• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^


    Saartje - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei. Belg
    Melisje - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari. Belg
    Ranietje - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13 juni. Belg
    Marthje - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei. Belg
    Neletje - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21 april. Belg
    Lisetje - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11 december. Nederlander
    Liesje - Clint - is 13 en wordt 14 op 1 februari. Nederlander
    Liekje - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart. Nederlander
    Nikkietje - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november. Nederlander
    Maartje - Elizabetha - is 15 en wordt 16 op 29 mei. Nederlander
    Beaudintje - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei. Nederlander
    Tesje - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli. Nederlander
    Soofje - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9 januari. Nederlander
    Zenzy'tje - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december. Nederlander
    Jettetje - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus. Nederlander
    Annickje - PUKKELXDING - is 18 en wordt 19 op 4 oktober. Nederlander
    Joëllaatje - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september. Nederlander
    Kimberly'tje - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander
    Isabellaatje - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli. Nederlander
    Sandraatje - Pimpernel - is 14 en wordt 15 op 6 augustus. Nederlander



    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.




    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Joëlla: 21/07-5/08 ????
    Isabella: 22/06-26/06 + 18/07-14/08

    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Anti-Avenger
    Woensdag: Borken.
    Donderdag: Kannibalisme.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen.
    Zaterdag: Anti-One Direction.
    Zondag: Avenger-dag

    • Topic Nummer 94 is geclaimd door niemand.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, word je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:17 ]


    help

    Ik ga even geschiedenis doen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jarvis schreef:
    O_O

    Die gebruik ik het meest. XD.

    LISANNE: MAKEN WE VANDAAG AVENGER DAG? 8D

    I've got an idea 8D


    Dus verhaal 1:

    Ik zat gisteren dus in de auto op weg naar Oostende. Belt m'n oma opeens. Ik volg het niet echt, tot ik opeens iets raars hoor. Wat was er nu gebeurd? Wel, de ex-man van m'n tante -zijn al jaren gescheiden en hebben 2 kinderen- wordt blijkbaar verdacht van mee te werken in de verkrachtingsschandaal (vond gaan beter woord). Weet niet of je ervan gehoord hebt? Anders, in Appelterre werden 2 meisjes -tweeling van 15 jaar- verkracht door heel wat mannen. Heb opgevangen van het gesprek dat m'n ex-nonkel (GEEN contact meer mee) dat die daar dus zou aan meegewerkt hebben. Ik zat daar dus toen echt van O_O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Dinsdag is anti-avengers-dag. *staart mokkend voor zich uit* Dan ben ik naar Bobbejaanland, dus heb ik er de eerste week geen last van (:

    Ik ga straks mijn vakantiedagen toevoegen.


    Okay dan. Ik ga amper last hebben van de anti-1D dag, want ik ben bijna elk weekend gaan zwemmen. En van die taal-dag heb ik ook geen last. Behalve morgen dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Dus verhaal 1:

    Ik zat gisteren dus in de auto op weg naar Oostende. Belt m'n oma opeens. Ik volg het niet echt, tot ik opeens iets raars hoor. Wat was er nu gebeurd? Wel, de ex-man van m'n tante -zijn al jaren gescheiden en hebben 2 kinderen- wordt blijkbaar verdacht van mee te werken in de verkrachtingsschandaal (vond gaan beter woord). Weet niet of je ervan gehoord hebt? Anders, in Appelterre werden 2 meisjes -tweeling van 15 jaar- verkracht door heel wat mannen. Heb opgevangen van het gesprek dat m'n ex-nonkel (GEEN contact meer mee) dat die daar dus zou aan meegewerkt hebben. Ik zat daar dus toen echt van O_O


    O.O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Clint schreef:
    Ik ga even geschiedenis doen c:


    Succes! Ik ga eerst nog 2 topic inhalen, hoofdstukken bijlezen, de reacties op m'n fotostory doornemen en dan bio leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Dus verhaal 1:

    Ik zat gisteren dus in de auto op weg naar Oostende. Belt m'n oma opeens. Ik volg het niet echt, tot ik opeens iets raars hoor. Wat was er nu gebeurd? Wel, de ex-man van m'n tante -zijn al jaren gescheiden en hebben 2 kinderen- wordt blijkbaar verdacht van mee te werken in de verkrachtingsschandaal (vond gaan beter woord). Weet niet of je ervan gehoord hebt? Anders, in Appelterre werden 2 meisjes -tweeling van 15 jaar- verkracht door heel wat mannen. Heb opgevangen van het gesprek dat m'n ex-nonkel (GEEN contact meer mee) dat die daar dus zou aan meegewerkt hebben. Ik zat daar dus toen echt van O_O


    Wow... dat s best wel heavy. Ik zou daar ook zo gezeten hebben. Moet echt een enorme shock zijn geweest om zoiets te horen te krijgen.

