• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ian

'Dan moet je het zelf weten.' Ik pak zijn voeten en sleep hem achter me aan. Lachend kijk ik hem aan. 'Dan op deze manier. Ik heb je de kans gegeven.'

Danny

Ik lach wanneer hij me meesleept.
    "Heet!" Roep ik als ik het zand op mijn lichaam voel.
    Ik kijk Ian aan en sla mijn armen over elkaar.
    "Ik ga lekker eigenwijs doen." Grijns ik naar hem.
    "Trek me maar het water in." Grinnik ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Ik kijk om en lach. 'Oké dan.' Ik begin te rennen, Danny achter me aan slepend. Zou wel pijn doen, dat zand langs je rug. Ik ren het water in en laat me voorover vallen. Lachen kom ik boven.

{Ik ga me even tot 15.00 heel hard focussen op leren...}

Danny

"Au fuck! Dat doet echt pijn!" Zeg ik als Ian me richting het water trekt.
    Hij duikt voorover in het water en komt lachend boven.
    Ik lach en duik bovenop hem. "Jij, hé!" Zeg ik en duw hem onder.

Ich liebe dich 27.12.23

[Leerze]

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

'Hé ga van me af!' Ik duw Danny lachend van me af en zwem wat dieper het water in. 'Het is hier echt heerlijk!' Lachend ga ik weer kopje onder.

[Even verband om me voet doen ben er zo weer even, als ik sloom reageer zit ik op mijn mobiel ,want ik a ook weg zo.]

Ich liebe dich 27.12.23

Danny

Ik zwem achter hem aan en lach.
    "Dit is zò lekker verfrissend!" Zeg ik en ga op mijn rug in het water liggen, ik glimlach even naar Ian.
    "Ik kan hier wel de hele dag liggen." Zeg ik dan.
    Ik spetter even met mijn voeten.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

'Zie je nou wel dat ik gelijk heb! Zwemmen doet iedereen goed in deze hitte,' grijns ik. Ik kijk glimlachend naar Danny en duik dan weer onder water.

Danny

Ik knik.
    "Echtwel!" Zeg ik en duik onder water en zet mijn handen op de bodem en maak een handstand die ik lang vasthoud.
    Voetbal en Zwemmen, dat is wat ik het leukst vind.
    Ik eindig met een koprol en kom boven water. Ik veeg het water uit mijn gezicht en glimlach naar Ian.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

'Ik denk dat ik ga surven. Daar heb ik zin in,' grijns ik. Ik loop het water uit naar een surfplankverhuurder. Ik huur een surfplank en ren het water weer in. Vlug peddel ik wat dieper en kijk naar de golven. Het was aardig goed voor surven. Ik peddelde op een golf af, wacht en stond vlug op. Ik grijnsde en ging over de golf heen.

Danny

"Whojoh! Dat wil ik ook!" Roep ik en ga naar de kant en ren naar het verhuurkraampje en huur ook een plank.
    Ik sprint naar het water en leg het board erin.
    Okè ik kan het niet, gewoon proberen.
    Ik ga op de board liggen en probeer vooruit te komen, met veel moeite lukt het. Ik zie een golf en probeer op het board te staan, maar meteen pleur ik eraf, ik grijp me aan het ding vast.
    "Fuck jou, stom board!" Roep ik naar het ding en hijs mezelf er weer op.
    Ik probeer het weer en pleur weer.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Lachend peddel ik naar Danny toe en grijns. Ik blijf lekker liggen en kijk hem aan. Hij staat behoorlijk te klote. 'Lukt het?' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Weer iets dat ik beter kan he?' Ik lach en peddel weer op een golf af. Genietend spring ik weer op en neem de golf goed.

Danny

"Hou je kop, en ik kan meer!" Roep ik lachend naar Ian.
    "Leer het me dan!" Grinnik ik en laat me mee voeren naar de kant en steek het board in het zand en ga er tegenaan zitten, ik kijk naar hoe Ian surft, zo wil ik het ook kunnen.
    Ik lach even hoofschuddend.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Ik peddel naar het zand en spring in het water van het board af. Ik loop naar hem toe. 'Leg je board neer,' zeg ik hem. Ik kijk hem grijnzend aan. Nu ging hij het leren ook!