• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter. Hier zal ik (en dat mag jij ook doen, natuurlijk) updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site.



    LEES DIT EERST!


    - Twee veelgestelden vragen.
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: Wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    - Gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:29 ]

    Ik kan de eerste hoofdstukken van boek 3 niet spelen, maar ik ben toch al uitgespeeld met boek 2.. Iemand die weet hoe dit kan?


    Vatican Cameos

    Ik heb de laatste tijd helemaal geen pottermore meer gespeeld :'D


    26 - 02 - '16

    Jessiiicaa schreef:
    Hmm, ik vond de eerste chaps van book 3 opzich wel tegenvallen hoor!


    Heb ze nu ook gespeeld en ergens geef ik je wel gelijk, hopelijk word de rest beter :)
    En ik hoop dat we een test krijgen voor de patronus..

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 19:28 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Heb ze nu ook gespeeld en ergens geef ik je wel gelijk, hopelijk word de rest beter :)
    En ik hoop dat we een test krijgen voor de patronus..


    Vatican Cameos

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dried Nettles, bij mij staat er één of ander vergrootglas en kan ik er ook niet op klikken en ik kan het ook niet in de Apotheek vinden..
    En mijn Pottermore loopt de hele tijd vast -.-"


    Ik moet die ook vinden, maar vind hem niet (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eluveitie schreef:
    Ik heb de laatste tijd helemaal geen pottermore meer gespeeld :'D

    Ik ben ook al weer een tijdje niet geweest.

    Voor iedereen die mij wilt toevoegen: HexQuill20296

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 11:58 ]


    Chaos is a ladder.