• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xav.
    "De zolder." zei ik vastbesloten. "En het oude gedeelte bij de burelen van de Directeuren. Daar word van alles bewaard wat leerlingen niet mogen zien, maar daar binnen geraken is een groot probleem." Ik dacht na over nog meer plekken maar vond er geen meer.


    kindness is never a burden.

    [ Changed xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky
    Ik dacht ook nog even na.
    'Ik denk dat we dan het beste als eerste naar de zolder moeten gaan,' en ik raak al enthousiast bij het idee. 'Het lijkt me wel gaaf, net een soort CSI.' zeg ik tegen Xav. 'En we betrekken er dus voorlopig niemand bij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Grijnzend ging ik tegenover Amare zitten en at ook verder. "Ik jou ook." Toen ik klaar was met eten en mijn bord had weggezet dacht ik na over wat ik -of we- nu konden doen. "Wist je dat er hier een meer is?" besloot ik dan maar te vragen.


    kindness is never a burden.

    Xav.
    "Oké, kom op." zei ik en stond op. Ik trok Sky met een vloeiende beweging omhoog en wachtte tot ze wat zou zeggen, maar ongeduldig als ik ben wacht ik dus totaal niet en loop al terug het paadje op die naar de school liep.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik grijns en et mijn boord weg. 'Nee, zullen we gaan?' zeg ik dan met een lachje op mijn gezicht. Het was lekker weer en ik had wel om buiten te zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik moet afsluiten. ps: sorry voor het korte stukje maar het was dit of morgen niet meer online.]
    Timo.
    "Prima." zei ik en liep naar de deur waar ik op Amare wachtte.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Xav trok me in een vloeiende beweging overeind. En hij liep gelijk richting het paadje naar school. Ik kom naast hem lopen en zeg dan:
    'Zolang we de andere maar niet tegenkomen.' en we lopen de school binnen.
    'Hier gelijk de trap op,' zeg ik tegen Xav. Hoewel hij dat waarschijnlijk wel weet. Dan zie ik Brittany lopen en trek gauw Xav aan zijn hand mee een andere gang in. 'Ik heb geen zin om met haar te praten,' leg ik met een glimlach uit. 'Ze praat altijd zo veel en zo oppervlakkig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Baaibaai Lene ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Is niet erg, begrijp je wel. ^^ ]

    Amare

    Ik glimlachte, 'Nou, nog een fijne dag verder Vanessa.' zeg ik en knipoog waarna ik naar Timothy loop. Ik glimlach. 'Lets go.' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    Grijnzend keek ik eerst naar Sky en dan naar die Brittany. "HEEY BRITTANY" schreeuwde ik naar d'r en ze keek me geschokt aan. "Sky, wie is die rare gast?" vroeg ze. Katjing, aandacht getrokken en Sky geïrriteerd: Missie compleet.

    Timo.
    Lachend keek ik naar Amare die Vanessa nog een knipoog gaf waarna ze naar me toeliep. "Ik zie het al," lach ik,"best friends forever."


    kindness is never a burden.

    {Wat is er gebeurt? en waar kunnen Nathan en Daniël heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Me is here. ik was al hier maar op mijn ander profiel maar nu ben ik terug! ^^ Kom op Jaimy, Xav is waiting. ]


    kindness is never a burden.

    [Er is niet veel gebeurt, Amare en Timo zijn het bos in en Xav en Sky gaan op onderzoek uit. ^^ Oh, en Alexi ligt nog te slapen samen met Axton. ]


    kindness is never a burden.

    {Hmm.. Mischien is het leuk dat Sky en Xav iets over Nathan en Daniël ondekken of Sky ze ziet als ze vleugels hebben ofzo XD Een beetje spanning ergens kan geen kwaad}


    Don't be like the rest of them, darling