• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grinnik, 'hoe kan ik dat vergeten?' lach ik.
    'En waarom denk je daar opeens aan?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kreun tot hoever dat kan en begin iets sneller te bewegen. Met mijn handen streel ik nu tegelijkertijd zijn onderbuik. Ik voel dat ik al bijna kom en begin steeds harder te kreunen, tot hoever dat lukt en ga verder.

    Finn

    Ik lach even en kijk even langs haar en merk dat ik een beetje wazig zie. Maakt niks uit, ik voel me in ieder geval een stuk beter dan net. 'Het kwam zomaar ineens in me op.' zeg ik lachend terwijl ik haar weer aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben even eten, tot zo!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Uhhuh' grinnik ik.
    Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas.
    'Weetje dat dit zo lekker ligt, je kan erop in slaap vallen' lach ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kreunt en begint sneller te bewegen. Ik werd gek, maar het was zo lekker. Met hem was het anders, liefdevol. Ik had een fout gemaakt en ik was blij dat hij mijn vriend was. Ik hou zoveel van hem. Ik voel dat zijn handen mijn onderbuik strelen. Ik trok hem nu hard af en ik hoor hem harder kreunen. Ik voel dat ik bijna kom. 'Kurt, ik kom bijna klaar' waarschuw ik hem kreunend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlahc "met Kurt en Blaine ach die zijn telkens overbezorgd. Ze staan al te springen om te shoppen maar Kurt houd me nin de gate" glimlach ik.

    [afwassen[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy

    'Mooi, het is fijn dat je zulke goede vrienden heb waar je op kunt rekenen, Rach.' zei ik blij waarna ik glimlachend naar haar buik bleef kijken. Ik ben zo benieuwd hoe het meisje eruit gaat zien..

    Kurt

    Hij waarschuwt me dat hij bijna klaar gaat komen.Ik knik toe hoever dat mogelijk is als teken dat het goed is en gaat verder met zuigen. Ik blijf ook zijn onderbuik strelen en voel dat ik ineens schokkend en kreunend klaar kom. Ik neem even rust, maar ga daarna weer verder waar ik mee bezig was.

    Finn

    'Van mij mag je gaan slapen, ik ga nergens geen.' grinnik ik
    waarna ik mijn arm rondom haar middel leg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie hem knikken, dat het goed is en gaat verder zuigen. Hij blijft me onderbuik strelen en ik voel zijn goedje over mijn hand komen. Hij kreunt, vanwege dat hij klaargekomen is. Even rust hij uit en gaat weer verder. Niet veel later, kom ik ook luid kreunend klaar in zijn mond. En plof op de bank neer en sluit mijn ogen even om uit te rusten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Ik wil niet slapen, ik zei alleen dat het heel lekker lag' grinnik ik.
    Ik blijf op zijn borstkas leunen, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Rachel [blaine let's do that again ahha]
    Ik knik "ze zijn schatten"stel ik vast. Ik zucht even "Jullie zijn super lief en worden de beste opa's die ze kan wensen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knijp mijn ogen even dicht en slik alles door en kijk daarna knipperend rond. Ik zie Blaine uitrusten en plof naast hem op de bank en kijk hem verliefd aan.

    Finn

    Ik grinnik en kijk haar ook aan. 'Nou, blijf zolang liggen als je wilt. Ik hoef toch nergens naar toe. En ik lig eigenlijk ook best lekker.' zeg ik lachend.

    Hiram

    'We gaan zeker ons best doen, net zoals we bij jou altijd gedaan hebben, Rachel.' zeg ik gemeend. Ik kijk Leroy even aan en begin dan te glimlachen. 'En.. We hebben nog een klein cadeautje voor je.' kirt Leroy vrolijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk ze trots aan. "we hebben een klein cadeautje voor je"roept Leroy vrolijk. Ik kijk hem verast aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Als jij het zegt' grinnik ik.
    Ik rol me op mijn rug en blijf rustig op Finn's borstkas liggen.
    'Dus, wat gaan we doen?' lach ik.
    'Behalve drinken' grijns ik, en neem een slok vodka..


    El Diablo.

    Leroy

    Ik haal een cadeautje uit de keuken en geef het aan Rachel. Het is haar favorite knuffeltje van toen ze zelf nog een babytje was. Hiram en ik vonden dat we het aan haar moesten geven, zodat zij het weer aan haar eigen dochtertje kan doorgeven.

    Finn

    Ze rolt zich op haar rug en blijft rustig op mijn borstkas liggen, ik ontspan en sluit mijn ogen even. 'Geen idee..' geef ik toe. 'Feestje bouwen?' vraag ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Met zijn tweeën?' lach ik.
    'Of moet ik wat mensen uitnodigen' grinnik ik.


    El Diablo.