• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

"Pannenkoeken? Lekker!" Zeg ik enthausiast.
    Ik ga overeind staan.
    "Eh goed, naar welke tent? De jouwe?" Vraag ik en kijk Ian aan.
    Dan kan ik me zo ook even omkleden wel handig. Even een douche nemen ook lekker.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    Ondertussen had ik alvast onze surfboards terug gebracht en ook die van Danny omdat die zo slim was het te vergeten. We komen terug bij de tenten en ik vang iets op van spullen verplaatsen. Ik kijk even raar naar Danny en grinnik dan in mijn gedachte. 'Ga je me verlaten!?'zeg ik met een zielig stemmetje en laat me door mijn knieën zakken en stop mijn hoofd tussen mijn handen. 'Waarom Danny? waarom?!'roep ik naar hem en het lukt me ook nog is serieus te blijven kijken en het goed te doen.

[Ik ben even douchen,reageer maar gewoon op downie Austin xD]

Wie reageert er nu eerst?

Ich liebe dich 27.12.23

( ik zit nog op antwoord van ian tewachten:)

Ja ik ook xd

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk grijnzend naar Austin. 'Ahw wil je niet met mij?' Ik sla mijn armen om zijn nek. 'Dan niet. Dan ga ik mijn spullen overplaatsen naar Ian.' Ik lach en loop naar Ian. Ik sla mijn armen om zijn middel. 'Hoi tent genoot,' grinnik ik. 'Als ik het koud krijg moet jij me wel warm houden he!' Ik kijk hem lachend aan. Op de picknick tafel gaa Ian zijn mobiel af. Ik laat hem los en loop erheen.
    'Je hebt een sms'je van Jasmine.' Ik open hem en lees het. Ik kijk er even zwijgend naar en slik. Dan geef ik hem aan Ian, alsof ik hem niet gelezen heb. 'Wat staat er?'

Ian

'Dank je.' Ik neem mijn mobiel aan en lees het sms'je. oh nee gewoon, het verliefde koppeltje he!, ben benieuwd hoelang ze het volhouden met elkaar, normaal heeft austin namelijk hele andere meisjes, dat word vanavond hard te keer tussen die 2 haha x Vlug sms ik terug.

Hoe bedoel je? Wat voor een andere meisjes? Je maakt me wel weer nieuwsgierig Jas.

'Degene die met mij in een tent ligt, we gaan in mijn tent.' Ik kijk op en loop dan weg.

Danny

"Aawh zielige Austin." Grinnik ik en wrijf even door zijn haar.
    "Isa ga jij nu maar bij Austin, ga maar lol hebben met elkaar." Zeg ik droog en loop naar de tent waar ik straks niet meer in lig.
    Ik stap naar binnen en begin mijn koffer snel in te pakken, niet zo heel netjes maar straks gaat de helft er toch weer uit.

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine

Ik lees het berichtje van ian en grinnik en stuur terug:

kom op, je weet best wat ik bedoel, austin is een van de voetbalspelers en heeft bijna alle cheerleaders gehad, dus dan weet je wel genoeg, en hoeso maak ik je nieuwsgierig;) x

Austin
    Ik haal mijn schouders op en ga in het gras liggen. 'Isa wil vast niet meer bij mij'zeg ik lachend met een grijns op mijn gezicht en kijk Isabella even aan.

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:07 ]

[oowwwh even reactie aanpassen... Jammer xD]

Dan is al weg xd al vind ik dat erg jammer xD

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:01 ]

Ich liebe dich 27.12.23

( er is trouwens op rtl 4 een film op waar mijn personage in mee speelt hahaha lol)

Isabella

Ik plof op een bank je neer en kijk voor me uit. Hoe bedoelde Jasmin dat? Ik kijk naar Austin en slik. Ik bijt hard op mijn lip en vecht tegen tranen. De enige persoon op de hele wereld, op Alice na, die ik zo dichtbij heb laten komen wilt alleen maar vanwege... Ik sta op en loop het veldje af. Waarheen weet ik niet, maar ik moet even ademhalen.