• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië




    De Voetbalknuffeltjes
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:33 ]


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik had juist gelezen dat hij Portugal niet als titelkandidaat ziet
    Hij zou het eerder verwachten van Spanje, Duitsland of Italië


    Mijn beredenering:

    Portugal leunt op Cris.
    Spanje speelt geen 100% en ziet het allemaal veel te rooskleurig in.
    Italië, nee, sorry maar dat is trekken aan een dood paard tegen Duitsland.
    Duitsland is een hecht team maar heeft ook zo zijn problemen maar dit team presteert wel 24/7 en daarom, en onder alle omstandigheden, denk ik dat zij zowel mentaal als fysiek het sterkste zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Federer en Nadal zijn zo'n beetje de enige tennisspelers die ik ken dus vandaar. (nerd)
    @ de voetbaldiscussie; Ik denk dat het een Duitsland - Spanje wordt, maar ik hoop het niet. Spanje speelt een beetje arrogant in de zin van; wij verslaan toch wel iedereen. Daar hou ik niet van.


    Mwah, en om die reden denk ik dat Portugal wint inclu. de passie en schoonheid van het spel. Maar dat is mijn mening en als Duitsland maar wint.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, het maakt me allemaal niet meer zo heel veel uit wat andere van hem vinden. Hij is en blijft mijn lieve mannetje :') Maar ik zou het leuk vinden als Portugal en Duitsland in de finale staan. Eigenlijk gun ik het Spanje niet; ze hebben nog niet één wedstrijd met echte passie en op 100% gespeeld. Dan speel je geen voetbal naar mijn mening.


    Ahhhw. En wat betreft dat ''arrogante'' van Spanje, dat zag je ook wel terug toen ze tegen Frankrijk speelde.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijn beredenering:

    Portugal leunt op Cris.
    Spanje speelt geen 100% en ziet het allemaal veel te rooskleurig in.
    Italië, nee, sorry maar dat is trekken aan een dood paard tegen Duitsland.
    Duitsland is een hecht team maar heeft ook zo zijn problemen maar dit team presteert wel 24/7 en daarom, en onder alle omstandigheden, denk ik dat zij zowel mentaal als fysiek het sterkste zijn.


    Spanje speelt ook wel goed hoor. En ze missen sowieso Villa & Puyol die in het WK en in het team een grote rol spelen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ahhhw. En wat betreft dat ''arrogante'' van Spanje, dat zag je ook wel terug toen ze tegen Frankrijk speelde.


    Hahaha, niets awh aan hoor :'). Ik hou gewoon van jongens zoals hem. Van Spanje zag je al in de WK finale 2010, sindsdien hebben ze dat vastgehouden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zolang Duitsland het maar wint. Spanje - Portugal kan ik toch niet zien, en ik draag beide ploegen totaal geen warm hart toe. Eerder het tegenovergestelde.. Dus may the best sheep win and lead it to the German slaughter. :Y)


    ars moriendi

    Cadentium schreef:
    (...)

    Spanje speelt ook wel goed hoor. En ze missen sowieso Villa & Puyol die in het WK en in het team een grote rol spelen.


    Spanje speelt goed maar op 60% van hun kunnen en voorlopig zetten ze die 100% ook nog niet in. Op facebook volg ik David Villa die vanochtend dit postte:
    "The Final of Euro 2012 is just one step away! Tomorrow everyone is with Spain!!! An exciting and tough Semi Final against Portugal awaits us, but I trust in Spain!!! This team is capable of everything, COME ON SPAIN!!!"
    Tot mij komt het over alsof ze er al zijn; alsof die cup al binnen is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zolang Duitsland maar wint vind ik alles best

    Boutella schreef:
    (...)

    Spanje speelt goed maar op 60% van hun kunnen en voorlopig zetten ze die 100% ook nog niet in. Op facebook volg ik David Villa die vanochtend dit postte:
    "The Final of Euro 2012 is just one step away! Tomorrow everyone is with Spain!!! An exciting and tough Semi Final against Portugal awaits us, but I trust in Spain!!! This team is capable of everything, COME ON SPAIN!!!"
    Tot mij komt het over alsof ze er al zijn; alsof die cup al binnen is.


    Hij moedigt ze juist aan en hij zegt zelf dat het een moeilijke wedstrijd wordt.


    The odds are néver in our favor.

    Back babes!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Back babes!


    Welcome back girl!


    @Yasmine (dat was je naam toch); zo kan je het ook zien maar ik haalde er een andere toon uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Welcome back girl!


    @Yasmine (dat was je naam toch); zo kan je het ook zien maar ik haalde er een andere toon uit.


    With a ''J''; Jasmine. Ja, het hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    With a ''J''; Jasmine. Ja, het hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt.


    Hahaha. Sorry ;D.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Trouwens hè, vanavond komt er een nieuw verhaal van mij. Eindelijk, haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Woeeeei! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.