• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    Duitsland - ???

    The Footie Club

    Marjolien Gomez, Kim Sneijder, Sanne Kaká, Cheryl Torres, Charissa van der Vaart, Lotte Özil, Amy Torres, Jasmine Villa, Demi Ronaldo, Claire Huntelaar, Lisanne Eriksen, Manon Fabregas, Emmely Özil, Naomi Khedira

    Shipnames

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:48 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

Boutella schreef:
(...)

Het regent niet, geen zon en ik word continue geroepen om mijn kleine neefje en nichtje te vermaken, heerlijk.

en dan ook nog eens geen lekkere voetballers..? Fuckourlives.. =(

@Marjolien: Ik ook! (: Vind het superleuk dat ik met jullie het fucked up gedeelte van mijn mind kan delen. :')


DAYUM.


ars moriendi

Huntelaar schreef:
(...)
en dan ook nog eens geen lekkere voetballers..? Fuckourlives.. =(

@Marjolien: Ik ook! (: Vind het superleuk dat ik met jullie het fucked up gedeelte van mijn mind kan delen. :')


DAYUM.



Jup, fuck my live. Ik ga vanavond even proberen of ik bij hen voetbal mag kijken maar ik schat mijn kansen zeer, zeer, klein.


Op school wordt er alleen maar op me gezeikt als ik over voetballers begin. Ik schijn alleen te kijken voor de mooie mannen. Waarom kijk ik dan Rusland? '-.-. Hahaha. Bij jullie kan ik het wel delen :')


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)


Jup, fuck my live. Ik ga vanavond even proberen of ik bij hen voetbal mag kijken maar ik schat mijn kansen zeer, zeer, klein.


Op school wordt er alleen maar op me gezeikt als ik over voetballers begin. Ik schijn alleen te kijken voor de mooie mannen. Waarom kijk ik dan Rusland? '-.-. Hahaha. Bij jullie kan ik het wel delen :')

Precies! Weet je wat het is, er is gewoon niks mooier dan het spel voetbal. Dat er dan een stel heerlijke kerels bij zitten maakt het allemaal alleen maar beter. :Y)


ars moriendi

Huntelaar schreef:
(...)
Precies! Weet je wat het is, er is gewoon niks mooier dan het spel voetbal. Dat er dan een stel heerlijke kerels bij zitten maakt het allemaal alleen maar beter. :Y)


Dat precies!
Tennis schijn ik ook alleen te kijken voor Nadal; waarom kijk ik dan vrouwentennis?! Sommige mensen kunnen echt niet denken.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Hellloooo


Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Jambo!


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Er kwam net een of andere kat binnekopen xd alweer


Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Ik ben er weer!


~

Khedira schreef:
Ik ben er weer!


Hola.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)

Hola.


Holaaaa(flower)


~

Khedira schreef:
(...)

Holaaaa(flower)

Naomi, nu wil ik details (A)

Khedira schreef:
(...)

Holaaaa(flower)


;D

\
For you.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

VanDerVaart schreef:
(...)
Naomi, nu wil ik details (A)

Me too. Ik wil schrijven ;D


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)

;D

\
For you.


Mijn sexy kerel:9~


~

Boutella schreef:
(...)
Me too. Ik wil schrijven ;D


hihihihxD ff mijn jurkje aantrekkenxD


~