• Dus ik zat zo te scrollen op twitter en toen zag ik ineens een tweet waarin stond dat Niall en Demi echt aan het daten waren en dat hij dat zei in een interview.
    Nou weet ik niet of dat waar is, ofcourse.
    Persoonlijk vind ik dat ze wel leuk samen zijn. Demi heeft veel meegemaakt en er is geen andere jongen die haar beter zou kunnen behandelen dan Niall, right?
    Maar wat vinden jullie nou van 'Nemi'? Shippen jullie het of vinden jullie hun niet bij elkaar passen? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ze zijn nog niet echt samen, maar wel goede vrienden. En Niall schijnt wel echt een crush op haar te hebben. Verder vind ik ze best schattig samen. :3


    The universal language of art.

    Scharry schreef:
    Ik ship ze niet. Gewoon niet. Ik mag Demi niet. Ik weet ook niet waarom, maar het is gewoon zo. Ik vind haar niet de prinses die Niall zou hebben.

    Ik zie Demi als iemand die al zoveel heeft meegemaakt, dat Niall zoveel problemen met haar zou krijgen. Ik denk niet dat ze elkaars gedachtegangen zouden begrijpen. Niall lijkt zo zorgeloos en Demi lijkt zo volwassen. Dat is dus niet iets persoonlijks tegen Demi of zo. (Ookal ben ik niet echt fan van haar.)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Niall en Demi moeten zelf weten met wie ze gaan daten en of ze samen daten. Fans hebben daar helemaal niks mee te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben het eigenlijk volledig met je eens. Ook al moet ik hem dan afstaan. :3


    Save me from myself.

    Het is volgens mij niet waar en al zouden ze een stel zijn, dan zou ik alleen maar blij voor ze zijn.

    Neenie schreef:
    In mijn hoofd is Demi nog steeds samen met Joe.

    En ik weet niet meer wie, maar één van de twee heeft gezegd dat ze dus niet samen zijn. Of misschien hebben ze dat intussen al allebei gezegd, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Neenie schreef:
    In mijn hoofd is Demi nog steeds samen met Joe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ze daar gelukkig van worden... wie zijn wij dan om dat voor hen te gaan bepalen. :Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Maar ik vind Demi niet echt passen bij Niall , en al zeker niet qua uiterlijk.. Dus ik ship 'Nemi' niet.

    My opinion


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Laat ze gewoon ^^


    26 - 02 - '16

    IrishCharm schreef:
    Ze hebben wel een keer geskyped dacht ik. :p Maar ze zijn (nog) niet samen. Eig maakt het me niet uit of ze nu samen zijn of niet. Vind beide geweldig. :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity.