• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jep en nu zit ik dus half te janken. Gewoonweg omda tik het me niet zou kunnen voorstellen zonder moeder hoe dit voor haar moet zijn en ze was er close mee]
    Rachel
    Het word stil en het blijf stil. Eignelnl;ijk vond ik het wel lekker zol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlach gevleid en gelukkig en streel zijn gezicht. 'We worden beiden beroemd, Blaine.' zei ik dromerig waarna ik hem hartstochtelijk terug zoende. Ik hou echt van hem en ik wil voor altijd bij hem blijven. Gelukkig gaan we voor een halfjaartje samen wonen.

    Finn

    Ik kon maar niet stil liggen, ook een bijwerking van de drank en draaide telkens. Ik werd echt helemaal gek van mezelf op zo'n moment zoals deze. 'Moeten we niet meer naar school?' vraag ik verbaasd. Was school al voorbij? had ik weer Football training gemist? Godverdomme. Straks word ik er nog uitgegooid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik raakte zenuwachtig van zijn gedraai "moeten we niet weer naar school?" vraagt hij. "wil je naar school dan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee, ik vraag alleen of we naar school moeten. Is Football training al geweest?' vraag ik schor aan haar. 'Ik wil wel quarterback blijven en dat gaat niet als ik nooit kom.' mompel ik terwijl ik haar gespannen aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach en hou hem teder vast. Ik bekijk zijn gezichtje en streel zijn voorhoofd, wangen, neus, lippen, kin, nek, sleutelbeen, borst, buik, onderbuik, zijn kruis en speel en streel zijn geslachtsdeel. Ik geef dan kusjes in zijn nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk op mijn horloge "Nee nog niet het is half 2, óm 4 uur ga ik trouwens shoppen" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlach en geniet van zijn aanrakingen, ik sla mijn armen om hem heen terwijl hij me kusjes geeft in mijn nek. Ik glimlach en laat mijn handen naar beneden zakken tot zijn heupen. 'Ga je vanmiddag mee shoppen, Blaine?' vroeg ik lief aan hem.

    Finn

    Ik zuchtte en klom de hangmat weer uit. 'Best, ik kijk wel wat ik ga doen.' zei ik waarna ik nogal scheef weer naar binnen toe liep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [balen dat we geen docenten hebben aangezien Purplecandy er nooitis ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd en besluit Kurt nog even te smsén. De drank is op en hij denkt dat hij nuchter is, nou niet bepaald ;') haah achja. weet je al of Blaintje mee gaat? xx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ga je vanmiddag mee shoppen, Blaine?' vroeg hij lief aan me en ik grinnik even. Ik hield wel van shoppen, maar niet altijd. Deze keer had ik wel zin, zozio omdat Kurt mee gaat. 'Als ik maar bij jou ben, Kurt' zeg ik lief en knik als bevestiging. Waarnaar ik verder streel en hem zoen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach en sms Rachel even snel terug. 'Blaine gaat mee, tot vanmiddag. x k.' En laat mijn mobiel gewoon uit mijn handen vallen en streel Blaine over zijn onderbuik en daarna plagend bij zijn geslachtsdeel.

    [Ben tegelijkertijd ook even mijn kamer aan het doen, dus ik kan traag reageren ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach als ik de sms lees. Yes shopping time


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij smst Rachel even terug en laat zijn mobiel vallen, waarnaar hij me streel over mijn onderbuik en daara plagend bij mijn geslachtdeel. Ik kreun zachtjes en kijk hem weer verlangend aan. 'Kurt, als je me al streelt wordt ik opgewonden van je' zeg ik hees en zoen hem ruw. En trek hem bovenop me.


    One Who Travels A Higher Path.

    [berb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Handig om te weten,' zeg ik knipoogend waarna ik mijn lippen in zijn nek plaats en zo hem overal kusjes geef naar beneden toe. Als ik bij zijn onderbuik kom plaats ik daar een paar kleine kusjes om kippenvel van te krijgen en druk ik een paar kusjes op zijn geslachtsdeel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.