• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Ja. Met mij gaat het wel.' Ik kon eigenlijk nog steeds niet geloven wat er was gebeurd. Waar bleven Austin en Danny? Ik zucht en kijk naar mijn eten. Honger had ik nu echt niet. Ik wilde niet eens proberen te eten. Ik was niet helemaal gek. 'Ik maak me zorgen Gwendolyn. Het voelt als mijn schuld,' mompel ik. Ik kijk naar Ian, Jasmine en Jayson. Ik wilde het ook met hun delen echt, maar Gwendolyn leek me nu even makkelijker. Zij zag me niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik loop met Danny in mijn armen het bos uit en knik als hij vraagt of ik het ben. Als hij dat tenminste kan zien. Isabella gaat naar de andere en ik loop met Danny door. Ik kijk even naar Danny. 'Kan je me al horen?'vraag ik aan hem en ik hoop dat hij antwoord.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:04 ]

    {Gaan ze toch naar het ziekenhuis?!}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik zag dat Isabella het restaurant inkwam en ik liep even wat dichter naar haar toe. 'Wat is er aan de hand met Danny,Austin en jou?'vraag ik aan haar omdat ik toch wel nieuwsgierig ben geworden.

    [Dat moest toch?]

    Gwendolyn
    ´Het is echt niet jou schuld´ zei ik verontwaardigd. ´Ik heb dan niet kunnen zien wat er gebeurde maar wel gehoord. Danny doet vaker onaardig. Het is logisch dat je er een keer genoeg van had. En dat hij naar buiten liep en bijna geraakt werd door de bliksem is ook zijn eigen schuld. Het is alleen maar aardig en moedig van je dat je er samen met Austin achteraan ging. Misschien waren er anders wel ergere dingen gebeurd. Kom hier´ zei ik en ik trok haar in een omhelzing.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Isabella

    In de lieve omhelzing van Gwendoly kijk ik naar Jayson.
    'Eh... Lang verhaal. Danny en ik kregen ruzie. Danny liep weg, ik wilde hem achterna, maar aangezien ik door mijn enkel was gegaan ging Austin achter hem aan. Omdat ik me schuldig voelde ging ik er ook achteraan. Austin en Danny kregen ook ruzie. Austin en ik wilde terug komen, toen er een inslag was vlak bij Danny. Danny was een tijdje blind en doof. Nu is hij niet meer blind, maar kan ons volgens mij nog steeds niet horen.' Nu ik het weer zeg word ik weer bezorgder. Hij is misschien gewoon doof!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:58 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Nee, volgens mij gingen ze niet. Omdat hij weer kon zien.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik zie wazig wat Austin doet.
    Ik zie zijn mond bewegen, vragend kijk ik hem aan, zei hij wat tegen me? Ik haal mijn schouders op.
    Geen idee wat hij zegt. "Ben ik doof?" Mompel ik voor mijn gevoel en kijk Austin aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Gingen ze nou wel of niet naar het ziekenhuis?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Neen maar we kunnen doen dat hij daar op de camping even onderzicht word?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik keek Isabella ongelovig aan. Was dat er allemaal gebeurd? Dat is erger dan verwacht...
    'Waar zijn ze nu?' Hoewel ik Danny niet echt mocht, was ik toch wel bezorgd. Ik keek haar vragend aan en wierp Jayson een verbaasde blik toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Neen maar we kunnen doen dat hij daar op de camping even onderzocht word?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Is goed. Door Alice haar moeder ofzo? Die heeft gewerkt bij het ziekenhuis? Haha of die vader is dokter?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn
    Ik vind het echt zielig voor Isabella. Het is echt niet haar schuld. En dat iedereen dan ook nog eens aan haar komt vragen. Ze heeft het er moeilijk mee, ik hoor het in haar stem. Ze is helemaal zeiknat. dadelijk wordt ze nog ziek. Langzaam maak ik me los uit de omhelzing en doe mijn vestje uit. ´Hier´ zeg ik en ik geef haar mijn vestje.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.