• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik en loop naar buiten waarna ik keihard naar de tent ren en erin kruip. Zo ik zit vast droog. Mijn kleren zijn helemaal vies dus ik besluit wat schoon's te pakken.

    [Soory ik ga nu,misschien dat ik nog 1a 2 reactie'op me mob. post. -Kwart voor 10 terug denk ik-

    jasmine

    'Ja dat zouden jullie willen, dat jullie hot waren, maar jullie zijn ook maar doodnormale skateboarders, nee geef mij maar de echte surfdudes' zeg ik lachend en doe mijn ogen dicht.

    Danny

    Ik ren achter Austin aan en kruip ook de tent in. Ik haal een hand door mijn haar en pak dan schone kleren uit mijn koffer.
    Simpele joggingbroek en t-shirt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik loop vlug mijn eigen tent in. Ik gooi mijn koffer open en kijk naar de inhoud. Alleen maar zomer kleren. Ik zucht en pak mijn pyjama broekje en mijn hemdje. Vlug kleed ik me om en steek mijn hoofd om het hoekje. Fijn, het is zo ongeveer tien meter. Hoe nat zou ik in een keer worden? Ik tel tot drie en dan ren ik. 3... 2... Een flits gevold door een donder. Fijn dit... 1... Ik sprint zo snel mogelijk naar de tent van Danny en Austin. De schade valt mee. 'Hallo jongens,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik heb me snel omgekleed, jongens onder elkaar, Isabella is er toch nog niet.
    Ik zit op mijn mobiel een spelletej te spelen.
    Verslaafd? Misschien een beetje, alleen de kras in het scherm is nogal irriterend. Ik zit helemaal in het spelletje.

    [Hij merkt niet dat Isabella binnenkomt xd Verzin iets, zou ik zeggen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    'Ik kan surven. Even dat je het weet,' grijns ik. Ik laat me op mijn bed vallen en trek de dekens over me heen. De regen tikt luid op de tent. Ik zucht. Een donder klonk hard door de stilte. Fijn dit... Ik kijk naar de andere twee. 'Gaan jullie al slapen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk naar Danny die mij niet heeft opgemerkt en ook niet heeft kunnen horen. Stilletjes sluip ik naar hem toe. Hij zit toch in zijn spel en aangezien hij niks hoort... Ik sta achter hem. '3...' Ik grijns. '2...' Ik bijt hard op mijn lip om niet in een harde lach uit te barsten. '1...' Ik laat me op Danny vallen. Zodra ik op zijn schoot lig zwaai ik naar hem ter begroeting.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'O, dus met andere woorden, ik ben een surfdude, dus mij kan je leuk vinden' ik lach. 'Nee, joh wij gaan nog niet slapen, we wilden het net gezellig gaan maken' zeg ik lachend en schrik dan van een donder en voel de grond trillen.

    Danny

    Ik schrik als ineens Isabella op mijn schoot ligt en zwaait.
    Ik lach en zwaai terug. 'Laat me niet zo schrikken jij!' schrijf ik op mijn mobiel en laat het Isabella lezen, ik lach erbij, zodat ze weet dat ik het niet mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik pak zijn mobiel.

    Moet jij maar niet zo verslaafd doen! Lachend geef ik hem zijn mobiel terug en kijk hem aan. Austin zie ik niet. Ik wijs naar het lege bed van Austin en maak een vragend gebaar. Zou hij zijn tandenpoetsen zijn of zoiets?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach als ik lees wat Isabella schreef.
    Ze wijst naar Austins bed en kijtk me vragend aan.
    'Ik denk omkleden.' typ ik. Schouderophalend laat ik het haar zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik glimlach en ga op het bed van Austin liggen. Ik pak mijn mobiel en kijk naar al de gemiste oproepen. Waarom bellen mijn ouders zo vaak? Ik wijs naar mijn mobiel en rol met mijn ogen. Dan grijns ik naar Danny. Vlug bel ik naar mijn moeder.
    'Hoi mam.'
    'Isa meisje! Hoe gaat het?'
    'Alles gaat hier prima.'
    'En is iedereen een beetje aardig'
    'Ja. Iedereen is aardig. Nou ja... De mensen die ik heb gesproken.'
    'Dat is mooi.'
    'Zijn er nog dingen gebeurd?' Ik kijk naar Danny. Als ik dat vertel laat ze me gelijk ophalen.
    'Nee.'
    'Mooi, mooi. Met wie lig je in een tent?'
    'Jasmine, maar mam wij gaan slapen. Doei.'
    'Dag lieverd.' Ik hang op en kijk Danny aan. Ik trek een gekke bek en grijns dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Isabella grijns en beld volgens mij iemand.
    Wanneer ze ophangt trekt ze een gekke bek. Ik lach.
    "Mam?" Vraag ik dan. Eigenlijk bedoelde ik moeder, maar dat is moeilijk uit te spreken als ik mezelf neit hoor, daarom die Mam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en lach. Ik laat me achterover vallen en luister naar het tikken van de regen op de tent. Een rilling trekt over me heen. Het is best koud. Vooral in mijn pyjama. Ik zucht. Waar blijft Austin?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne