• Er is al een gezamelijke geschiedens maar wat dacht je van een geschiedenis per persoon


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Als je naar 'Mijn Dashboard' gaat en dan naar onder scrolt kan je je eigen geschiedenis zien onderaan bij 'Mijn Recente Activiteit'.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Als je naar 'Mijn Dashboard' gaat en dan naar onder scrolt kan je je eigen geschiedenis zien onderaan bij 'Mijn Recente Activiteit'.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik hoef de geschiedenis van anderen niet te zien en zij die van mij ook niet. Privacy is an important thing.

    En blijkbaar kan je je eigen geschiedenis al zien.


    Destroy what destroys you.

    Sjiriki schreef:
    translation: who needs privacy? KILL IT DEAAAAAD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ananassen hebben dat sowieso voor vrienden en je eigen kan je al zien. En dat mensen die je niet kent gaan kijken wat je aan het doen bent, vind ik niks. Zo met zijn allen is het wel grappig, maar als het per persoon is heb je helemaal geen privacy meer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben er niet mee eens. Het is nogal onnuttig en wat boeit het anderen wat ik nu aan het doen ben.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat lijkt mij een beetje te veel op facebook.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Frodo schreef:
    Zodat iedereen kan contoleren wat je aan het doen bent? Zoiets staat al op je profiel, als je het instelt bij 'bezig met'

    Oneens.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uneventful schreef:
    Je hebt een geschiedenis op de voorpagina van Quizlet, het laat zien wat mensen allemaal doen nu, en zij wilt een geschiedenis per persoon.
    Eens.


    Dit bedoel ik


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Samhain schreef:
    Ananassen hebben dat sowieso voor vrienden en je eigen kan je al zien. En dat mensen die je niet kent gaan kijken wat je aan het doen bent, vind ik niks. Zo met zijn allen is het wel grappig, maar als het per persoon is heb je helemaal geen privacy meer.


    Anderen moeten dat niet zien net zoiets als resultaten die zien anderen toch ook niet in je profiel


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Samhain schreef:
    Ananassen hebben dat sowieso voor vrienden en je eigen kan je al zien. En dat mensen die je niet kent gaan kijken wat je aan het doen bent, vind ik niks. Zo met zijn allen is het wel grappig, maar als het per persoon is heb je helemaal geen privacy meer.

    Dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Springfield schreef:
    Als je naar 'Mijn Dashboard' gaat en dan naar onder scrolt kan je je eigen geschiedenis zien onderaan bij 'Mijn Recente Activiteit'.


    Sorry wist ik niet


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    LovelyLonely schreef:
    (...)Dat staat sowieso op de beginpagina.


    Ja, true, maar dat 'verdwijnt' na een tijdje. En ook met dingen van anderen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    RainbowShine schreef:
    Wie, wat ,waar, hoe?


    Beyond yourself lies the truth.

    Frodo schreef:
    Zodat iedereen kan contoleren wat je aan het doen bent? Zoiets staat al op je profiel, als je het instelt bij 'bezig met'

    Oneens
    .


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.