• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ja is goed]

    Danny

    Ik laat Isabella los en loop dan richting het restaurant, daar zie ik Jayson, Jasmine, Gwendylon en Ian zitten.
    Ik knik even naar ze, Isabella heeft het vast vertelt maar dat geeft niet.
    Ik ga zitten en kijk naar de pasta voor me, het zal wel koud zijn, ach het maakt niet uit. Ik pak mijn vork en lepel en draai de slierten om mijn vork, dan breng ik het naar mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Ach, dat kleine stukje naar de tent red ik wel, en ik word trouwens ook niet echt veel warmer door jou feest' zeg ik lachend tegen hem. 'nou, zullen we dan maar gaan, kom je ook ian?' Vraag ik.

    Isabella

    'Ja ik kom!' Ik loop vlug achter ze aan. In het restaurant zijn Ian, Jayson, Jasmine en Gwendolyn opgestaan. Ze zouden vast naar de tent gaan. Ik pak mijn bord met salade en ga zitten. Ik kijk ernaar en zucht. Dan kijk ik de jongens aan. 'Jullie eten zal wel koud zijn...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol Danny eet het al gewoon xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Ja ik kom!' Ik begroet Isabella, Austin en Danny even die naar binnen komen en loop dan naar buiten. De regen slaat in mijn gezicht. Vlug trek ik een sprint naar de tent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Danny heeft niets in de gaten, hij hoorde nieteens dat ze opstonden en weg gingen Whaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Ik ga tennissen. Jullie mogen wel dingetjes schrijven zoals dat ik meeloop enzo, maar niet echt grote dingen, zeg maar. Ik ben om acht uur weer online. Niet te snel gaan alsjeblieft! x}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Oke,rennen dus!'Roep ik en ren gauw naar de tent en voel dat ik al helemaal zeiknat wordt. Ik kruip gauw de tent in en zucht dan. 'ow fijn nu kan ik ook nog is niet echt omkleden'mompel ik aangezien ik me niet me broek en zo ga uitrekken met Jasmine erbij.

    Austin
    ik loop het restaurant in en kijk even zuchtend naar mijn pizza. Ik begin maar gauw te eten en kijk ondertussen even naar mijn kleren en zucht weer. Ik tik Danny even aan en wijs dan naar mijn kleren. Ik grinnik daarna el even om ook te laten zien dat ik er niet boos om ben of zo.

    jasmine

    'Weetje, ik kleed me wel even om in mijn eigen tent, dan kunnen jullie je hier even rustig omkleden, ok?' vraag ik hem en maak de rits alvast open. 'Zorg je dat je snel de rits open doet als ik weer aan kom rennen' vraag ik daarna nog snel aan hem en ren naar mijn eigen tent.

    Jayson
    'Uuhm dan zijn je kleren toch weer nat als je terug komt rennen?'vraag ik droog en kijk haar even raar aan. Maar ze rent al weg dus ik haal mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:50 ]

    Danny

    Ik lach even naar Austin maar met een verontschuldingende blik erdoorheen.
    Wanneer ik genoeg heb kijk ik Austin aan met een glimlachje.
    Ik zet mijn hande onder mijn kin en wacht tot Isabella en Austin ook klaar met eten zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Heb je ooit gehoord van een paraple' zeg ik triomfantelijk. 'Dan word ik echt niet nat hoor' lach ik.

    Jyason
    'Heb je die serieus meegenomen?'vraag ik lachend. Ik had eigenlijk niet echt aan een paraplu of zo gedacht. Ik had gewoon wat truien en vesten erin gegooid voor als het slecht weer werd.