• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TrueKlainer schreef:
    [Okee het gaat nu echt heel slecht met mijn oma, ze ligt nu echt op sterven, mijn ouders zijn daar nu, want ik heb besloten haar niet meer te willen zien in deze toestand. Ik ben er gister nog geweest. Als ik plots weg ben dan weet je wat er is ;}]

    [Oke,sterkte!]

    Isabella

    'Dat slaapttoch niet lekker? Ik trek de dekens wel over mijn hoofd,' lach ik en ik die hem het bed uit. 'Omkleden jij!' lachend kijk ik naar Austin en steek mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zucht even en trek dan mijn broek uit. Dat Danny het kan zien boeit me niet zoveel,het is toch gewoon jongens onder elkaar. Ik trek een nieuwe trainingsbroek aan en tik daarna Isabella aan. 'ik ben klaar hoor'grinnik ik.

    jasmine

    'Op dit moment niet nee, ik vind iemand niet zo snel leuk, dan moet er heel wat gebeuren voordat ik iemand echt leuk ga vinden' zeg ik lachend en laat me nu ook achterovervallen.

    Isabella

    Ik lach en klop naast me, ten teken dat Austin weer bij me mag liggen. Ik luister naar de regen die tikt op de tent. 'Tenten hebben toch wel weer iets gezelligs,' glimlach ik.

    {ligt Isabella in het midden of alleen naast Austin?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Austin kledde zich om. Ongemerkt liet ik mijn blik over hem heengaan.
    Wtf, weer hé!?
    Ik doe mijn deken open en ga eronder liggen.
    Ik hoop dat ik snel mijn gehoor terugkrijg, al denk ik dat ik blijvende schade heb.
    Ik kijk naar Isabella en Austin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik lach. 'Nou... Laten we dan maar beginnen met indruk maken,' lach ik. Ik kijk de andere aan. 'Grapje hoor. Dus Liam heeft ook veel gedaan?' Ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Geen idee,denk alleen naast Austin aangezien het anders beetje moeilijk is dat Danny zo naar hem keek xD]

    {is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nee niet echt, we zagen elkaar gewoon bij elke wedstrijd en uit lust gebeuren er dan soms dit soort dingen, en begrijp me niet verkeerd hoor de seks met liam was echt geweldig, maar je kan wel op de seks iets met elkaar hebben,, maar er moet ook liefde bij zitten, en ik ken mezelf ik kan vrij snel verliefd worden op jongens, daarom ben ik nu ook zo streng dat ik niet gelijk iemand leuk mag vinden voor mezelf'

    Ian

    'Juist. Liam was dus een uitzondering. Tja... Veel succes ermee om zulke leuke jongens als Jayson en mij te weerstaan,' lach ik. Ik rol me op mijn zij zodat ik beidde kan aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Danny en Isabella. Ik wist niet echt goed moest doen aangezien Danny me niet zou kunnen horen,dus het zou lullig zijn helemaal met Isabella te gaan praten...

    Jasyon
    Ik kijk Ian even grijnzend aan. 'Dat lukt er toch niet'grap ik terwijl ik even naar Jasmine kijk. 'Maar jij dan Ian,vindt jij iemand leuk?'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:58 ]

    Danny

    Toen Austin even naar me keek glimlachte ik weer naar hem.
    Hij is echt aardig.
    Ik leg mijn hoofd op mijn kussen en kijk naar het dakje van de tent, mijn ensigste focuspunt nu. Aangezien ik toch niets hoor.
    Nog niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik was moe en had het ijskoud. Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is. Bijna half 1. Ik gaap en trilde. Het liefste kroop ik dicht tegen Austin aan, maar dat zou een beetje vreemd zijn. Het was ook heel irritant dan Danny ons niet kon horen. 'Waarom is praten zo ingewikkeld als je diegene niet kan horen,' zeg ik. Mijn stem hapert door de koud. Jemig en dat in Spanje!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne