• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik plof op een bank je neer en kijk voor me uit. Hoe bedoelde Jasmin dat? Ik kijk naar Austin en slik. Ik bijt hard op mijn lip en vecht tegen tranen. De enige persoon op de hele wereld, op Alice na, die ik zo dichtbij heb laten komen wilt alleen maar vanwege... Ik sta op en loop het veldje af. Waarheen weet ik niet, maar ik moet even ademhalen.


    eigenlijk bedoelde jasmine het niet zo hahaha maar laat maar, ze kunnen straks wel even met elkaar praten.

    Ian

    Ik lees het sms'je van Jasmine.

    kom op, je weet best wat ik bedoel, austin is een van de voetbalspelers en heeft bijna alle cheerleaders gehad, dus dan weet je wel genoeg, en hoeso maak ik je nieuwsgierig x

    Ik kijk op als Isabella zonder iets te zeggen wegloopt. Ik kijk haar bezorgd na. Zij gaf me mijn mobiel met het bericht geopend, zou ze... Nee toch? Als dat zo is dan hebben we een groot probleem. Ik kijk naar Austin en kijk weer naar het berichtje.

    Isabella is een vriendin van me, net zoals jouw en de andere. Daarom. Ik wil niet dat haar hart gebroken wordt en volgens mij heeft ze het sms'je geleven. Shit man! Ging Austin alleen met ze naar bed of hadden ze ook echt wat? Ik druk op verzenden en kijk er afwachtend naar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja is goed. Hahaha. Weet Isabella veel. Die is nogal onzeker, dus tja...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga nu naar huis dus reageer niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Als ik opkijk zie ik opeens dat Isabella er niet meer is en kijk even om me heen. 'Waar is Isabella?'vraag ik aan Ian.

    jasmine

    Ik lees zijn smsje, oei dit gaat echt de verkeerde kant op.

    nee, naaturlijk heeft hij haar niet alleen voor de seks, hij vind haar echt wel leuk hoor, zulke jongen is austin niet en ik ken hem langer dan vandaag, maar normaal valt hij gewoon op andere types zo bedoel ik het. maar shit hee dat had ze nooit mogen lezen oei!

    Ian

    Ik kijk hem even kort aan. 'Die is weggelopen. Waarheen weet ik echt niet.' Ik staar naar mijn mobiel in mijn hand. Waarom reageert Jasmine nou net niet? Ik kijk Austin aan. Zal ik het hem dan maar vragen? 'Hé man hoe zat het eigenlijk met jouw en de liefde voor Isabella,' grijns ik. 'Ik bedoel. Ze lijkt me niet echt jouw type.' Het is gemeen wat ik zeg, dat weet ik, maar de enige manier om het te horen. Opeens voel ik een trilling en kijk naar mijn mobiel. Opgelucht zucht ik, maar dan denk ik na. Wat als Isabella het verkeerd opgevat heeft?!
    Ik heb zo'n idee dat Isabella het verkeerd opgevat heeft. Ze is weggelopen, maar hoe bedoel je dan met hoelang ze het volhouden?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oWJA HEEFT Austin het met bijna alle cheerleaders gedaan? xD]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:15 ]

    ( hey weetje ik weet niet of het een idee is maar misschien kunnen we doen dat jasmine en austin vroeger een keer seks hebbe gehad, maar dat ze het geheim houden)

    [is goed... xD]

    quin98 schreef:
    [is goed... xD]


    Oke dat zal dan nog wel een beetje een drama worden als het uitkomt:)

    {Jeej, ze komen er in iedergeval wel achter:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [oWJA HEEFT Austin het met bijna alle cheerleaders gedaan? xD]


    weet ik niet?????

    Austin
    Ik sta zuchtend op. 'Nou,ik heb niet bepaal een type ofzo en mag ze niet gewoon anders zijn?'vraag ik zuchtend en kijk dan even om me heen. 'ik ga Isabella even zoeken'zeg ik en loop gewoon een kant uit.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    weet ik niet?????


    Volgens Jasmine dus wel xD mjaa ik vindt het wel goed,kan je nu tovh niet meer veranderen.