• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    Duitsland - ???

    The Footie Club

    Marjolien Gomez, Kim Sneijder, Sanne Kaká, Cheryl Torres, Charissa van der Vaart, Lotte Özil, Amy Torres, Jasmine Villa, Demi Ronaldo, Claire Huntelaar, Lisanne Eriksen, Manon Fabregas, Emmely Özil, Naomi Khedira

    Shipnames

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:48 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

Khedira schreef:
(...)

hihihihxD ff mijn jurkje aantrekkenxD

Tijd rekken, tijd rekken :'D


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)
Tijd rekken, tijd rekken :'D


HahaahhahaxD. Zal ik het PB sturen?


~

Khedira schreef:
(...)

HahaahhahaxD. Zal ik het PB sturen?


Ja, of je moet het hier neer zetten :')

Dan ga ik even weg van mijn lieve familie.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
(...)

Ja, of je moet het hier neer zetten :')

Dan ga ik even weg van mijn lieve familie.


Denk je dat iedereen hier wil weten hoe mijn avontuurtje was met Sami vannachtxD


~

Khedira schreef:
(...)

Denk je dat iedereen hier wil weten hoe mijn avontuurtje was met Sami vannachtxD

In elk geval wild, sinds hij heeft gescoord én gewonnen. (nerd)


ars moriendi

Khedira schreef:
(...)

Denk je dat iedereen hier wil weten hoe mijn avontuurtje was met Sami vannachtxD


Hahaha, misschien ^^. Je kan het hier altijd nog neerzetten.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Khedira schreef:
(...)

Denk je dat iedereen hier wil weten hoe mijn avontuurtje was met Sami vannachtxD

Tuurlijk wil iedereen dat weten (A)

OMG xD


~

Een momentje hoor, Ik zal het even netjes uitwerkenxD


~

Khedira schreef:
OMG xD


Jammer, Naomi. Zet maar hier neer :')


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Khedira schreef:
Een momentje hoor, Ik zal het even netjes uitwerkenxD

Ga jij dat maar eens even netjes uitwerken. En hou het netjes hè, dus niet zoals gisteren? (nerd)


ars moriendi

Part 1 ~

´Kom dan lekkerding´ zeg ik grijnzend tegen Sami en duw hem rustig op ons bed. Ik was zo blij dat hij had gescoord en natuurlijk vooral trots op mijn kerel. Hij trekt me grijnzend op zich en trekt meteen mijn shirtje over mijn hoofd. Ik grijns en bekijk rustig zijn gespierde lichaam terwijl hij mijn broek los maakt. Sami rolt me op mijn rug en trekt zo mijn broek uit die ook ergens naast het bed beland bij de rest van onze spullen. Sami druk zacht een kusje op mijn buik en trekt dan rustig mijn slipje uit. Van die massage komt niks meer vannacht. Hij drukt zachte kleine kusjes naar boven en maakt intussen mijn bh los die ook naast het bed verdwijnt. Nu is het mijn beurt weer. Ik sla mijn armen rond zijn nek en draai ons weer op. Sami lacht even zacht in mijn oor en trekt me op hem. Ik druk vurig mijn lippen op die van hem en trek met veel moeite zijn boxer uit.


~

Ik ben echt gek dat ik dit intieme moment met mijn kerel erop zetxD Maar oke we hebben ff een hoofdstuk uit mijn verhaal na gedaan xD


~

Khedira schreef:
Part 1 ~

´Kom dan lekkerding´ zeg ik grijnzend tegen Sami en duw hem rustig op ons bed. Ik was zo blij dat hij had gescoord en natuurlijk vooral trots op mijn kerel. Hij trekt me grijnzend op zich en trekt meteen mijn shirtje over mijn hoofd. Ik grijns en bekijk rustig zijn gespierde lichaam terwijl hij mijn broek los maakt. Sami rolt me op mijn rug en trekt zo mijn broek uit die ook ergens naast het bed beland bij de rest van onze spullen. Sami druk zacht een kusje op mijn buik en trekt dan rustig mijn slipje uit. Van die massage komt niks meer vannacht. Hij drukt zachte kleine kusjes naar boven en maakt intussen mijn bh los die ook naast het bed verdwijnt. Nu is het mijn beurt weer. Ik sla mijn armen rond zijn nek en draai ons weer op. Sami lacht even zacht in mijn oor en trekt me op hem. Ik druk vurig mijn lippen op die van hem en trek met veel moeite zijn boxer uit.


Oeh, nice nice nice! Was het lekker? :')


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Vanavond ga ik trouwens uit eten dus ik weet niet of ik nog online kom en of mijn hfst. nog online komt vandaag.


"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."