• Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video from the block of flats following the incident
    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys hitting the ground
    The mother said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'

    By Anthony Bond

    PUBLISHED: 20:21 GMT, 25 June 2012 | UPDATED: 06:28 GMT, 26 June 2012


    A mother has been arrested after allegedly throwing her two young sons to their deaths from a 15th-floor balcony because she was 'fed up' with them.

    Galina Ryabkova, 30, was seen looking emotionless on surveillance video taken from the block of flats in Moscow, Russia, in the moments following the incident.

    Neighbours in the complex were alerted after hearing the bodies of the boys, aged 4 and 7, hitting the ground.





    Despite the efforts of neighbours, the youngsters died before the emergency services arrived.

    According to RT, the woman said she was 'fed up with children,' and 'decided to get rid of them'.

    The woman - whose husband was away on a business trip - lived on the 8th floor of the building and it is believed she took the children to the 15th floor before throwing them off on Sunday.

    One neighbour in the same apartment block described the horrific scenes following the incident to Life News.

    The man, who wished to remain anonymous, said his wife woke him up to say that children were falling out of the building.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Zeg, waarom neem jij mijn naam op die manier in je mond? Ik zeg niet dat het hele land gestoord is, ik zeg dat een groot deel van de mensen daar niet helemaal spoort. Dat zegt de gemiddelde Rus ook tegen je hoor, die uit het land weggevlucht is. En buiten mijn verloofde om ken ik er genoeg die o.a voor die reden, de armoede, de verslaafden, het geweld en de corruptie wegvluchten. Rusland is minder mooi dan jij het nu af probeert te schilderen. Accepteer dat gewoon. :W


    Ik accepteer dat maar er sporen net zowel Russen niet als Nederlanders in verhouding. Het is alleen zonde dat er zo makkelijk over de Russen wordt gepraat en gedaan. Kijk eerst naar je eigen land voordat je over die van andere gaat zeuren.
    Ik zeg niet dat Rusland het perfecte vakantie land is, het er geweldig is en de zon er altijd schijnt. Rusland is ten minste eerlijk met hun problemen, iets wat je van NL zeker niet kan zeggen maar de Russen zijn ook gastvrij, eerlijk en behulpzaam. Kijk naar de mensen apart en naar het goede van het land. Tuurlijk zijn er problemen, elk land heeft problemen maar daar wordt vaak niet naar gekeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    O.O
    Arme kinderen en gestoorde vrouw :O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik accepteer dat maar er sporen net zowel Russen niet als Nederlanders in verhouding. Het is alleen zonde dat er zo makkelijk over de Russen wordt gepraat en gedaan. Kijk eerst naar je eigen land voordat je over die van andere gaat zeuren.
    Ik zeg niet dat Rusland het perfecte vakantie land is, het er geweldig is en de zon er altijd schijnt. Rusland is ten minste eerlijk met hun problemen, iets wat je van NL zeker niet kan zeggen maar de Russen zijn ook gastvrij, eerlijk en behulpzaam. Kijk naar de mensen apart en naar het goede van het land. Tuurlijk zijn er problemen, elk land heeft problemen maar daar wordt vaak niet naar gekeken.


    Natuurlijk kijk ik naar het land. Mijn zielsverwant komt er notabene vandaan. Het is een land waarin de meesten zich schamen voor hun situaties of wanhopig zijn naar beter. Kijk alleen al maar naar de verhouding in bruiden die je kunt kopen met Nederland. Natuurlijk is ons eigenl and niet ideaal, maar ik leef 100.000 keer liever hier als daar. Evenals vele Russen die ik ken en dat ook opgevolgd hebben. Hoe je de verhoudingen ook bekijkt, Rusland is veel gevaarlijker als Nederland voor zijn inwoners. Op vele manieren.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Natuurlijk kijk ik naar het land. Mijn zielsverwant komt er notabene vandaan. Het is een land waarin de meesten zich schamen voor hun situaties of wanhopig zijn naar beter. Kijk alleen al maar naar de verhouding in bruiden die je kunt kopen met Nederland. Natuurlijk is ons eigenl and niet ideaal, maar ik leef 100.000 keer liever hier als daar. Evenals vele Russen die ik ken en dat ook opgevolgd hebben. Hoe je de verhoudingen ook bekijkt, Rusland is veel gevaarlijker als Nederland voor zijn inwoners. Op vele manieren.


    Dat weet ik en dat is de manier hoe er naar Rusland wordt gekeken. Ik heb iemand nog nooit positief erover gehoord, nog nooit behalve mijn vriendin. Zijn is zelf Russisch en heeft er tot haar tiende gewoond maar zijn gevlucht door de Tsjetenische oorlog. Thuis leven ze nog op zijn Russisch en het is een mooie cultuur. Je hoort nooit over de gastvrijheid, ze lieve mensen, de behulpzaamheid. Het is net alsof elke Rus drugs en drank verslaafd is en geen ruk uitvoert. Dat is niet zo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat weet ik en dat is de manier hoe er naar Rusland wordt gekeken. Ik heb iemand nog nooit positief erover gehoord, nog nooit behalve mijn vriendin. Zijn is zelf Russisch en heeft er tot haar tiende gewoond maar zijn gevlucht door de Tsjetenische oorlog. Thuis leven ze nog op zijn Russisch en het is een mooie cultuur. Je hoort nooit over de gastvrijheid, ze lieve mensen, de behulpzaamheid. Het is net alsof elke Rus drugs en drank verslaafd is en geen ruk uitvoert. Dat is niet zo.


