• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië




    De Voetbalknuffeltjes
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:33 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)

    DIE SCHAPEN. HAHAHA. WTF.


    Get ready for the voilence of the lambs. Ik heb hem op één dag drie keer gezien. Hij is zo slecht en nep dat 'ie geweldig is. Gewoon 40 miljoen gemuteerde, bloeddorstige schapen die heel Nieuw-Zeeland uitmoorden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hou niet van horror haha, anders was ik graag meegegaan, want ik woon vlakbij jou :Y)


    Hahaha. Zelf ben ik ook niet zo heel erg van de horror. Geesten en zo hoeven van mij niet maar zombie's en dit soort dingen kan ik wel van me afzetten al ga ik wel de hele tijd gillen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Get ready for the voilence of the lambs. Ik heb hem op één dag drie keer gezien. Hij is zo slecht en nep dat 'ie geweldig is. Gewoon 40 miljoen gemuteerde, bloeddorstige schapen die heel Nieuw-Zeeland uitmoorden :')


    Omygod, ik wil hem zien, HAHA. Ook zo'n slechte horror is The Human Centipide.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Omygod, ik wil hem zien, HAHA. Ook zo'n slechte horror is The Human Centipide.


    Awl, geweldig! Hahahah.

    Black Sheep is wel moeilijk te vinden omdat hij zo slecht is en niemand hem kent :') Ik hem em van mijn buurjongen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ken je deze? Over een moordlustige rubber band :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ken je deze? Over een moordlustige rubber band :')

    Wtf ?? x'D

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wtf ?? x'D


    Hij duurt bijna 2 en een half uur maar dan is 'ie niet leuk meer :') Voor een kleine 2 minuten wel maar zo verdoe ik mijn tijd. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bwuh, we eten weer vis

    VanDerVaart schreef:
    Bwuh, we eten weer vis


    Bwuh, wij eten al de hele week fastfood.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Bwuh, wij eten al de hele week fastfood.

    Rulen ?? haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Rulen ?? haha


    Wat voor vis heb je want van sommige vis vetten raakt mijn maag van streek :') Verder vind ik het prima.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Wat voor vis heb je want van sommige vis vetten raakt mijn maag van streek :') Verder vind ik het prima.

    Pangafilet, die vind ik wel lekker hoor, maat dat eten we werkelijk iedere week

    Ik ben thuis (flower)


    ~

    Demi, Nadal staat 7-6, 5-2 voor.


    The odds are néver in our favor.

    Hoe was jullie dag Girls :)


    ~