• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja tuurlijk anders zeg ik het toch niet' zeg ik lachend en ren de tent uit snel naar mijn eigen tent, ik rits snel de tent open, en kruip naar binnen, ik pak even een spiegeltje en veeg mijn uitgelopen make-up weg, en borstel mijn haren even mooi, daarna trek ik mijn korte broekje en string uit, en trek een nieuwe string aan en een roze jogginsbroek, ik trek mij trui en hempje ook uit, en trek een nieuw wit hempje aan en trek en mijn roze vest over aan. danloop ik naar mijn schoenen koffer en zoek naar mij uggs, ik heb ze gevonden en trek ze snel aan.

    Austin
    ik schuif mijn bord wat vooruit als teken dat ik ook klaar ben met eten en glimlach even naar Danny. Best wel moeilijk dat ik niet met hem kan praten.. Wacht is! Ik pak mijn mobiel uit mijn zak. Ik begin wat te typen en laat het dan aan Danny zien. Als het goed is kan je morgenochtend weer horen(:

    Jayson
    'Wat ben je toch weer slim geweest'grinnik ik en zie dat ze dan de tent verlaat. Ik pak gauw een droog shirt uit mijn koffer en trek die aan. Daarna pak ik een trainingsbroek die ik aantrek en pak daarna even een mutsje die ik over mijn natte haren doe. 'Zo ik ben weer klaar'

    Danny

    Ik lees wat er op het schermpje van Austins mobiel staat.
    "Hoop." Zeg ik dan, ik bedoelde hoop ik maar ik weet niet of ik het goed uitbreng.
    Ik glimlach naar hem en kijk hem even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik pak snel mijn roze paraplu en ren naar de tent van jayson en ian toe. 'Jayson ik kom eraan' schreeuw ik over het veld heen en ren zo snel mogelijk naar hun toe.

    Jayson
    Ik rits de tent open en steek mijn hoofd er even uit. Daarna ga ik aan de kant zitten. 'Come in laddy' zeg ik lachend en wacht tot ze in onze tent is.

    jasmine

    Ik stap snel de tent in en rits hem dicht. 'Pfoe, wat een klote weer zeg' zeg ik mopperend terwijl ik mijn paraplu inklap, en met mijn handen door mijn blonde haren ga.

    Austin
    Danny zegt iets waar hij waarschijnlijk 'hoop'mee bedoeld. Ik grinnik even doordat hij zichzelf niet hoort spreekt die het een beetje raar uit. Ik knik daarna als teken dat ik het ook hoop. Dit is best irritant met hem communiceren terwijl die me niet verstaat..

    Jayson
    Ik maak een instemmend geluidje en klik daarna een zaklantaarn aan aangezien het een beetje donker is in de tent. 'Zullen we het hier maar gewoon een beetje gezellig maken/'vraag ik terwijl ik mijn i-pod met boxjes pak en een zak chips.

    [ik ben straks weg (nu nog niet) want ga met vrienden en vriendinnen naar buiten x)

    Danny

    Ik kijk van Austin even naar Isabella en terug. Ik gebaar; Teruggaan?
    Ik kijk hem vragend aan.
    Als het echt zo is dat ik morgenochtend weer kan horen, dan wil ik nu sneller slapen, want dan is het eerder morgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Ik hoef geen chips hoor, ik zit nog vol van het eten' zeg ik lachend en laat me op het luchtbed vallen. 'Het is bij jullie in de tent veel warmer dan in de tent van isabella en mij'

    Austin
    Ik knik en sta op. Ik moest zo ook maar dat spulletje in zijn oren doen wat ik van de moeder van Alice had gehad. Ik wacht tot Danny ook komt terwijl ik rustig naast het tafeltje sta.

    Jayson
    'Die chips was ook pas voor zo'grinnik ik en kan het niet laten daarna nog een opmerking te maken over het warmer. 'Tuurlijk wij zijn ook zo hot'grinnik ik en schud daarna weer et me hoofd zoals ik vaak doe als ik niet serieus ben.

    Danny

    Ik sta op en kijk door het raam naar buiten.
    "Ren?" Vraag ik als ik regen zie. Geen idee of ik het goede woord gebruikte.
    Ik kijk Austin aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.