    Dus volgens jou is ze dan gevlucht omdat ze de oorlog zo leuk vond? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dus volgens jou is ze dan gevlucht omdat ze de oorlog zo leuk vond? (cat)

    Tuurlijk niet. Je weet niet hoe die oorlog in elkaar zit. Ze is geboren in Moskou maar met Tsjeteense ouders. Als je weet wat Tsjetenië is dan had je het hele verhaal allang begrepen. Ze hield van haar land en is een echte Russin maar het was niet veilig meer, niet voor haar vader. Haar ouders zijn inmiddels uit elkaar en ze gaat waarschijnlijk als de oorlog een beetje over is weer terug. Ze is een tijdelijk vluchteling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat weet ik en dat is de manier hoe er naar Rusland wordt gekeken. Ik heb iemand nog nooit positief erover gehoord, nog nooit behalve mijn vriendin. Zijn is zelf Russisch en heeft er tot haar tiende gewoond maar zijn gevlucht door de Tsjetenische oorlog. Thuis leven ze nog op zijn Russisch en het is een mooie cultuur. Je hoort nooit over de gastvrijheid, ze lieve mensen, de behulpzaamheid. Het is net alsof elke Rus drugs en drank verslaafd is en geen ruk uitvoert. Dat is niet zo.


    Welnee. Ik ken heus de goede kant wel van Russen, maar vooralsnog zeggen ook die hetzelfde. En mijn verloofde schaamt zich dood voor zijn land en haat zijn afkomst daarvan.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Welnee. Ik ken heus de goede kant wel van Russen, maar vooralsnog zeggen ook die hetzelfde. En mijn verloofde schaamt zich dood voor zijn land en haat zijn afkomst daarvan.


    Ik schaam me ook voor mijn afkomst maar maak daarom niet heel NL zwart. Rusland heeft ook mooie kanten en die vergeet men. Ik hemel het dan liever iets meer op dan dat ik het helemaal naar beneden trek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik accepteer dat maar er sporen net zowel Russen niet als Nederlanders in verhouding. Het is alleen zonde dat er zo makkelijk over de Russen wordt gepraat en gedaan. Kijk eerst naar je eigen land voordat je over die van andere gaat zeuren.
    Ik zeg niet dat Rusland het perfecte vakantie land is, het er geweldig is en de zon er altijd schijnt. Rusland is ten minste eerlijk met hun problemen, iets wat je van NL zeker niet kan zeggen maar de Russen zijn ook gastvrij, eerlijk en behulpzaam. Kijk naar de mensen apart en naar het goede van het land. Tuurlijk zijn er problemen, elk land heeft problemen maar daar wordt vaak niet naar gekeken.


    Amen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ziek, gewoon ziek.


    Life is hard and then we die

    Ziek. Wtf, zomaar je kinderen van een gebouw of gooien... Gestoord gewoon.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik schaam me ook voor mijn afkomst maar maak daarom niet heel NL zwart. Rusland heeft ook mooie kanten en die vergeet men. Ik hemel het dan liever iets meer op dan dat ik het helemaal naar beneden trek.


    Ik bekijk het zoals het is en kijk naar de leefomstandigheden. Geef mij dan maar Nederland. Rusland zal ik nooit van mijn leven gaan wonen. Vakantie tot aan daar, al dan ook absoluut niet alleen. Maar wonen ... No way. Doe mij maar Nederland. In vergelijking toch een stuk veiliger.
    Ik zie geen reden om het mooier te maken dan het is.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:08 ]


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik bekijk het zoals het is en kijk naar de leefomstandigheden. Geef mij dan maar Nederland. Rusland zal ik nooit van mijn leven gaan wonen. Vakantie tot aan daar, al dan ook absoluut niet alleen. Maar wonen ... No way. Doe mij maar Nederland. In vergelijking toch een stuk veiliger.


    Jou keuze. Zodra ik kan ben ik hier weg, nooit zal ik hier mijn hele leven doorbrengen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Jou keuze. Zodra ik kan ben ik hier weg, nooit zal ik hier mijn hele leven doorbrengen.


    Geloof me; Veel landen lijken mooier dan ze zijn. Ik hoop het niet voor je; Maar reken sowieso op een koude kermis.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Geloof me; Veel landen lijken mooier dan ze zijn. Ik hoop het niet voor je; Maar reken sowieso op een koude kermis.


    Ik weet dat er veel mooier lijken dan dat ze zijn; ik ben geen dom blondje en ik weet waar ik het over heb. Ik weet dat mijn leven in een ander land niet over rozen zal gaan, dat het niet perfect is. Maar ik heb een gruwelijke hekel aan NL, de manier waarop alles gaat, de cultuur en de omgangsvormen. Ik hou het hier nu al niet uit. Het voelt als een verstikking. Ik weet niet of je weet hoe het voelt om opgesloten te zitten maar zo voelt het voor mij op dit moment. Ik zit vast, opgesloten en het maakt me gek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."