• Ik heb nu voor het eerst natuurkunde op school, en ik kom er gewoon nu al niet uit.
    En ik denk dat iemand me hier wel kan helpen met deze vragen:

    - Is het stukvallen van een fles melk een natuurkundig of een scheikundig verschijnsel?

    - En van welke stoffen zijn een tafel, voetbal, vloer en flesje gemaakt?

    Ik hoop dat iemand me kan helpen :c

    Volgens mij is de eerste natuurkundig en de tweede zou je op het internet kunnen opzoeken.
    Staat het niet in je boek?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    El oh el, ik heb dus iets van 2 jaar natuurkunde gehad en ik ben dus vergeten wat het verschil was tussen een natuurkundig verschijnsel en een scheikundig verschijnsel. Sorry, ik kan niet helpen.


    Pretty is just a pretty word.

    De eerste is een natuurkundige verschijnsel.

    Tafel: Hout, Voetbal: Ik denk kunststof(?), Vloer: Steen, hout. Kan allebei ligt eraan wat voorn vloer je hebt, Flesje: Plastic


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het eerste lijkt mij een natuurkundig verschijnsel omdat het stukvallen met de zwaartekracht werkt, Newton shit enzo. Dat is allemaal natuurkundig.


    Your make-up is terrible

    De 1e is natuurkundig ,want scheikunde gaat meer over chemische stoffen ,reactie's ect.

    De 2e Tafel:hout .Voetbal:Kunststof als ik het goed heb. Vloer:Hout. Flesje: Plastic


    Shoganai i ne~

    Assassin schreef:
    Het eerste lijkt mij een natuurkundig verschijnsel omdat het stukvallen met de zwaartekracht werkt, Newton shit enzo. Dat is allemaal natuurkundig.


    dit. scheikunde is meer met reacties en het is nou niet zo dat je een reactie vergelijking op gaat stellen van

    glazen fles + zwaartekracht --> kaduuke fles


    Miep

    De eerste is natuurkundig, dat heeft geloof ik te maken dat je het niet meer terug kan veranderen. Je kan niet de stukjes in elkaar zetten en dat het weer een fles is. (bij wijze van spreken) En ehm, als iets scheikundig is, is het bijvoorbeeld met water. Dat kan je laten bevriezen waardoor het ijs wordt, dus iets anders. Maar je kan het ook weer water laten worden.

    Daarom is het eerste dus natuurkundig, volgens mij ^^

    En het tweede ga ik niet herhalen omdat ik hetzelfde denk als Shinwa C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.