• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter. Hier zal ik (en dat mag jij ook doen, natuurlijk) updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site.



    LEES DIT EERST!


    - Twee veelgestelden vragen.
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: Wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    - Gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:29 ]

    Frodo schreef:
    Wie mij wil toevoegen: ik ben EchoGlow22009 ^^

    Ik vind de nieuwe hoofdstukjes btw echt awesome, veel beter dan de eerste.


    Ik zal je toevoegen :3


    26 - 02 - '16

    DreamerN schreef:
    Hebben jullie dat soms ook , dat wanneer je een potion maakt, die lukt en dat je dan de punten niet krijgt toegereikt ? >.<


    Hmmm... eigenlijk kijk ik dat niet na , maar ik denk toch wel dat ik ze krijg.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Als iemand me wilt toevoegen. Ben GlowDream7020


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Als iemand me wilt toevoegen. Ben GlowDream7020


    En als iemand mij wil toevoegen: MidnightDragon16346!

    En ik ben WitchRain6994


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    En ik ben WitchRain6994


    Heb je toegevoegd!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Heb je toegevoegd!


    Ik zou bijna zeggen: 'ik ook!' totdat ik me realiseerde dat je al in mijn vriendenlijst staat, hihi.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik zou bijna zeggen: 'ik ook!' totdat ik me realiseerde dat je al in mijn vriendenlijst staat, hihi.


    Haha, ja ik wou je daarstraks ook toevoegen, maar toen dacht ik dus ook dat ik je al had (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Haha, ja ik wou je daarstraks ook toevoegen, maar toen dacht ik dus ook dat ik je al had (:


    Haha al die namen die op elkaar lijken zijn ook zo verwarrend:P

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    En als iemand mij wil toevoegen: MidnightDragon16346!


    Toegevoegd :D


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Toegevoegd :D


    Ik zal je ff accepteren! :D

    (edit; geaccepteerd hihi)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 23:08 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik zal je ff accepteren! :D

    (edit; geaccepteerd hihi)


    Hihi :3


    I knew you were trouble.

    Hebben jullie de badges al gespot?:D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 18:45 ]

    Ja ! Ik heb er 3 XD
    Jullie dan ?


    Credendo Vides

    Ik heb er ook 3. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''