• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter. Hier zal ik (en dat mag jij ook doen, natuurlijk) updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site.



    LEES DIT EERST!


    - Twee veelgestelden vragen.
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: Wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    - Gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:29 ]

    Ja ik ook, ik geloof dat dat het max is tot nu toe. Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die nieuwe hoofdstukken, want het duurt weer lang.

    Phootos ---> WeCaptureIt


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb een tweede account!
    And guess wat; ik zit in dezelfde afdeling! Ik ben dus een echte Gryffindor! *cheers*

    Mijn 2e account is DreamMoon19535. Voeg maar toe als je wilt ^^

    Jessiiicaa schreef:
    Ik heb een tweede account!
    And guess wat; ik zit in dezelfde afdeling! Ik ben dus een echte Gryffindor! *cheers*

    Mijn 2e account is DreamMoon19535. Voeg maar toe als je wilt ^^




    Waarom heb je een nieuw account? GO Gryffindor!!!!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)



    Waarom heb je een nieuw account? GO Gryffindor!!!!


    Omdat ik wilde weten of die test hetzelfde aan zou geven, haha :P ik gaf echt alleen de antwoorden waar ik de vorkeur aan gaf en het was nog steeds dezelfde afdeling dus dat is awesome! ;D maar ik zit toch het meest op MidnightDragon, ondanks dat ik DreamMoon een mooiere naam vind haha :P

    @Jessssiiicaa Love your second username !! (flower)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Jessssiiicaa Love your second username !! (flower)


    Ik ook:D veel mooier dan mijn eerste haha ;P nu had ik leuke keuzes ^^

    Ik ga lekker het Slytherin account van mijn vriendin hacken ;D
    Ik wil ook nieuwe hoofdstukken.
    Ik heb je trouwens toegevoegt, DreamMoon (;


    The pen is the tongue of the mind

    Petrificus schreef:
    Ik ga lekker het Slytherin account van mijn vriendin hacken ;D
    Ik wil ook nieuwe hoofdstukken.
    Ik heb je trouwens toegevoegt, DreamMoon (;


    Oke top :D Dan zal ik je ff accepteren ^^

    He guys (sorry voor de dubbelpost), maar in chap 4 van Book 2 vind je de boekenlijst van het tweede jaar. Hebben jullie de boeken al gekocht? Want ik heb ze net pas gehaald x'D ik was zo dom om ze nog niet te kopen, lol ;P

    LOL ik had niet eens door dat ik die gevonden had.. *gaat snel boeken kopen* Dankje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    LOL ik had niet eens door dat ik die gevonden had.. *gaat snel boeken kopen* Dankje!


    Haha alsje! Ik kwam er ook nog maar net achter x'D dat kwam omdat ik met mn nieuwe account (die ik overigens minder vaak gebruik maargoed ;P tis beide Griffoendor en dat maakt me blij ^^) alle hoofdstukken doorging en dat ding vond en ze zeiden dat ik moest gaan shoppen !

    Jessiiicaa schreef:
    He guys (sorry voor de dubbelpost), maar in chap 4 van Book 2 vind je de boekenlijst van het tweede jaar. Hebben jullie de boeken al gekocht? Want ik heb ze net pas gehaald x'D ik was zo dom om ze nog niet te kopen, lol ;P



    OMG! En ik had niks door . *feels stupid*:$


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)


    OMG! En ik had niks door . *feels stupid*:$


    Pfoe, gelukkig was ik niet de enige x'D

    Dus je kan je boeken al kopen? ;o

    *gaat meteen kijken*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien