• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Wat moest je doen?' vroeg Daniël. En ik antwoordde: 'Ik ging gister bij Xav FIFA 12 spelen, en ik denk dat ik daar mijn armband heb laten liggen. Alleen Vanessa laat me er niet in. Ze denkt dat ik Xav van haar wil afpakken. En ik snap niet waarom ze me als concurrentie ziet. Ik ben helemaal geen concurrentie vor haar.' en ik zucht een. 'Maar goed, niet belangrijk, laten we naar het bos gaan.' zeg ik met een glimlach. En ik loop de kantine uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik luisterde naar haar uitleg, wat me eerlijkgezecht best intereseerde als je meerdere jaren leeft begin je je gemakkelijk te vervelen en bij Sky deed ik dat vrijwel nooit. 'Maar goed, niet belangrijk, laten we naar het bos gaan.' Zegt ze en ik loop vervolgens met haar mee richting het bos, de buitenlucht voelde fijn en koel aan en ik had heel erg de verleiding om mijn vleugels uit te strekken, iets wat ik al te lang niet meer had gedaan. Maar dat zou ik nu niet kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Het was aangenaam om naar buiten te gaan. Altijd als een soort verlossing. Ik keek om naar Daniël en glimlachte naar hem. Ik loop het bos in, en raak de eerste boom aan die ik tegenkom, zoals ik altijd doe. Gewoon, althans, niet zo gewoon, maar gewoon, contact met de aarde. Ik loop het bos in, en strek mijn armen uit en draai een rondje, 'ik vind dit altijd geweldig, een soort magie.' zeg ik tegen Daniël. En ik doe mijn armen weer naar me zij en kijk hem glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet naar musicalles, tot 7 uur, en daarna eten. Dus ik ben er uiterst om 8 uur er, misschien eerder ^^

    adios amiga!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm... Ik hoop eerder.. ^^ Ik zal in iedergeval zorgen dat ik er dan ben ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    Als we het bos inlopen raakt Sky al snel eerst een boom aan, het grappige was dat ik het hetliefst ook had gedaan, nog liever had ik nu direct mijn vleugels uit gestoken maar ik moest er mee leren leven dat dat nou eenmaal niet kon. Mijn ogen volgen Sky die vervolgens haar armen strekt een een rondje draait 'Ik vind dit altijd gewelig, een soort magie' Zegt ze waarna ze haar handen weer naast zich laat zakken. 'Veel beter dan binnen, heel erg lang hou ik het binnen dan ook nooit echt vol' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {OMFG! wat heb ik gemist??? Het spijt me, ik was bij mijn beste vriendin blijven slapen...
    Maar hoe zit het hier nu. Zijn we al de volgende dag -waarschijnlijk wel-, zijn de lessen al begonnen? Waar zijn Alexi en Axton? Man, ik ben echt niet meer mee...
    Iemand zo vriendelijk om het uit te leggen?
    En nog eens sorry, ik had moeten waarschuwen dat ik weg ging}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Moet nu nog even weg, maar straks kom ik om te kijken waar we zitten ;)
    verwacht me maar tegen 19u 30- 20u 00}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {OMFG! wat heb ik gemist??? Het spijt me, ik was bij mijn beste vriendin blijven slapen...
    Maar hoe zit het hier nu. Zijn we al de volgende dag -waarschijnlijk wel-, zijn de lessen al begonnen? Waar zijn Alexi en Axton? Man, ik ben echt niet meer mee...
    Iemand zo vriendelijk om het uit te leggen?
    En nog eens sorry, ik had moeten waarschuwen dat ik weg ging}


    {Hmm.. Ik weet niet heel veel.. Het is al de volgende dag ja, ik weet niet of de lessen al zijn begonnen.. Sky en Xav zijn opzoek naar bewijs over wat er aan de hand is op de school en hebben op de zolder een boek gevonden over de Scagotti's (De familie van Danël en Nathan) waarvan ze volgens mij nog niet zeker weten wat ze er mee aanmoeten}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik geef dadelijk wel een samenvatting, ik moet nu nog eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hoe snel eet je? (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik wacht miss best tot LostMagic weer online is. Zo kan ik samen met haar de dag dan beginnen. Weet iemand wanneer ze nu weer terug was?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    "Je zal wel gelijk hebben." prevelend ik droevig maar keek al snel weer op om naar mijn volgend slachtoffer opzoek te gaan. Jake, waar ben je. Ik rende de trap op naar de slaapkamers. "Zie je straks weer, Michelle en nog eens sorry voor je wang!" riep ik. "Jake Sadler, waar ben je?!"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Het gezoom van mijn gsm haalt me uit mijn slaap. Geirriteerd grijp ik naar het mobieltje en druk het gesprek zonder na te denken weg. Het kan me niet schelen wie nu belt. Ik ben moe, ik wil slapen en... plots valt mijn oog op het uur. Wtf? 13u30? Heb ik dan zo lang geslapen.
    Ik zucht even en wil rechtstaan als ik Axton's armen nog om mijn middel voel en kan het niet laten te glimlachen en een kusje op zijn mond te drukken.
    Voorzichtig om hem niet wakker te maken, sta ik op en loop naar de kleerkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ze is al terug ^^ sinds gister (: Voor als je samenvatting wilt:

    Het is zondag, morgen beginnen de lessen. Dat voorop gestelt ^^ het is nu 2 uur `s middags, zo ongeveer. Sky en Xav hebben dus dat boek gevonden, en gaan het verder uitzoeken. Unndd.. Xav is nu aan het basketballen in de sportzaal, Nathan is van de aardbodem verdwenen, Sky en Daniël zijn samen in het bos. En Timo en Amare ook, maar die zijn bij het meer. En Vanes zit met denkbeeldig persoontje Michelle aka Mich op een bankje in school. En dan heb je natuurlijk nog Axton, jij dus, die in bed ligt, en Alexi die net wakker is geworden. En Jake is bij een of ander meisje.

    TADA]

    Sky
    Ik glimlachte naar Daniël terug, echt ik moest echt oppassen, Daniël was heel erg leuk, en niet voor mij bestemd. 'Hetzelfde heb ik, het is buiten gewoon fijner. Schoner, natuurlijker, mooier.' en ik loop naar Daniël toe. 'Maar weet je wat ik het allermooiste aan het bos vind?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.