• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik glimlach even naar haar.'Je verdient het'zeg ik en raak met mijn lippen de hare. Ik was echt blij dat ik haar door deze vakantie opnieuw ontmoet had,ik had dit allemaal niet willen missen.

    jasmine

    'ik lig hier gewoon naast de knapste jongen van de hele wereld hier in het tentje' lach ik en ga op hem zitten, en kus zijn mond.

    Jayson
    ik schud lachend mijn hoofd en kijk om me heen. 'Waar ligt die?'vraag ik lachend en kijk er even plagend aan.

    jasmine

    'je weet best waar die ligt, die ligt hier onder me' en ik tik hem op zijn buik, en geef hem kusjes in zijn nek.

    Jayson
    'Wie ik? nee hoor dat ben ik niet,maar het knapste meisje van de hele wereld is hier wel'zeg ik en tik even op haar neus.

    jasmine

    Ik kijk hem lief aan. 'je bent echt heel erg lief' fluister ik in zijn oor en geef hem weer kusjes in zijn nek en geef kusjes naar beneden, vlak boven zijn zwembroek stop ik. 'oeps we zouden tot vanavond wachten'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 11:35 ]

    Jayson
    Ik grom even en kijk haar aan. 'Je maakt het zo wel heel moeilijk'zeg ik en geef haar weer een kusje op haar lippen terwijl ik met mijn handen over haar lichaam heen ga.

    [Ik heb zo sportdag -echt geweldig kuch kuch- dus ik ga zo weer x ]

    quin98 schreef:
    [Ik heb zo sportdag -echt geweldig kuch kuch- dus ik ga zo weer x ]


    Nou veel succes dan doei x

    [Dankje,ik heb er echt geen zin in xD]

    jasmine

    'Ik weet het, maar ik kan me gewoon haast niet meer inhouden als ik zo naar je kijk' ik lik met mijn tong over zijn lippen en bijt zachtjes op zijn onder lip.

    Isabella

    Ik geef hem een kus in zijn nek en leg daarna mijn hoofd op dezelde plek neer. 'Ik ga de cola van me afdouche,' mompel ik. Met tegenzin laat ik hem los en glimlach. 'Je bent lief Austin.' Ik veeg met een hand mijn wang droog, met de andere arm houd ik Austin nog steeds stevig vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Danny? Hij ligt te slapen voor de tent, miss moet Ian hem even een frisse duik geven? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Mijn skateboard rolt over het het asfalt. Ik grijns en geniet van de wind die langs me heen zweeft. Ik zet me af met mijn voet en rol weer verder. Ik draai om en ga terug naar de camping. Ik maak vaart en ga vlug terug. Ik zet mijn voet op de achterkant en pak het skateboard. Ik loop op mijn gemakje het veld op en leg mijn skateboard in de tent. Dan kijk ik lachend naar Danny en schudt hem wakker. 'Ga je mee naar het strand?' Ik slamijn handdoek grinnikend over mijn schouder.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 13:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, pas het aan.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne