisch nadeel hebben door middel van evolutie enorm vaak voorkomen. Zo ernstig is malaria.

    Ook op kleinere schaal kun je merken wat een ernstige ziekte het is. Malaria kan heel gevaarlijk zijn. Niet alle vormen zijn dat, maar vergis je hier niet in. Dat jij toevallig geen malaria gekregen hebt is alleen maar geluk voor jou. Maar doe niet een van de grotere medische problemen van de toekomst van de hand.


    Je hoeft niet te doen alsof ik dom ben hoor. Ik weet er mee vanaf dan dat jij denkt. Malaria zelf is een verschrikkelijke ziekte maar de mensen die daar wonen zijn er immuun voor, ze gaan er niet dood aan. Ze zijn er een paar dagen ziek van en leven daarna gewoon weer verder. Er zijn ergere, veel onbekendere ziektes waarvoor je moet uitkijken. Malaria vinden ze zelf een wat uitgemolken ziekte. Maar zo te zien heb jij nog nooit met een Afrikaan gepraat want dit gaat echt nergens over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Assassin schreef:
    Altijd in het Engels hé, terwijl de helft van Q geen Engels kan.
    Maar het is verbazingwekkend hoe ziek en emotieloos sommige mensen kunnen zijn.

    Denk eerder dat dit direct van www.dailymail.co.uk is gekopieerd.

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2164575/Russian-mother-killed-sons-aged-4-7-throwing-15th-floor-balcony-fed-behaviour.html

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:12 ]

    Dat is gewoon ziek.