• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    Duitsland - ???

    The Footie Club

    Marjolien Gomez, Kim Sneijder, Sanne Kaká, Cheryl Torres, Charissa van der Vaart, Lotte Özil, Amy Torres, Jasmine Villa, Demi Ronaldo, Claire Huntelaar, Lisanne Eriksen, Manon Fabregas, Emmely Özil, Naomi Khedira

    Shipnames

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:48 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

Khedira schreef:
Part 1 ~

´Kom dan lekkerding´ zeg ik grijnzend tegen Sami en duw hem rustig op ons bed. Ik was zo blij dat hij had gescoord en natuurlijk vooral trots op mijn kerel. Hij trekt me grijnzend op zich en trekt meteen mijn shirtje over mijn hoofd. Ik grijns en bekijk rustig zijn gespierde lichaam terwijl hij mijn broek los maakt. Sami rolt me op mijn rug en trekt zo mijn broek uit die ook ergens naast het bed beland bij de rest van onze spullen. Sami druk zacht een kusje op mijn buik en trekt dan rustig mijn slipje uit. Van die massage komt niks meer vannacht. Hij drukt zachte kleine kusjes naar boven en maakt intussen mijn bh los die ook naast het bed verdwijnt. Nu is het mijn beurt weer. Ik sla mijn armen rond zijn nek en draai ons weer op. Sami lacht even zacht in mijn oor en trekt me op hem. Ik druk vurig mijn lippen op die van hem en trek met veel moeite zijn boxer uit.


Daaaaamnn :9~


Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Part OO4 is er C:


Normal girl at day, Catwoman at night.

Khedira schreef:
Part 1 ~

´Kom dan lekkerding´ zeg ik grijnzend tegen Sami en duw hem rustig op ons bed. Ik was zo blij dat hij had gescoord en natuurlijk vooral trots op mijn kerel. Hij trekt me grijnzend op zich en trekt meteen mijn shirtje over mijn hoofd. Ik grijns en bekijk rustig zijn gespierde lichaam terwijl hij mijn broek los maakt. Sami rolt me op mijn rug en trekt zo mijn broek uit die ook ergens naast het bed beland bij de rest van onze spullen. Sami druk zacht een kusje op mijn buik en trekt dan rustig mijn slipje uit. Van die massage komt niks meer vannacht. Hij drukt zachte kleine kusjes naar boven en maakt intussen mijn bh los die ook naast het bed verdwijnt. Nu is het mijn beurt weer. Ik sla mijn armen rond zijn nek en draai ons weer op. Sami lacht even zacht in mijn oor en trekt me op hem. Ik druk vurig mijn lippen op die van hem en trek met veel moeite zijn boxer uit.


ars moriendi

Part 2 ~

Sami maakt er meteen een tongzoen van en houd me stevig vast. Zijn grote vriend staat stijf omhoog en schuurt tegen mijn binnenbeen. Na een paar tellen stoppen we de kus en draait Sami ons weer om. Grijnzend pak zijn grote vriend in mijn hand en begin een beetje te trekken. Sami zijn blik straalt lust uit terwijl hij zijn hand tussen mijn benen wurmt. Ik kreun zacht als hij een vinger naar binnen laat glijden. Sami drukt weer kleine kusjes op mijn buik en beweegt steeds een beetje sneller. ‘Neem me Sami’ fluister ik schor. Voorzichtig haalt hij zijn vinger eruit en legt me beter neer. Ik doe mijn benen wijd en trek hem op me.


~

G0MEZ schreef:
Part OO4 is er C:


Ik ga lezen! en daarna schrijven.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Khedira schreef:
Part 2 ~

Sami maakt er meteen een tongzoen van en houd me stevig vast. Zijn grote vriend staat stijf omhoog en schuurt tegen mijn binnenbeen. Na een paar tellen stoppen we de kus en draait Sami ons weer om. Grijnzend pak zijn grote vriend in mijn hand en begin een beetje te trekken. Sami zijn blik straalt lust uit terwijl hij zijn hand tussen mijn benen wurmt. Ik kreun zacht als hij een vinger naar binnen laat glijden. Sami drukt weer kleine kusjes op mijn buik en beweegt steeds een beetje sneller. ‘Neem me Sami’ fluister ik schor. Voorzichtig haalt hij zijn vinger eruit en legt me beter neer. Ik doe mijn benen wijd en trek hem op me.


Oh my gosh Naomi. Jij geeft me nu veel inspriatie hè meid!


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

NAOMI HAHAHAHAHA!


Normal girl at day, Catwoman at night.

Hahaha naomi schrijft dr hele avond op (:
ME likeeyy


Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Part 3~

‘Condoom’ zeg ik blozend. Sami word vuurrood en grist snel de condoom van het nachtkastje. Met een ondeugende grijns trek ik hem uit zijn handen en doe hem om.
‘Ben je er klaar voor?’ vraagt hij zacht. Ik knik en sla mijn armen rond zijn nek. Heel langzaam, te langzaam voel ik hem in me glijden. Ik kreun zacht en druk mijn lippen in zijn hals.
Langzaam begint Sami te stoten. Genietende kreunen en gehijg van ons beide vullen de hotelkamer. ‘Owhh Sami’ kreun ik gesmoord. Hij drukt mijn benen iets uit elkaar en komt nog dieper terwijl het tempo steeds sneller gaat. Genietend kust hij mijn hals en stoot hard en diep door. ‘I.ik.. Naomi…’ kreunt Sami en stoot nog harder. Ik voel mijn lichaam trillen en mijn benen worden slap.


~

G0MEZ schreef:
NAOMI HAHAHAHAHA!


HAHAHAHAHAHAHAxD Herken je het verhaal xD


~

Brb


Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

HAHA Naomi does her thang! :'D Geniaal!


ars moriendi

Wat is Stream van Twarres een super mooi nummer damn.


Normal girl at day, Catwoman at night.

Khedira schreef:
(...)

HAHAHAHAHAHAHAxD Herken je het verhaal xD


I don't say a thing.


Normal girl at day, Catwoman at night.

Part 4 ~


‘Ik kom Sami, ik kom..’ Gil ik kreunend. Hij stoot hard en diep door en bom van tintelingen ontploft in mijn lichaam. Hijgend leg ik mijn hoofd tegen zijn borst terwijl Sami nog even hard door gaat en dan zelf ook komt. Voorzichtig glijd hij uit me en smijt het condoom weg. ‘Heerlijk’ zeg ik grijnzend en nestel me tegen zijn bezwete lichaam. Grijnzend drukt hij een kus op mijn hoofd.‘Je ben geweldig lieverd.’


~