• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Nee je hoeft mij niet leuk te vinden. Het was alleen even een mededeling. Maar het is natuurlijk altijd welkom,'grijns ik naar haar en sla mijn arm om haar heen. 'Dus wat wilde jullie gaan doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik weet niet wat jayson wilde doen' zeg ik lachend en ga iets dichter tegen ian aan zitten.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:41 ]

    (Was even naar beneden en ik zag je stukje tussen door niet, ik heb net een stukje geplaatst:) En een beetje vergeten)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Heb je het koud soms dat je ineens dichter bij me wilt zitten,' lach ik. Ik kijk haar grijnzend aan. 'Nou ik zeg. Laten we is muziek aanzetten. Laten we daar mee beginnen.' Ik buig naar mijn tas die links van me staat. Vlug pak ik mijn boxen en stop mijn mobiel erin. Het volgende moment knalt de muziek door de boxjes. Ik zet hem iets zachter, zodat andere kunnen slapen. 'Nou en wat nu?' Grijnzend kijk ik Jasmine aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik ging ook liggen en kijk naar het dak van het tentje.
    Ik haat stilte!
    Ik tik Isabella aan en wijs naar mijn oren, dan maar ik een gebaar met druppels, en kijk haar vragend aan.
    Ik had iets gezien en volgens mij was het voor mijn oren, maar ik weet het niet zeker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Hoeso wat nu?, ik ga niks met jou doen hoor' zeg ik lachend en sta op. 'Ik graai even in mijn tas naar mijn mobieltje en stuur isabella een smsj: hey isa, hoe is het bij jou in de tent, ik heb een probleem volgens mijn vinden ian en jayson mij allebei leuk, wat moet ik doen x jas.

    Isabella

    Ik ga weer zitten. 'O, ja! Die druppels!' Ik kijk om me heen in de tent. Dan besef ik dat Danny me niet kan horen.
    Ja, je moet iets in je oren doen, maar Austin had dat. Ik weet niet waar het ligt. Heb jij dat gezien? Vlug type ik het in op mijn mobiel en kijk Danny dan vragend aan. Ik laat mijn blik nog een keer ronddwalen, maar behalve de koffers en wat kleding op de grond voor in de tent zie ik niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik begin te lachen. 'Zo bedoel ik het niet gek! Ik bedoel. Wil je dan de hele tijd stil zitten? Ik moet iets te doen hebben hoor! En wat zit je nou te sms'en?' Lachend kijk ik haar aan en speur de tent rond. Wat kunnen we is gaan doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'O, niks hoor gewoon even naar mijn moeder' zeg ik en stop mijn iphone in mijn broekzak,en ga weer op het bed zitten.

    Danny

    Ik kijk naar Isabellas mobiel en haal mijn schouders op en schud mijn hoofd.
    "Nee." Zeg ik dan voglens mij.
    Ik kijk rond. "Aus." Zeg ik dan. Austin heeft het.
    Grrr, ik haat het om niet te kunnen horen wat ik zeg!
    Ik sla met mijn vuist op de grond en kijk boos. Ik haat dit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik geef Danny geruststellend een knuffel. Dan hoor ik mijn mobiel afgaan. Ik kijk ernaar. Een berichtje van Jasmine.
    hey isa, hoe is het bij jou in de tent, ik heb een probleem volgens mijn vinden ian en jayson mij allebei leuk, wat moet ik doen x jas.
    Ik begin te lachen en type snel terug.
    En dat weet je heel zeker? En wat vind jij van hen? Ik zou zeggen, probeer erachter te komen of het echt zo is. Hier is het wel gezellig hoor. Alleen kan Danny niks horen en is Austin even met iets anders bezig en heeft hij het spul dat moet helpen. Ik leg mijn mobiel weer weg en kijk naar buiten. Het is pikdonker en regent hard. Een flits verlicht het veld. Ik zucht. Dit ging nog een lange nacht worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Mmm...' ik kijk haar wantrouwig aan. Wat kan mij het ook schelen? Ik ga languit op mijn bed liggen en staar voor me uit. Jasmine haar mobiel hoor ik weer afgaan. Haar moeder he... Geloof je het zelf?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik krijg weer een smsje terug van isabella

    En dat weet je heel zeker? En wat vind jij van hen? Ik zou zeggen, probeer erachter te komen of het echt zo is. Hier is het wel gezellig hoor. Alleen kan Danny niks horen en is Austin even met iets anders bezig en heeft hij het spul dat moet helpen.

    ik stuur gelijk wat terug

    ja ik denk het wel ja, ik weet niet ik vind ze allebei wel leuk, maar ik kan ze niet goed met elkaar vergelijken, zijn echt verschillende types, en als ik nou met de 1 knuffel voel ik me schuldig tegenover de ander omdat ik die ook wil knuffelen, en ik kan natuurlijk niet allebei nemen uuughh

    Ik draai me om naar ian 'Waar zit je over na te denken meneer de dromer' vraag ik lachend.

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Over jouw lieverd.' Ik lach. 'Nee, grapje. Ik vraag me af of Danny dan enorme mazzel heeft gehad en hoe het moet zijn om ineens zomaar doof te zijn.' Ik kijk haar glimlachend aan. 'En nu eerlijk. Met wie ben je aan het sms'en?' Ik ga recht op zitten en kijk haar weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Moet Ian Jasmine leuk vinden?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne