• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (^,^')


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aawh,wordt Austin zomaar ingeruild:p No joke]

    Ian

    'Jemig. Lekker actief,' zucht ik lachend. 'Nou. Laat maar zien dat je het kan. Laat maar is zien hoe je kan peddelen. Want net ging dat verkeerd,' grijns ik. Ik trek mijn pols los en loop naar mijn eigen board. Ik loop het water in en ga op mijn plank liggen. Ik peddel naar de golf en pak die met gemakkelijk.

    Isabella

    'O ja, staan.' Ik lach en kijk hem aan. Ik leg mijn board op de grond. 'Laat me maar zien dan,' grijns ik. Vanuit mijn ooghoek zie ik Ian gaan. Mijn mond valt open van verbazing. Het ziet er heel cool uit. Nu wil ik het nog grager leren. 'Kan jij dat ook?' Ik maak een gebaar naar Ian. 'Dat is echt vet. Oké. Laten we snel beginnen.' Ongeduldig kijk ik Austin aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja dat kan ik ook'zeg ik lachend met een blik op Ian. 'Je moet zo staan'zeg ik en doe het voor. Ik kijk ondertussen even of ze het goed doet

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:14 ]

    Isabella

    Ik ga op mijn eigen board staan en kijk Austin aan. 'Zo?' Ik kijk naar mijn houding. Schuin op het board. Ik kijk hem glimlachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik peddel met moeite achter Ian aan, in het water is het echt zwaar, zeg!
    Ik zie een golf opkomen. Wanneer hij er is probeer ik op te staan, wat lukt. Na drie seconden val ik eraf.
    Het gaat beter dan toen ik nog niets had geleerd.
    "Het lukte!" Roep ik naar Ian en verdwijn onder water door een golf, hoestend kom ik boven.
    Alsnel lach ik weer en kijk naar Ian.
    Ik pak het board vast en klim erop, ik ga zitten met mijn benen aan de weerszijden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik loop lachend naar haar toe,sla haar armen om haar heen en zet er iets beter. 'Perfect'zeg ik grijnzend en ga nu op mijn board staan. Ik leg nog wat andere dingen aan haar uit.

    [Ben eten x]

    {Ben eten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Okè smakelijk allebij!)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben ik weer]

    jasmine

    'Ja ik denk ook dat we eerst dan maar even spullen moete halen' roep ik naar hem en trek mijn spijkerbroekje en hempje weer aan, en loop de tent uit. 'Hey moet jij niet even een shirt aantrekken, ik wil niet dat alle meisjes jou mooie buik zien' zeg ik lachend.

    Isabella

    'Oké, zo sta ik dus goed.' Ik grinnik en kijk naar Austin. 'En wat nu? Moet ik ook zo op leren staan?' Ik glimlach en kijk goed naar waar ik mijn voeten heb staan.

    Ian

    Ik peddel lachend naar Danny toe. 'Nog een golf proberen dan?' Ik kijk hem aan en grijns. 'Best goed voor een beginner,' glimlach ik. Ik peddel naar een nieuwe golf en neem die ook. Ik probeer wat trucjes uit. Twee gaan er goed, maar eentje gaat mis. Ik raak uit balans en val van mijn board af. Ik voel hoe het touwtje in mijn enkels snijdt en zwem vlug naar boven. Ik pak mijn board en klim er weer op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik ga nu eten xd tot straks


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Smakelijk]