• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    Duitsland - ???

    The Footie Club

    Marjolien Gomez, Kim Sneijder, Sanne Kaká, Cheryl Torres, Charissa van der Vaart, Lotte Özil, Amy Torres, Jasmine Villa, Demi Ronaldo, Claire Huntelaar, Lisanne Eriksen, Manon Fabregas, Emmely Özil, Naomi Khedira

    Shipnames

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:48 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

VanDerVaart schreef:
(...)
We spammen teveel lekker voetballers, dat kan dit topic niet aan :Y)


I guess but it doesn't matter. We love our Footies.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



Mijn heerlijke kerel:9~

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:13 ]


~

Naomi!! Mag ik details :') Ik wil schrijven (met mijn neefje en nichtje naast me)!


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
Naomi!! Mag ik details :') Ik wil schrijven (met mijn neefje en nichtje naast me)!


Ik moet eerst even mijn zakelijke brief afschrijven xD. Dan zal ik je details geven(wbw)


~

Khedira schreef:
(...)

Ik moet eerst even mijn zakelijke brief afschrijven xD. Dan zal ik je details geven(wbw)


Nice, nice, nice. Als het maar geen SM is want ik hou het nog een beetje netjes.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)

Nice, nice, nice. Als het maar geen SM is want ik hou het nog een beetje netjes.


hahahah komt goed hoor:)(flower)


~

Weten jullie trouwens hoe je je tekst naast je plaatje moet krijgen ?:$


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Khedira schreef:
(...)

hahahah komt goed hoor:)(flower)


Hahaha I hope so :')

@Cheryl; Je moet hem links uitlijnen en het plaatje rechts uitlijnen. Dit is die van mijn story:



[left]You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
Dust yourself off
Get back in the saddle

You're on the front line
Everyone's watching
You know it's serious
We're getting closer
This isn't over [left]
[right][img]http://data.whicdn.com/images/30250606/tumblr_lf14kdkh2p1qf7sxro1_500_large.jpg[img][right]
[left]Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.[left]

Aan het eind van zo'n code moet natuurlijk een slash, maar anders werkt hij niet :')

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:36 ]


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Dankje (:


To the stars who listen — and the dreams that are answered

You're welcome, girl.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

HI THERE WAG'S!


Normal girl at day, Catwoman at night.

Mario is aan het zingen in zijn sexy Spaanse accent 'Would you dance, If I ask you to dance.' :9~


Normal girl at day, Catwoman at night.

Schatjes ik moet ff naar de winkel en brievenbus xD.

Tot straaks(K)


~

G0MEZ schreef:
Mario is aan het zingen in zijn sexy Spaanse accent 'Would you dance, If I ask you to dance.' :9~


Would you run,
and never look back?
Would you cry,
if you saw me crying?
And would you save my soul, tonight?

Would you tremble,
if I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die,
for the one you love?
Hold me in your arms, tonight.


Deze ken ik echt volledig uit mijn hoofd :')
Cris is naast aan het ontspannen, mentale voorbereiding is alles hè.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(Novum) - Het kapsel van Cristiano Ronaldo zorgde even voor bonje tussen topmodellen Bar Refaeli en Irina Shayk, de vriendin van de Portugese voetballer. Refaeli liet op Twitter weten dat ze niet te spreken is over de coupe van Ronaldo. "Het enige waar ik aan kan denken als ik Ronaldo zie, is dat haargel echt verboden zou moeten worden", sneerde de 27-jarige Refaeli. "Het staat niet mooi als je een hater bent", reageerde Shayk. "Leer lief te hebben." Daarop probeerde Refaeli de gemoederen wat te bedaren. "Ik hou van jou en van je vriendje. Ik hou alleen niet van haargel."

Het haar van Cristiano Ronaldo, die met Portugal nog meedoet aan het Europees kampioenschap voetbal, komt wel vaker ter sprake. De ijdele voetballer wisselt regelmatig van kapsel.


He's mine, you bitch :')
Argh, ik geef hun relatie nog een half jaar.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:43 ]


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."