• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk naar mijn oud knuffeltje en ik voel mijn tranen komen "dankje " zeg ik zacht en omhels ze beide met zoenen. Ik kijk weer naar het knuffeltje en slik.
    Dat waren mooie tijden die ze ook zou krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat Kurt naast me plof en ik glimlach. Ik zie dat hij verliefd naar me kijkt en ik kijk terug verliefd aan. Ik druk mijn lippen op de zijne en sta op. Zonder iets te zeggen til ik hem teder op en loop met hem naar boven, waarnaar iik naar de badkamer loop. Om met hem te douchen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik begin te lachen.
    'Wat jij wilt,' zeg ik.
    'Vandaag mag jij kiezen.' lach ik.

    Hiram

    'we zijn erg blij dat je het waardeert,' zeg ik ook glimlachend als ik zie hoe ontroerd Rachel is. 'Nu heeft jullie dochtertje altijd iets bij zich van haar moeder en ook een klein beetje van ons.' zeg ik.

    Kurt

    Hij tilt me teder op en ik begin even te lachen. Hij kan mij ook zo gemakkelijk optillen altijd. En brengt me naar de badkamer toe om te gaan douchen. 'Blaine, dit was zo romantisch.' zeg ik waarna ik hem teder zoen. 'Ik hou van je, en dat zou ik ook altijd blijven doen.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Je weet dat ik de meest domme keuzes maak als ik gedronken heb, straks nodig ik nog een huurmoordenaar uit ofzo' grinnik ik. Ik kijk naar achter, en lach.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik mijn hoofd "dat jullie het nog hebben, echt hartstikke bedankt
    " ik geef ze beide van blijdschap nog een knufel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Kan ook gezellig zijn,' grinnik ik waarna ik haar aan blijf kijken. 'Tenzij je me heel graag wilt laten vermoorden of zo.' zeg ik lachend waarna ik met mijn vrije arm naar de fles vodka grijp en nog een paar grote slokken achter elkaar neem.

    Leroy

    'Natuurlijk hebben we dat nog, we bewaren toch alles van ons kleine talentvolle meisje.' zeg ik waarna ik haar vrolijk aan kijk. 'Kom vaker langs, schat. Het is heel gezellig.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Zou niet durven' grijns ik, en draai me weer op mijn buik.
    'Toch?' lach ik, en sla mijn armen in zijn nek..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach "dat zal; ik zeker doen opaatje" ik kijk hem grinnekend aan.
    "carole en Burt zijn echt super lief voor me en dan vooral Kurt, die vind de schopjes geweldig" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zet hem weer neer en doe de kranen open, waarnaar warme water over ons heen komt. Ik druk hem teder tegen me aan. 'Blaine, dit was zo romantisch.' zeg hij waarna hij me teder zoent. 'Ik hou van je en dat zou ik ook altijd blijven doen.' zeg hij gemeend. 'Ik hou ook van jou, Kurt. En dat blijf ik ook altijd doen. Kurt, ik doe dit, omdat ik het goed met je wil maken. Ik heb zo'n fout begraan en het spijt mij echt uit de grond van mijn hart' zeg ik met een brok in mijn keel.


    One Who Travels A Higher Path.

    [kurt jeeft dat sms je nog steeds niet gelezen dat finn flipt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Blaine, het is al goed. Echt waar, je hoeft niets meer goed te maken.' zeg ik zachtjes. 'Kijk, ik ga niet zeggen dat ik het begrijp of dat het oké is.. Maar ik wil het gewoon achter ons laten en me richtten op ons toekomst, samen.' zeg ik terwijl ik hem verliefd aan kijk en troostend zijn wang streel.

    Finn

    Ze slaat haar armen in mijn nek en ik kijk haar weer aan in haar donkere ogen. Ik snuif vervolgens haar parfum op en sluit mijn ogen even voor een paar seconden om te wennen aan haar geur en kijk haar weer aan. Langzaam druk ik mijn lippen op de hare..

    Hiram

    'We zijn blij dat je gelukkig bent, lieverd. Carole en Burt zijn lieve mensen, en we vertrouwen ze. Finn en Kurt zijn ook hele leven jongens en we hadden ons geen betere schoonzoon kunnen voorstellen dan Finn.' zeg ik waarna ik haar trots aan kijk.

    [Ow ja.. Anders doe ik dat wel als ze klaar zijn met douchen. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [acxhatjes als ik niet reageer of injeens weg ben, mijn comp haat me en lop steeds vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grijns kort, en zoen hem dan terug.
    Ik laat mijn handen glijden naar zijn gespierde borstkas, en hou zijn shirt vast..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach en kijk ze aan "Ik ben trots op jullie beide, en bedankt voor jullie steun" glilach ik trts


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik laat mijn hand afglijden naar haar bovenbeen en bijt zachtjes in haar onderlip waarna ik haar iets ruwer begin te zoenen.

    Leroy

    'Natuurlijk, lieverd. Je kan altijd op ons rekenen. De deur zou altijd voor jou openstaan, toch Hiram?' vroeg ik hem waarna Hiram knikte. 'Natuurlijk, altijd. Al is het midden in de nacht.' bevestigd hij.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.