• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Handig om te weten,' zeg hij knipoogend en ik begon te lachen. Hij drukt zijn lippen in mijn nek en geeft zo een baan van kusjes naar beneden. Als hij bij mijn onderbuik komt drukt hij een paar kleine kusjes erop, waardoor ik kippenvel krijg en zachtjes kreun. Hij gaat verder naar beneden en druk een paar kusjes op mijn geslachtsdeel. Ik zucht opgewonden en voel weer dat er een stijve komt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij zucht opgewonden en er ontstaat weer een stijve bij hem. Ik begon hem zachtjes af te trekken, met mijn vrije hand streelde ik zijn bovenbeen liefdevol.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [terug, gelukkig heb ik een mooie kaart waar een tekst instond k ben inspiloos]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begon me zachtjes af te trekken, met zijn vrije hand streelde hij mijn bovenbeen liefdevol. 'Ooh, Kurt' zeg ik hees. Ik sluit genietend mijn ogen en houdt de bank goed vast met mijn handen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Nou, gelukkig maar dan.. ]

    Kurt

    'Ooh Kurt.' zegt hij hees waarna hij genietend zijn ogen sluit. Ik grinnik en ik begin hem nog iets harder af te trekken waarna ik hem af en toe en paar kusjes geef op zijn eikel om hem gek te maken.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 14:26 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [hmmmmhmm kan iemand rpgen, zullen we ze weer naar school llat4en gaafn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Na een tijdje gezocht te hebben, heb ik Rachels verbergplaats gevonden en neem ik de fles Vodka weer mee naar beneden. Dan maar wat meer drinken, als ik me weer rot begin te voelen. Ik ben nu toch al zo ver. Ik schenk een glas in en laat mezelf achteruit zakken op de bank, Santana compleet negerend en drink rustig mijn drankje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, sleur bezopen finn maar mee naar school ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eerst wat drama schoppen]
    Rachel
    Uiteindelijk heb ik geen zin meer en loop ik naar binne. Als ik zie dat Finn weer aan een fles begonnen is loop ik er boos naar toe en pak de fles "ben je helemaal gek geworden! wil je jezelf in comazuipen" roep ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begint wat harder af te trekken en geeft me nu kusjes op mijn eikel. Ik kreun wat harder en werdt gek van zijn zachte lippen op mijn eikel. 'Kurt, wat doe je me aan' zeg ik kreunend. Met mijn hand ga ik langs zijn bovenbeen en wrijf een beetje.


    One Who Travels A Higher Path.

    [hoevaak doen jullieu het wel niet op 1 dag]:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat kan jou het schelen?' riep ik boos terug naar haar. Ja, het was toch zeker mijn eigen leven? 'als ik mezelf klem zuip moet ik dat zelf weten.' zei ik met een dubbele tong. Ik had geen zin meer aan gezeur aan mijn kop op dit moment. Ik wou gewoon even alles vergeten is dat teveel gevraagd?

    Kurt

    Met zijn hand gaat mijn langs mijn bovenbeen en wrijft hij een beetje. Ik voel hete tintelingen door mijn lichaam gaan, want hier werd ik zelf ook aardig opgewonden van. Ik stopte met aftrekken en plaatste mijn lippen op zijn eikel en gleed er met mijn tong overheen.

    [Hahahaha, heeeel vaak ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "wat het mij schelen kan, je bent muijn vriendje, je wordt vader, denk je dat ik blij bben dat je in coma ou liggendan ben ik degene die problemen krijg omdat ik je niet tegen houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ow, is dat het enige?' vraag ik een beetje spottend. 'En waarom moet je me daar elke seconden aan herinneren?! Godver laat me het een keer vergeten!' riep ik boos tegen haar waarna ik de fles uit haar handen wil trekken maar die met een harde klap uit elkaar valt op de grond.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 14:57 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.