• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    nvm xd

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 13:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    "Hé, wat? Sta ik in de krant?" Vraag ik slaapdronken en kijk Ian aan.
    Dan zie ik dat hij zijn handdoek over zijn schouder heeft. "Oooh, het strand." Mompel ik en ga recht zitten. Ik veeg even door mijn ogen.
    "Ja, leuk." Ik kruip de tent in en kleed me om in mijn zwembroek en trek een t-shirt aan. Dan pak ik een andere handdoek en hang die om mijn nek.
    Ik stap de tent uit. "Oké, klaar." Grinnik ik en geeuw een keer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik grinnik. 'Ik denk dat ik jouw maar gelijk het water in duw, aangezien je nog half slaapt.' Ik loop voor Danny uit het strand op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik steek mijn tong even naar hem uit en loop achter hem aan.
    "Zullen we iets verder op het strand liggen? Het is hier nogal vol." Lach ik en kijk naar alle mensen op het strand.
    Ik tik Ian aan en wijs naar een open plekje. "Wie er het eerst is!" Lach ik en ren erheen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Het zand brand onder mijn voeten. 'Oké, ik doe mee!' En ik sprint achter hem aan. Zodra ik er ben gooi ik mijn handdoek neer en ga er op staan. 'Wat is dat zand heet!' Ik zucht en leg dan mijn handdoek uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik.
    "Tja, de zon doet dat hé." Grijns ik en leg mijn handdoek neer dan trek ik mjn t-shirt uit en ga op mijn handdoek zitten.
    Ik moet nog even mijn roes uitslapen volgens mij.
    Ik kijk wat naar de zee, er staat een lekker windje hier, niet te hard en niet te zacht.
    Dat kon je vannacht wel anders stellen .


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik laat me op mijn handdoek vallen en sluit mijn ogen. Dat skateboarden was echt heerlijk! 'Heb jij de andere gezien? Ik bedoel, Jasmine, Jayson, Austin en Isabella.' Ik kijk Danny vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik haal mijn schouders op.
    "Niet dat ik weet." Zeg ik dan. "Waar zou ik ze gezien moeten hebben, ik lag de hele tijd voor de tent, en blijkbaar sliep ik." Lach ik zacht, ik kijk Ian even aan.
    Ik ga liggen en sluit mijn ogen even.

    [Ik zou hem de zee in gooien xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Mmm oké. En als je je ogen nu sluit dan val je weer in slaap.' Ik lach en kijk naar de strak blauwe lucht. Ik pak mijn zonnebril en zet die op. De andere zouden zich wel redden 'Ik denk toch dat je even een duik moet nemen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Nee, ben te lui, misschien straks." Grinnik ik.
    Ik leg een hand voor mijn ogen omdat de zon nogal fel is.
    "Ik hoef niet nogmaals bijna blind te worden hoor, zon!" Roep ik naar de vuurbol.
    Ik lach even naar Ian. "Had je het nou gehoord, van gisteravond?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Wat van gister avond?' Zou hij het over Isabella en Austin hebben? Ik ga recht op zitten en lach nieuwsgierig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Onweer." Zeg ik dan. "Dat het mij bijna geraakt had? Niet gehoord?" vraag ik en leun op mijn onderarmen en kijk an aan.
    "Achja, het is goed afgelopen, behalve mijn gehoorbeschadiging, volgens mij." Glimlach ik naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'O, dat had ik wel gehoord ja. Isabella had het verteld,' glimlach ik en ik sta op. 'Ik ga zwemmen. Ga je mee of niet?' Ik blijf veilig op mijn handdoek staan. Zo meteen een sprintje trekken naar het water en dan zijn mijn voeten veilig...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sleur hem gewoon mee! xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    "Zometeen oké." Zeg ik en glimlach even naar hem. Ik ga weer liggen en sluit mijn ogen weer.
    Ian heeft gelijk, als ik nu weer ga liggen val ik weer in slaap, ik probeer wel wakker te blijven.


    Ich liebe dich 27.12.23