• Ik weet dat er waarschijnlijk mensen gaan zijn die dit stom vinden, maar het is ook hard om mensen te verliezen aan kanker of om er vroeg mee gediagnostiseerd te zijn. Dus mensen onder en rond de 16 jaar, zeker bekijken! En volgens mij blijft het wel goed voor de rest ook (:

    Zelf moest ik wel even slikken toen ik het zag. Ze brengen het wel op een leuke manier, maar toch.. Het maakt iets in je wakker, vind ik toch persoonlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, die komt wel aan...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Ja, die komt wel aan...


    Inderdaad, zelfs als je geen 16 meer bent.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Die stond hier laatst ook op de site, toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb me altijd goed ingesmeerd, zeker omdat ik veel op het water zit en je daar bijna 3x zo snel verbrand. Iedere keer als ik me verbrand, denk ik eraan dat ik me goed verder moet insmeren en zeker after-sun moet gebruiken. Ik heb echt zo'n voorgevoel dat ik eens huidkanker ga krijgen.

    Toevallig zag ik vandaag een ander filmpje over insmeren/veroudering van huid. Op een hilarische manier kom je te weten dat als je jezelf niet insmeert dat je dan sneller op je mama gaat lijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Penelopy schreef:
    (...)

    Inderdaad, zelfs als je geen 16 meer bent.


    Klopt. Niet dat ik me nu om de dag ga controleren, of zo. Ze willen ook dat je happy bent, maar dit zal me wel heel lang bij blijven...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Ja, die komt wel aan...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Scandal schreef:
    Ik heb me altijd goed ingesmeerd, zeker omdat ik veel op het water zit en je daar bijna 3x zo snel verbrand. Iedere keer als ik me verbrand, denk ik eraan dat ik me goed verder moet insmeren en zeker after-sun moet gebruiken. Ik heb echt zo'n voorgevoel dat ik eens huidkanker ga krijgen.

    Toevallig zag ik vandaag een ander filmpje over insmeren/veroudering van huid. Op een hilarische manier kom je te weten dat als je jezelf niet insmeert dat je dan sneller op je mama gaat lijken.


    Haha ja, die had ik ook al gezien. Die is wel leuk gebracht (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan het nu niet bekijken, maar ik ben erg benieuwd wat het inhoud, korte uitleg?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat was wel slikken ja.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Symphonia schreef:
    Ik kan het nu niet bekijken, maar ik ben erg benieuwd wat het inhoud, korte uitleg?


    Het zijn eigenlijk mensen die spreken hun 16jarige ik waarschuwen over het feit dat het gevaarlijk is om je te laten verbranden door de zon, want het verhoogt het risico op een bepaald soort kanker. Dat als je rond je 16e (voor je 18e) je teveel laat verbranden, je op vroege leeftijd die kanker mogelijk krijgt. En dan zie je dat ze zelf die kanker hebben, dus dat het eigenlijk voor hun te laat is. En dan richten ze zich naar iedereen rond de 16. Het is moeilijk om het uit te leggen, maar je moet zeker eens kijken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die stond toch ook een keer op de voorpagina van Quizlet? Hij is iig wel heel mooi in elkaar gemaakt.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Die stond toch ook een keer op de voorpagina van Quizlet? Hij is iig wel heel mooi in elkaar gemaakt.

    Volgens mij wel ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WOW! Die komt echt wel aan. Ik vind het echt geweldig dat ze zo een filmpje maken, iedereen zou het moeten zien. Het zet je aan het denken...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Cadentium schreef:
    Die stond toch ook een keer op de voorpagina van Quizlet? Hij is iig wel heel mooi in elkaar gemaakt.


    Oh echt? Dan heb ik die gemist. Nu is hij voor al diegene die hem toen ook niet gezien hebben!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scandal schreef:
    Ik heb me altijd goed ingesmeerd, zeker omdat ik veel op het water zit en je daar bijna 3x zo snel verbrand. Iedere keer als ik me verbrand, denk ik eraan dat ik me goed verder moet insmeren en zeker after-sun moet gebruiken. Ik heb echt zo'n voorgevoel dat ik eens huidkanker ga krijgen.

    Toevallig zag ik vandaag een ander filmpje over insmeren/veroudering van huid. Op een hilarische manier kom je te weten dat als je jezelf niet insmeert dat je dan sneller op je mama gaat lijken.





    Die is echt enorm leuk gevonden! ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~