    Anyway: hoe ging de wedstrijd zelf?


    help

    Ik laat maar even wat van me horen, anders word ik weer bijna geschrept Ö


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Proxime schreef:
    (...)

    O.O


    Indeed. Jij mag nu kiezen ^^
    Welk verhaal nu?

    :DDDDDDDDD

    Spanning ^^

    Of (huil)/boosheid (kort)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okay, hier komt awesome droom:

    Nou, mijn buurmeisje(=een van mijn beste vriendinnen) had een appartement in New Fucking York! Dus, toen had ze me beloofd dat als ik mijn eindexamen gehaald had, ik daar mocht slapen. (is eigenlijk best wel in het echt ook, na m'n eindexamen ga ik met m'n pa en m'n broer naar New York)
    Zij deelde dat appartement met twee bermoede mensen, maar ze had ze nog nooit gezien. Ze waren er namelijk niet zo vaak.
    Dus, wij zijn daar zo, en ik lig te slapen in het logeer bed. Word ik een beetje half wakker(DIT IS ALLEMAAL IN DE DROOM), en zie ik twee stomdronken personen in het kastje naast me rommelen met een laatje dat niet open wil. Dan ben ik plots in 1 klap wakker, want 1 van die twee dudes is op me gedonderd, en die tweede valt mee. Als ik dus echt wakker ben, zie ik dat het Harry Fucking Styles en Louis Fucking Tomlinson zijn die op me zijn gedonderd!
    En toen vielen ze op me in slaap -.-''

    En toen werd ik wakker :C


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jarvis schreef:
    (...)

    Wow... dat s best wel heavy. Ik zou daar ook zo gezeten hebben. Moet echt een enorme shock zijn geweest om zoiets te horen te krijgen.

    Anyway: hoe ging de wedstrijd zelf?


    Dat zit onder 1 van de 3 overblijvende smiley's waarvan Lisette de volgende mag kiezen ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MoonLove13 schreef:
    Ik laat maar even wat van me horen, anders word ik weer bijna geschrept Ö


    Haha hai Jette -dat was het toch hé?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Dus verhaal 1:

    Ik zat gisteren dus in de auto op weg naar Oostende. Belt m'n oma opeens. Ik volg het niet echt, tot ik opeens iets raars hoor. Wat was er nu gebeurd? Wel, de ex-man van m'n tante -zijn al jaren gescheiden en hebben 2 kinderen- wordt blijkbaar verdacht van mee te werken in de verkrachtingsschandaal (vond gaan beter woord). Weet niet of je ervan gehoord hebt? Anders, in Appelterre werden 2 meisjes -tweeling van 15 jaar- verkracht door heel wat mannen. Heb opgevangen van het gesprek dat m'n ex-nonkel (GEEN contact meer mee) dat die daar dus zou aan meegewerkt hebben. Ik zat daar dus toen echt van O_O


    O.o


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Elizabetha schreef:
    Okay, hier komt awesome droom:

    Nou, mijn buurmeisje(=een van mijn beste vriendinnen) had een appartement in New Fucking York! Dus, toen had ze me beloofd dat als ik mijn eindexamen gehaald had, ik daar mocht slapen. (is eigenlijk best wel in het echt ook, na m'n eindexamen ga ik met m'n pa en m'n broer naar New York)
    Zij deelde dat appartement met twee bermoede mensen, maar ze had ze nog nooit gezien. Ze waren er namelijk niet zo vaak.
    Dus, wij zijn daar zo, en ik lig te slapen in het logeer bed. Word ik een beetje half wakker(DIT IS ALLEMAAL IN DE DROOM), en zie ik twee stomdronken personen in het kastje naast me rommelen met een laatje dat niet open wil. Dan ben ik plots in 1 klap wakker, want 1 van die twee dudes is op me gedonderd, en die tweede valt mee. Als ik dus echt wakker ben, zie ik dat het Harry Fucking Styles en Louis Fucking Tomlinson zijn die op me zijn gedonderd!
    En toen vielen ze op me in slaap -.-''

    En toen werd ik wakker :C


    Aaw dat is cute en grappig en superawesome.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Indeed. Jij mag nu kiezen ^^
    Welk verhaal nu?

    :DDDDDDDDD

    Spanning ^^

    Of (huil)/boosheid (kort)


    Ik ga voor spanning ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik moet straks ook noggeschiedenis lern. Eerst nog een hoofdstukje van Spotgaai- OHMYGOODNESS WE HEBBEN GEEN HUNGER GAMES DAG. DAT IS PAS O_O- lezen. Elke keer-echt elke elke keer- dat Annie ter sprake komt, moet ik beginnen huilen. KATNISS Y U NO COMFORT FINN?


    help