• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Ik hoef geen vestje. Ik heb zelf een vest bij me,' zeg ik vriendelijk tegen Gwendolyn. Het is lief dat ze zo bezorgd was.
    Ik kijk Ian aan. 'Ze zijn nu hiervoor,' volgens mij. 'Ik ga wel even helpen.' Ik sta weer op. Buiten regende en onweerde het nog steeds. Wat een verschrikkelijke avond dit! Ik loop vlug naar buiten en zie daar de twee jongens staan. 'Kan hij alweer horen?'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn
    Isabella hoeft mijn vestje niet. Snel trek ik hem zelf weer aan. Gelukkig is het niet koud buiten dus zo snel zou ze niet ziek worden. Isabella staat op om te helpen. ´weer alleen´ mompel ik en neem een hap van mijn pizza.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    Ik schud mijn hoofd en kijk opnieuw naar Danny. 'Wacht de moeder van Alice kan hem onderzoeken!'roep ik en loop naar het gebouw toe. 'Mevrouw,Danny kan niet meer horen,'zeg ik en vertel daarna hoe het gebeurt is.

    Jayson
    ik ga naast Gwendolyn zitten en kijk even naar haar. 'Heey,wij hebben deze vakantie nog niet gepraat. ik ben trouwens Jayson'zeg ik tegen haar zodat ze ook weet wie ik ben.

    Danny

    Isabella komt naar ons toe en Austin loopt weg.
    Ik kijk Isa verontschuldigend aan. Ik pak haar vast en trek haar in een omhelzing.
    "Sorry." Zeg ik dan, ik weet niet hoe hard ik het zei. Maar ik meen het wel.
    Ik had er ook niet meer kunnen zijn, en dan had ik dit nooit kunnen zeggen. Ga nòit weg met ruzie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gwendolyn
    ´Hee´ zeg ik en ik glimlach naar hem. ´leuk om weer eens met je te praten´ voeg ik eraan toe. ´wat een toestanden he´


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    [Uh Austin heeft hem nog steeds vast?]

    jasmine

    'Omg dat is erger dan wij dachten' zeg ik fluistetend tegen ian, en loop ook naar gwendolyn toe. 'hey, ik ben het jasmine' zeg ik tegen haar.

    Isabella

    Vlug loop ik achter Austin aan. Ik begon het nu echt koud te krijgen. Alles was nat en buiten was het enorm afgekoeld. Rillend keek ik naar Alice moeder. Ik kijk afwachtend naar de moeder van Alice en hoopte zo erg dat zij hem kon helpen. Ik pakte een stoel en ging zitten. Ik sla mijn armen om mijn knieën en kijk naar Danny die nog steeds in de armen van Austin ligt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja,ik ga zo maar is kijken of het goed gaat met hem'mompel ik en kijk even naar buiten. 'Klote onweer ook'mompel ik

    Ian Silvas

    Ik loop achter Jasmine aan. 'Zo nu zijn we alle drie gezellig bij jouw.' Ik moest toch een beetje de sfeer er in houden. 'Dus hoe gaat het met jouw?' Ik maak het me gemakkelijk en plof op een stoel neer. Ik kijk de andere aan. Het was veel erger dan wij dachten...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Jayson, hier ik heb je vest nog' roep ik naar hem.

    Gwendolyn
    ´Super gezellig´ zeg ik lachend. ´Met mij gaat alles wel goed hoor. Over het algemeen heb ik het hier wel naar mijn zin. Af en toe is het gewoon een beetje ongemakkelijk. Hoe gaat het met jullie?'


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    (Ja sorry dacht dat Dan stond xD vergeet het maar, ik doe dat later wel ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik moet eten koken.. ben zo snel mogelijk terug :(]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.