• Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video from the block of flats following the incident
    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys hitting the ground
    The mother said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'

    By Anthony Bond

    PUBLISHED: 20:21 GMT, 25 June 2012 | UPDATED: 06:28 GMT, 26 June 2012


    A mother has been arrested after allegedly throwing her two young sons to their deaths from a 15th-floor balcony because she was 'fed up' with them.

    Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video taken from the block of flats in Moscow, Russia, in the moments following the incident.

    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys, aged 4 and 7, hitting the ground.





    Despite the efforts of neighbours, the youngsters died before the emergency services arrived.

    According to RT, the woman said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'.

    The woman - whose husband was away on a business trip - lived on the 8th floor of the building and it is believed she took the children to the 15th floor before throwing them off on Sunday.

    One neighbour in the same apartment block described the horrific scenes following the incident to Life News.

    The man, who wished to remain anonymous, said his wife woke him up to say that children were falling out of the building.


    Til hug og blod.

    Ziek gewoon.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Completely mental.
    Serieus, hoe gek moet je zijn om zoiets te doen?!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Completely mental.
    Serieus, hoe gek moet je zijn om zoiets te doen?!


    Ach, ik heb van mijn verloofde al heel wat bizarre verhalen over Rusland gehoord. Dit is slechts een van de vele. De helft van dat land spoort niet.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ach, ik heb van mijn verloofde al heel wat bizarre verhalen over Rusland gehoord. Dit is slechts een van de vele. De helft van dat land spoort niet.


    Dat idee heb ik ook. Ilya zei al dat drie van z'n familieleden waren doodgegaan aan de drank o.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Altijd in het Engels hé, terwijl de helft van Q geen Engels kan.
    Maar het is verbazingwekkend hoe ziek en emotieloos sommige mensen kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Altijd in het Engels hé, terwijl de helft van Q geen Engels kan.
    Maar het is verbazingwekkend hoe ziek en emotieloos sommige mensen kunnen zijn.


    Denk je soms dat ik het expres naar het Engels vertaal, zodat sommigen het niet kunnen lezen? (cat)


    Til hug og blod.

    Frodo schreef:
    Ziek gewoon.

    Oh my freaking god.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RAND0MN3RD schreef:
    (...)

    Dat idee heb ik ook. Ilya zei al dat drie van z'n familieleden waren doodgegaan aan de drank o.o


    Russen beginnen 's ochtends al met Vodka en eindigen er 's avonds mee. Dat heet cultuur; dat is niet gestoord. Het vermoorden van je kinderen wel maar dat betekend niet dat het hele land gek is hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Russen beginnen 's ochtends al met Vodka en eindigen er 's avonds mee. Dat heet cultuur; dat is niet gestoord. Het vermoorden van je kinderen wel maar dat betekend niet dat het hele land gek is hoor.



    Vooralnog zijn drank en drugs een ernstig probleem voor Rusland.


    Til hug og blod.

    Boutella schreef:
    (...)

    Russen beginnen 's ochtends al met Vodka en eindigen er 's avonds mee. Dat heet cultuur; dat is niet gestoord. Het vermoorden van je kinderen wel maar dat betekend niet dat het hele land gek is hoor.


    Nee, dat is lang niet met alle russen zo. Nou... met veel die ik ken wel dan, maar lang niet iedereen. Ik vind het wel gestoord als drie familieleden eraan doodgaan, dan zou er toch een knopje in hun koppies om moeten schakelen naar: "dit is niet OK"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mirkwood schreef:
    (...)


    Vooralnog zijn drank en drugs een ernstig probleem voor Rusland.


    In NL ook hoor. Drank is een deel van hun eeuwen oude cultuur dat sla je er niet uit en als je weet hoeveel drugs er hier bij ons wordt gebruikt valt het allemaal best mee daar hoor. Het enige verschil is dat het hier deels legaal is en we er dus niets aan kunnen veranderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RAND0MN3RD schreef:
    (...)

    Nee, dat is lang niet met alle russen zo. Nou... met veel die ik ken wel dan, maar lang niet iedereen. Ik vind het wel gestoord als drie familieleden eraan doodgaan, dan zou er toch een knopje in hun koppies om moeten schakelen naar: "dit is niet OK"


    Het is je opvoeding. Ik heb ook een vriendin uit Rusland; Tsjetenië. Die heeft ook iets anders mee gekregen maar in grote delen heet het gewoon cultuur. In Polen is het niet anders hoor; ook overal Vodka te vinden. Misschien was die familie gewoon verslavingsgevoelig en lag het daar aan maar niet meteen is het hele land gestoord. Kijk eerst naar NL en daarna praten we weer verder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Denk je soms dat ik het expres naar het Engels vertaal, zodat sommigen het niet kunnen lezen? (cat)


    Nee, maar een kleine, Nederlandse samenvatting zou voor velen niet mis zijn. :'D


    Your make-up is terrible

    Boutella schreef:
    (...)

    Het is je opvoeding. Ik heb ook een vriendin uit Rusland; Tsjetenië. Die heeft ook iets anders mee gekregen maar in grote delen heet het gewoon cultuur. In Polen is het niet anders hoor; ook overal Vodka te vinden. Misschien was die familie gewoon verslavingsgevoelig en lag het daar aan maar niet meteen is het hele land gestoord. Kijk eerst naar NL en daarna praten we weer verder.


    De nummer één overlijdensoorzaak is daar de drank en de gemiddelde verwachte leeftijd is daar iets van 67? En hier? 78 ofzo?

    Check your facts.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!